יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה 2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מימר הוצג: היו לי יחסים טובים גם עם בעלי בית"ר

המאמן החדש של הפועל חיפה הודה לכץ: "זו קבוצה שלו, טוב שהוא מעורב". על קלינגר: "אדבר איתו בהזדמנות הראשונה". הבעלים: "הוא הכי מתאים למועדון"

|
שרון מימר, יואב כץ ומקסים פלקושצ'נקו (עמרי שטיין)
שרון מימר, יואב כץ ומקסים פלקושצ'נקו (עמרי שטיין)

אחרי סאגת התפטרותו של ניר קלינגר ועזיבתו לבית”ר ירושלים, הפועל חיפה פתחה היום (חמישי) עידן חדש, כשהמאמן החדש שרון מימר הוצג רשמית במועדון במסיבת עיתונאים, שהועברה בשידור חי כאן באתר.

מימר הועדף כזכור על פני יובל נעים ועמיר תורג’מן, שהתנו את הגעתם במינוי עוזר מאמן מטעמם. המאמן, שמשרתו האחרונה הייתה במכבי פתח תקווה, לא הציב תנאים וחתם מול יואב כץ. כבר אתמול הגיע מימר למתחם האימונים וצפה באימון מהצד, כאשר הוא עתיד לעמוד על הקווים במשחק הקרוב מול אשדוד (שבת, 18:10).

מימר:"אני לא צריך שבעלים יציב לי מטרות"

במסע”ת אמר מימר: “אני חושב שכל בן אדם שעובד או מתעסק במקצוע, חייב להוכיח לעצמו קודם כל. אנחנו בספורט תחרותי אז כל הזמן באים עם רעב להצליח ולהתקדם. מאוד היה חסר לי המגרש, זה המקום הכי כיף לי בחיים. שמח לחזור למגרשים ובטוח שנעשה יחד עם כל האנשים כאן את המקסימום כדי שהפועל חיפה תצליח”.

הקבוצה שקיבל: “יש כאן גרעין שהוכיח מה שהוא שווה בשנה שעברה, זה כבר יתרון, החוכמה היא להוציא מהם את היכולות ויש להם את זה. לגבי ההתקפה, הסתכלתי בטבלה הפועל חיפה מקום חמישי בליגה בהבקעות, ככה שלא נכון להגיד חלק התקפי. בקבוצה לא משנה מי מבקיע, זה שגל אראל מבקיע זה יתרון לקבוצה. מכיר את חומר השחקנים, לא חושב שיש בעיה איתם, אם ייכנסו לחדות ולכושר, אלבז, אז’ובל , יש עוד הרבה טובים, זה רק עניין של טיפה חדות, כי כן מגיעים למצבים. כשיתחבר וישתנה מומנטום תראו שאין בעיה בהתקפה”.

התעקשות של יואב כץ על הישארות הצוות וההעדפה הראשונים של נעים על פניו: “מבחינתי זה שגרתי, גם לבית”ר ולמכבי פתח תקווה הגעתי ככה. יש מועדונים עם צוות קיים וטוב שעושה את העובדה, לבן מרגי עם ביבס ואברהם יש חלק גדול בהצלחה בעונה שעברה, לא רואה שום סיבה להזיז אותם. מבחינתי זה יתרון שיש צוות שמכיר את המועדון. לגבי הפגיעה בי, אנחנו לא ילדים והכל בסדר, העובדה היא שיואב בחר בי להוביל את מהודון, מודה לו על הבחירה בו ואנסה להחזיר לו על זה”.

שרון מימר ויואב כץ (עמרי שטיין)שרון מימר ויואב כץ (עמרי שטיין)

המטרות שהוצבו בפניו: “מבחינתי, בתור אחד שבספורט 30 שנה בערך, לא צריך שבעלים יגיד לי מה המטרות. גם אם הוא היה אומר לי שהמטרה זה מקום עשירי הייתי רוצה יותר. אני רוצה פלייאוף עליון, אני חושב שאפשר, אבל זה לא יקרה בדיבורים. נצא בשבת לדרך חדשה”.

האם ייתן את המושכות לפלקושצ’נקו: “הייתה לי שיחה עם מקסים כבר אתמול, אני מאוד מעריך אותו, אבל הוא לא לבד. השחקנים הם שקובעים מי יקבל מושכות, מי יהיה בהרכב, יש להם אימונים להוכיח את זה. אין לי שום יתרון או חיסרון מול אף שחקן, מי שאני אחשוב שהכי מתאים להוביל, יקבל”.

מערכת היחסים עם בעלים שמתערב בנעשה בקבוצה: “אנחנו רק בהתחלה, עד עכשיו השיחות עם יואב היו טובות ומפרות וזה כיף שיש דינמיקה טובה. זה בסך הכל המועדון שלו, הוא משקיע הפה המון, לא רק כספים, חשוב שיהיה מעורב. גם בבית”ר ובפ”ת הייתה לי דינמיקה טובה עם הבעלים, זה דבר מבורך”.

שרון מימר ויואב כץ (עמרי שטיין)שרון מימר ויואב כץ (עמרי שטיין)

האם דיבר עם קלינגר: “הכל טרי, היו לי הרבה שיחות עם הצוות, עם ניר בהזדמנות הראשונה שתהיה לי אדבר איתו”.

הרצון להשתקע בקבוצה: “אני מבחינתי בתור בן אדם מאוד אשמח לעבוד בקבוצה לאורך הרבה שנים, אבל הדינמיקה של הכדורגל ידועה לנו, לא תמיד הכל הולך כמו שאתה רוצה, הלוואי ואתקבע פה להרבה שנים, זה מועדון גדול, אני מבחינתי אשמח להיות פה כמה שיותר זמן”.

הסגל ורכש: “מה שיש עכשיו זה מספיק טוב, לגבי ינואר צריך לראות איך יתפתחו, מה יש בשוק, לא חוכמה להביא סתם, צריך שחקנים שישדרגו. אם לא, גם עם מה שיש יכולים לעשות דברים יפים”.

שרון מימר במסיבת העיתונאים (עמרי שטיין)שרון מימר במסיבת העיתונאים (עמרי שטיין)

אשדוד בשבת: “כמו שראינו את המצב בטבלה, כל משחק משמעותי. ראינו את נתניה למשל. אשדוד זה הסמן הראשון מקווה שנפתח ברגל ימין וזה ייתן רק ביטחון לשחקנים, נעשה את המקסימום כדי שיקח אותנו לדרך חדשה.

ההודעות שקיבל מאוהדים: “הופתעתי לטובה, מכיר את המועדון המון שנים, ידעתי שיש קהל תומך, אבל מה שקרה אתמול היה מדהים. קיבלתי המון הודעות מאוהדים של הקבוצה, וכולן היו תמיכה ואהבה, שבאמת התרגשתי לראות וגורם לי להיות מאוד מחויב כדי לגרום להם להנאה דרך הצלחה של הקבוצה. מקווה שימשיכו לתמוך כי יש להם חלק בהצלחה”.

מקסים פלקושצ’נקו התייחס גם הוא לשינויים על הקווים: “חושב שאנחנו בתור שחקנים מקצוענים זה לא צריך להשפיע. אנחנו מדברים בינינו כל אחד מביא מהניסיון שלו, אנחנו קבוצה מאוד מגובשת ובגלל זה אני חושב שזה לא כזה מפריע לנו, כל משחק באים ורוצים לעשות את הטוב ביותר”.

שרון מימר, יואב כץ ומקסים פלקושצ'נקו (עמרי שטיין)שרון מימר, יואב כץ ומקסים פלקושצ'נקו (עמרי שטיין)

חובת ההוכחה: “ברור, זה עלינו, על מי שנמצא על המגרש, מאמין ששרון יקח אותנו לדרך חדשה. נעשה הכל להוכיח שיש לנו סגל איכותי מאוד ולא נמצאים במקום בו אנחנו צריכים להיות”.

יכולת אישית והאם ישתפר תחת מימר: “דיברתי איתו, מהשיחה הראשונה נותן לי הרבה ביטחון וזה מה שואלי היה טיפה חסר לי בעונה הזאת, סוף עונה שעברה הוכחתי את עצמי. אני חושב שכל מי שראה גם את העונה שעברה, ברגע שנתנו לי את המושכות, גם אם משחק אחד פחות טוב ישר הוכחתי משחק אחרי”.

יואב כץ התייחס להארכת החוזה של פלקושצ’נקו: “מתקדמים בנושא, ביחד, אתם רואים שאנחנו יושבים אחד ליד השני, מקווה שזה יקרה”.

על המאמן: “אני חושב שהוא הכי מתאים להפועל חיפה. אני בטוח שאנחנו ננצח באשדוד”

על ראשת העיר החדשה: “פילוסופית, בתור ילד שגדל בעיר כשהייתה משגשגת, זה מאוד כואב לחזור לעיר כשהיא בירידה, והסיבה העיקרית היא לא ראש עיר כזה או אחר, אלא שהתעשיה ברחה, משהו שקרה גם בעולם. ספורט מקצועני הוא אחד הפתרונות, שמביא ביזנס לעיר. אני לא מדבר על ראש עיר כזה או אחר אבל לצערי, בייחוד חיפה, היו צריכים לתת הרבה יותר לספורט. ערים אחרות שלא סבלו מבריחת תעשיה כמו אשדוד, דווקא כן נתנו. אני מקווה שראשת העיר החדשה תתמקד בזה, כי זה יביא הרבה מקומות עבודה לחיפה והעיר תצמח שוב. כרגע המצב מעציב אותי. מקווה שהעיר תחזור לעצמה. יהב בחור מאוד נחמד, אבל הוא טעה, הוא לא הבין שתמיכה בספורט מביאה משרות חדשות”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */