יום שבת, 01.06.2024 שעה 13:15
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

בלאט ואולימפיאקוס הפסידו 69:65 לצסק"א

יורוליג: המאמן הישראלי וקבוצתו כבר הוליכו ב-9 נקודות ברבע השני, אך הרוסים הצליחו לחזור ונותרו מושלמים. 84:88 דרמטי לפנרבחצ'ה על באיירן מינכן

|
דייויד בלאט (רויטרס)
דייויד בלאט (רויטרס)

דייויד בלאט ואולימפיאקוס ספגו הערב (חמישי) 69:65 מצסק”א מוסקבה בתום קרב צמוד ברוסיה במסגרת המחזור החמישי ביורוליג, כאשר קבוצת הפאר הרוסית נותרה מושלמת עם ניצחון חמישי ברציפות במפעל ועשירי מפתיחת העונה בכל המסגרות. לעומת זאת, קבוצתו של המאמן הישראלי נמצאת כעת במאזן של שלושה ניצחונות לעומת שני הפסדים ביורוליג. בשני משחקים נוספים, האקסית של בלאט, דרושפאקה, הובסה 82:56 על ידי באסקוניה, ופנרבחצ’ה גברה 84:88 על באיירן מינכן. 

דווקא לאחר שני רבעים ראשונים טובים, בסיומם הובילו בלאט ושחקניו 31:35, כאשר בשיא היתרון של אולימפיאקוס עמד על 9 נקודות, הרוסים חזרו לעניינים ברבע שלישי אדיר ונטלו את היתרון עם 44:52 לקראת הרבע הרביעי והמכריע. לקראת הסיום היוונים הצליחו להשוות ל-63:63, אך אקס הפועל חולון וויל קלייבורן סיפק שלוש קליעות עונשין, בעוד קורי היגינס הוסיף עוד שתיים משלו וסגר עניין. 

סרחיו רודריגס בלט בשורות צסק”א עם 20 נקודות וחמישה אסיסטים, בעוד וויל קלייבורן סיפק 17 נקודות ותשעה ריבאונדים וקורי היגינס הוסיף 11 נקודות וחמישה ריבאונדים משלו. מנגד, 16 נקודות ושישה אסיסטים של ואסיליס ספאנוליס, 14 נק’ ושישה ריבאונדים של גיורגיוס פרינטזיס ו-13 נקודות של נייג’ל וויליאמס גוס לא הספיקו לבלאט וקבוצתו. 

סרחיו רודריגס (EUROLEAGUE)סרחיו רודריגס (EUROLEAGUE)

גם האקסית של דייויד בלאט, דרושפאקה, הפסידה, אך בניגוד לאולימפיאקוס, הטורקים הובסו 82:56 על ידי באסקוניה בספרד. לאחר רבע ראשון שוויוני שהסתיים ב-16:16, הבאסקים פתחו מבערים וכתשו את אלופת היורוקאפ בלא קושי רב, כאשר טורניקה שנגאליה בלט עם 13 נקודות ושישה ריבאונדים, דארון היליארד הוסיף 12 נקודות ו-וינסנט פוירייר תרם 10 נקודות ועשרה ריבאונדים. 12 נקודות של מייקל אריק ו-12 נוספות של אוגוז סבאש לא הספיקו לדרושפאקה, שספגה הפסד רביעי העונה במפעל, בעוד הספרדים רשמו ניצחון שני.

במשחק נוסף פנרבחצ’ה גברה 84:88 על באיירן מינכן בתום מותחן אדיר באיסטנבול והעלתה את מאזנה לארבעה ניצחונות העונה במפעל, בעוד הגרמנים ספגו הפסד שלישי. לאחר שלושה רבעים צמודים עם 65:65 בכניסה לרבע הרביעי והמכריע, היתרון נע מצד לצד, אך בסופו של דבר הטורקים התעלו ברגע האמת והעניקו לז’ליקו אובראדוביץ’ ניצחון יקר. לואיג’י דאטומה הצטיין עם 19 נקודות, יאן וסלי קלע 16 והוסיף חמישה ריבאונדים, ניקולה קאליניץ’ סיפק 11 נק’ וג’ופרי לוברן ומרקו גודוריץ’ הוסיפו 10 נקודות כל אחד בשורות המנצחת. מנגד, 15 נקודות ושבעה ריבאונדים של דווין בוקר, 13 נק’ של ולדימיר לוצ’יץ’, 12 של סטפן יוביץ’, שגם חילק שישה אסיסטים ו-11 נק’ של פטרי קופונן לא הספיקו לאורחת מגרמניה. 

אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */