יום חמישי, 28.03.2024 שעה 22:52

חיים גוזלי: גאה בכך שהבן שלי הולך בדרכי

הלוחם הוותיק ובנו אביב ("אחזור לחדר אחרי דקה עם ניצחון וכוס וויסקי"), יעשו היסטוריה כשייכנסו לזירה לקרבות שלהם במסגרת ארוע 'בלאטור 209'

|
חיים גוזלי ובנו אביב (רדאד ג'בארה)
חיים גוזלי ובנו אביב (רדאד ג'בארה)

ארוע ה’בלאטור 209’ יתקיים מחר (חמישי) בהיכל מנורה מבטחים כשבין שלל קרבות ומתמודדים יתפשו את מרבית תשומת הלב בעיקר המתאבק הישראלי הוותיק, חיים גוזלי, ובנו אביב גוזלי, שיעלה גם הוא לזירה. האלוף הישראלי ובכיר המשתתפים (מאזן קרבות 5:8), יעלה לקרב חוזר מול ריאן קוטור (מאזן קרבות 6:11) במשקל מעורב לאחר שהאחרון גבר עליו בקרב הראשון בין השניים שנערך במדיסון סקוור גארדן, אך הקרב המרתק של עבור משפחת גוזלי יהיה של הבן הצעיר(17) שיעלה לזירה לראשונה במסגרת סבב ה-MMA.

אביב גוזלי מלא הביטחון התייחס לאירוע השקילות שהתקיים הבוקר ואמר: ״זה החימום, היריב שלי כבר הבין מה הולך לקרות לו רק לפי השקילה. אחרי דקה אני אחזור לחדר עם ניצחון וכוס וויסקי ביד״. האב הגאה שבוודאי ייעץ לבנו הוסיף: “ביטחון כמו של אביב זה מצוין כי רק ככה בונים קריירה. אני מנותק מהקרב של אביב לגמרי, לא מתייחס לזה וזה לא קיים מבחינתי. הוא עולה לזירה, יגיד לי להתראות. אני גאה, חוץ מהכוס וויסקי שהוא יקבל סטירה עוד מעט אבל תראי לא כל אבא זוכה שהבן שלו ילך בדרכים שלו ויעשה את מה שהוא עושה, בייחוד באומנויות לחימה”.

גוזלי: מעולם לא דיברתי על פרישה

“כשאני גדלתי זה תמיד היה אבא ובן, כשאני הייתי ילד התבאסתי שאבא שלי לא כזה כמו בסרטים והוא זוכה לזה. אני מאמין שגם הילדים שלו ימשיכו את השושלת של הלוחמים. אין חששות, אני עושה את זה כל החיים ואני לא יכול לחשוש ממשהו שאני עושה אישית ולראות את זה כמשהו מסוכן ומפחיד כשהבן שלי עושה אותו, כי בשבילי זה ביומיום״, הוסיף גוזלי האב.

״מאז שהייתי קטן, חלמתי ללכת בדרכו״, הסביר אביב והוסיף: ״כל הזמן הלכתי לאימונים, ראיתי אותו מתאמן ונשאבתי לתוך העולם הזה ואני גאה להמשיך את הדרך שלו. הוא ניסה להסביר לי כשהוא אמר לי שבית ספר זה יותר קל מלהילחם אבל אני מעדיף להילחם. אני הולך לעשות לעלות לזירה ולנצח אותו מהר, בסיבוב הראשון, קל. גם בשביל לראות את אבא מנצח״.

חיים גוזלי הוא המתאבק המבוגר בנף ולא נראה שהוא מתכוון לעצור פה: ״אני המבוגר בליגות המקצועיות זה נכון, אבל כל עוד אני נראה ככה והגוף שלי ככה אהיה פה גם בשנה הבאה. מעולם לא דיברתי על פרישה ולא כיוונתי לשם, אני לא פורש לשום מקום, אם זה תלוי בי אני אתחרה עד גיל 90 גם״.

חיים גוזלי ובנו אביב עם מאמנם (רדאד ג'בארה)חיים גוזלי ובנו אביב עם מאמנם (רדאד ג'בארה)

מאמנו האמריקאי של גוזלי האב, רנזו גרייסי ומי שהיה אלוף בעצמו, נשמע נרגש לקראת הקרבות המשפחתיים ואמר: ״אני לא יכול לחכות לראות את חיים נלחם. הוא התאמן מאוד קשה בשביל הרגע הזה, זו הפעם הראשונה שאני רואה אותו עם שש קוביות בבטן ואני מכיר אותו כבר 22 שנים. זה לא ייאמן וזאת תוצאה של עבודה קשה. זה מרגש לצפות בו מתאבק בישראל, בבית שלו. עבדתי איתו המון על טכניקה, על המון מחשבה ומכות מוחצות אז כדי שתצפו בקרב הוא יהיה מעניין מאוד. אביב? גנטיקה זאת המתנה הטובה ביותר שאפשר לתת. הוא נשמה טהורה ויותר מזה הוא עם נשמה של לוחם. זה אירוע ייחודי – אב ובן מתאבקים באותו ערב ןאם שניהם ינצחו זה יהיה כמו שלוש ניצחונות כי אני ארגיש מנצח גם”.

גוזלי האב כבר שנים ידוע במיתוג היוצא דופן שלו מבחינת ישראל, בזכות האיורים הייחודיים אותם מצייר אסף גלזר. ״אני מאייר והחיבור ביני לבין המשפחה מתרחש כבר במשך כמה שנים. אני מאייר המון, מגוון של דמויות בעולם הספורט, אם זה כדורסל, כדורגל אבל בעיקר בעולם הלחימה ממש שזה ה-UFC והבלאטור. אני עושה כבר כמה שנים את כל המיתוג של המשפחה. באופן אישי מאוד חשוב לי שהפנים שלהם יהיו בצורה הכי טובה וברמה עולמית כי זה מאוד חשוב. בארץ הספורט הזה מאוד מתפתח בצורה בלתי רגילה. מבחינת מיתוג אנחנו יכולים להביא את עצמנו לרמה מאוד גבוה, גם ברמה המיתוגית וגם ברמה הספורטיבית״.

חיים גוזלי עם אחד האיורים שלו (אסף גלזר) חיים גוזלי עם אחד האיורים שלו (אסף גלזר)

אביב שמתפתח בענף: ״אני מכיר את אביב כבר הרבה שנים, אני גאה בו ברמה בלתי הגיונית. מוסר העבודה שלו והדרך שבה הוא מגיע להוכיח לאבא שלו והכי חשוב לעולם ולקהל מעריצים של הענף הזה, שיש דור המשך מוצלח ברמה המשפחתית ה-MMA כולו, מעוררת השראה״.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */