יום שבת, 20.04.2024 שעה 00:34
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

דראפיץ': רוני לוי צריך לחתום בחיפה לעשר שנים

מאמן מכבי נתניה התייחס לסוגיית המאמן במכבי חיפה לקראת רעננה ב-16:00: "רוני הכי טוב להם, זה ממש כמו גירושין - כל הזמן אתה חוזר שוב ושוב"

|
רוני לוי (עמית מצפה)
רוני לוי (עמית מצפה)

לאחר פתיחת העונה המגומגמת, אפשר להגיד שמכבי נתניה יצאה מהמשבר, אחרי הניצחונות בשני המחזורים האחרונים על מכבי חיפה והפועל באר שבע. הערב (שבת) ב-16:00 יפגשו היהלומים את הפועל רעננה בחוץ ויקוו להשיג ניצחון שלישי ברציפות, כשהבוקר (שישי) קיימו בקבוצה מסיבת עיתונאים בה לקח חלק המאמן, סלובודאן דראפיץ'.

דראפיץ', שהדגיש לשחקניו כי השעה המוקדמת לא תהווה תירוץ והביא כדוגמה את ההופעה של מכבי ת”א מול חדרה לפני שני מחזורים, לא מיהר להתרגש משני הניצחונות האחרונים: "אנחנו עדיין רחוקים מהקבוצה שהיינו בעונה שעברה. זה נראה טוב, אבל עדיין מבחינת צבירת נקודות זה לא כמו העונה שעברה. שיחקנו מול שתי קבוצות גדולות והוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים. עכשיו אנחנו הולכים לקראת משחקים מול קבוצות שחייבות נקודות ואנחנו צריכים להיות זהירים. אנחנו עדיין מחפשים את עצמנו בליגה. אם אתה רוצה להיות בפלייאוף עליון או לרוץ לאליפות, אתה לא צריך לנצח את הקבוצות הגדולות, אלא קבוצות מהדרג השני. אנחנו לא מסתכלים על עצמנו כקבוצה מהדרג הראשון, אלא מהדרג השני, לפי התקציבים. אם יש לך צבירת נקודות טובה אתה יכול להסתכל על הפלייאוף העליון, כמו הפועל חדרה ובני יהודה שמצליחות להשיג הרבה נקודות. המשחק מול רעננה יכול לתת לנו תמונת מצב לקראת ההמשך אם נהיה למעלה או למטה".

סלובודאן דראפיץ' (שחר גרוס)סלובודאן דראפיץ' (שחר גרוס)

הפציעות במשחק מול ב"ש שגרמו לו לבצע שלושה חילופים תוך חצי שעה: "מאמן הכושר אמר לי שזה יכול לקרות ואני לוקח את האחריות עליי. אני אסביר מה קרה: ברנקו ורגוץ' ואביב אברהם חזרו מפציעה לפני מכבי חיפה, ואני לא אהבתי את הספיגות שלנו במשחק שלפני כן נגד בני יהודה ורציתי להחזיר אותם מוקדם. מאמן הכושר אמר לי שאם אני אחזיר אותם לשחק ביום שני מול מכבי חיפה, קשה לו להאמין שהם יוכלו לשחק גם נגד ב"ש. אמרתי לו שאני לוקח אחריות על זה. אני אוהב לדחוף את השחקנים שלי דרך כושר. אנחנו רצים הרבה מאוד קילומטר במשחק, ברמה הכי גבוהה. לא שמעתי למאמן הכושר, בדרך כלל אני מאוד מקשיב לצוות, אבל הייתה לי הרגשה שהם יכולים לעשות את זה וזו טעות שלי”.

“אני מפגר סרבי", התלוצץ דראפיץ' והמשיך: "לפעמים אתה מאוד רוצה להצליח ואתה עושה טעויות. עשיתי טעות בנושא הזה, לא שמעתי למאמן הכושר שלי. אנחנו מנסים להביא משהו אחר דרך הכושר, השחקנים שלנו מתאמנים ביום שעתיים וחצי-שלוש שעות. זה משהו בלתי נתפס ביחד לישראל, שכן כולם מתאמנים קצת יותר משעה. אנחנו מגדלים פה דור של מחשבה אחרת ועבודה קשה".

שחקני מכבי נתניה חוגגים (אחמד מוררה)שחקני מכבי נתניה חוגגים (אחמד מוררה)

על שובל גוזלן: "הוא היה צריך שיגיע לכאן חלוץ שיוריד לו את הקוף של 'חלוץ ראשון' מהגב. בשיחות האישיות איתו, יותר קל לו אחרי שפאטוס בצ'יראי הצטרף. הוא שחקן מאוד כישרוני והכישרון הזה צריך להתפרץ קדימה".

שובל גוזלן (ניסן עייש)שובל גוזלן (ניסן עייש)

המצב במכבי חיפה: "האם אני רואה את עצמי כמועמד למכבי חיפה? לא, טוב לי איפה שאני נמצא. כל אחד שיטפל בבעיות שלו. מה שקורה שם זה בדיוק מה שקורה בשבע השנים האחרונות. אני כל הזמן מתפלל בשביל הכדורגל הישראלי שמכבי חיפה תהיה איפה שהיא צריכה להיות. אני רוצה שהכדורגל שלנו יילך קדימה".

האפשרות שרוני לוי, שדראפיץ' היה העוזר שלו, יחזור למכבי חיפה: "כשהוא היה שם פעם אחרונה הוא לקח גביע, ולמרות שכל הזמן אומרים שאף אחד לא הצליח שם בשנים האחרונות - רוני כן הצליח. הוא ניסה לעשות משהו בעונה שלו שם ואחרי שהוא נכשל באירופה פיטרו אותו מיידית. אני חושב שהוא מתאים מאוד למכבי חיפה. זה כמו גירושין, כל הזמן אתה חוזר עוד פעם ועוד פעם ובסוף אתה אומר ‘אני לא יכול בלעדיך ואתה לא יכול בלעדיי’. שיחתום שם לאיזה 10 שנים, זה הכי טוב".

רוני לוי עם הגביע (איתי כהן)רוני לוי עם הגביע (איתי כהן)

שיטת המשחק: "מאמנים צריכים להתאים את עצמם לשחקנים. היה חסר לנו מישהו בקישור שנותן לניקו אולסק ועלי מוחמד לצאת קדימה אחרי שאיבדנו את דן גלזר, אז הבאנו את סתיו פיניש ויצרנו איזון. מצד שני, אולסק הוא לא קדמי כמו דיא סבע שעזב. חשבנו איך אנחנו יכולים לעצור את ספיגת השערים שלנו, קיבלנו הכי הרבה שערים בפתיחת העונה. כולם מחכים שנתניה תשחק הכי טוב, כמו שהיינו בשנה שעברה. היו אומרים לי בשנה שעברה שאנחנו נראים כמו קבוצה מאנגליה. אני שמח שלא ספגנו בשני המשחקים האחרונים. מכאן אנחנו צריכים לסדר את הדברים ולצאת קדימה".

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, דודי תירם, טים הויבך, ג’ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, סתיו פיניש, עלי מוחמד, מוטי ברשצקי, גיא מלמד ושובל גוזלן.

בן בנימין ועמנואל אמבולה צפויים לחזור להרכב של קורצקי

עם רוח גבית מה-0:1 על מכבי פתח תקווה שקטע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, הפועל רעננה סיימה את הכנותיה לקראת המשחק מול מכבי נתניה כשהמטרה במועדון ברורה - ניצחון נוסף שירחיק את הקבוצה מהתחתית.

המאמן מנחם קורצקי יקבל בחזרה את הקפטן השני בן בנימין שקם מהשבעה על אביו וצפוי לחזור להרכב על חשבונו של אור דסה, שפתח בניצחון בשבת האחרונה. בנוסף, גם המגן השמאלי עמנואל אמבולה החלים לאחר שסבל מכאבי בטן ושלשולים בשבוע שעבר וככל הנראה יחזור להרכב הפותח על חשבונו של ירדן כהן, שהיה נהדר ובישל את שער הניצחון הדרמטי מול המלאבסים במחזור הקודם.

מנחם קורצקי (איתי כהן)מנחם קורצקי (איתי כהן)

פרט לשני השינויים הללו, על אף שלא תורגל הרכב למשחק, קורצקי צפוי לשמור על מרבית ההרכב שפתח מול הקבוצה מאם המושבות כאשר מרטין אלאניס, קייס גאנם ואריאל תיירי נגואקם צפויים להמשיך להוביל את חוליית ההתקפה של הקבוצה מהשרון.

גורם בקבוצה התייחס למצב במועדון ואמר: ״הניצחון במחזור הקודם שחרר אצלנו המון לחץ ואנחנו חייבים לנצל את זה כדי להתרחק עוד מהתחתית. קצב צבירת הנקודות עד כה לא מספק במיוחד, אך אנחנו עדיין במצב סביר ומאמינים שיש לנו את מה שצריך כדי להישאר בסופו של דבר בליגה, בתקווה לעשות זאת כמה שיותר מהר כדי לא להיכנס ללחץ כמו בעונה שעברה״.

שחקני רעננה חוגגים (איתי כהן)שחקני רעננה חוגגים (איתי כהן)

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה (ירדן כהן), בן בנימין, נמניה ניקוליץ׳, מירקו אורמוש, מרטין אלאניס, קייס גאנם (כארם ארשיד) ואריאל תיירי נגואקם.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */