יום שבת, 20.04.2024 שעה 04:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

הרוש: נהניתי בהפועל ת"א, יש לי רק מילים טובות

שוער הפועל ב"ש דיבר לקראת המשחק מול האקסית ביום ראשון (20:30), ברק בכר על הפער ממכבי ת"א: "אין לנו את הלוקסוס להוריד את הראש ולהתייאש"

|
אריאל הרוש במסיבת העיתונאים (חגי מיכאלי)
אריאל הרוש במסיבת העיתונאים (חגי מיכאלי)

בעקבות ההפסד 1:0 מול מכבי נתניה והניצחון של מכבי תל אביב על הפועל חיפה, האלופה הפועל באר שבע מוצאת עצמה בפיגור של 10 נקודות מהצהובים, שנחושים לשים קץ אחרי שלוש שנים לשושלת שבנתה אלונה ברקת. ביום ראשון תארח באר שבע את הפועל תל אביב במסגרת המחזור העשירי בליגת העל.

מי שיפגוש בראשון את קבוצתו לשעבר הוא שוער ב”ש, אריאל הרוש, שאמר על המפגש: “על הפועל אני יכול להגיד רק מילים טובות, נהניתי שם מאוד, ירדנו מכורח הנסיבות, אבל  זה מועדון גדול. בראשון אני בא לנצח, מה שהיה היסטוריה, מסתכלים קדימה”.

בכר: ״לא מורידים את הראש״

על יכולתו ויכולת הקבוצה: “מבחינה אישית זו התקופה הכי טובה שלי בקריירה, שמח שאני יכול לעזור לקבוצה במה שאני יכול. מבחינה קבוצתית לפני נתניה הייתה מגמת שיפור, ה-30 דקות האחרונות היו פחות טובות, אבל אם תראו את האימונים, הם ברמה גבוהה, יש כימיה טובה בין השחקנים. זה כדורגל, זה קורה, נתקן ונקווה שהכל יהיה בסדר”.

אריאל הרוש בהפועל ת"א. "רק מילים טובות" (איתי כהן)אריאל הרוש בהפועל ת"א. "רק מילים טובות" (איתי כהן)

החלום על תארים שמתרחק: “באתי כדי לזכות בתארים כמובן, אבל לעשות ארבע אליפויות ברצף זה משהו שלא היה פה. לא רוצה לדבר עכשיו על אליפות, זה לא רציני, צריכים לעבוד הרבה להתחבר, מעדיף להסתכל רק על המשחק הבא”.

העימות בין לואי טאהא לבן ביטון בסיום המשחק מול נתניה: “אתם רואים את זה ככה, אבל זה היה רק ויכוח קטן, במשחק יש אמוציות, בטח אחרי הפסד, היה אי הבנה קטנה ביניהם, אחרי זה הם לחצו ידיים בחדרההלבשה. היה לנו ערב גיבוש אצל סבע השבוע, היינו כמו משפחה כולם, ציירתם את זה גדול מדי”.

המחאה של ארגון האוהדים: “קהל כאן זה לא שחקן מס’ 12 זה שחקן מספר 1. באתי מהפועל ת”א, אתה מרגיש את האווירה המטורפת פה, קבוצות חוששות להגיע לפה בגלל זה. חשוב לנו שהעניין יסתדר ויבואו לתמוך בנו”.

אוהדי הפועל באר שבע (אחמד מוררה)אוהדי הפועל באר שבע (אחמד מוררה)

משחקי הנבחרת: “ברור שאיפשהו זה במחשבות, אבל יש לי עוד שני משחקים חשובים פה, רוצה לעבור אותם עם שש נקודות, אחרי זה נתפנה לנבחרת. זה משהו אחר, לייצג את המדינה, כיף לא נורמלי”.

מאמן הקבוצה ברק בכר התייחס לפער הגדול שנוצר מהצהובים: “אין לנו את הלוקסוס להוריד את הראש ולהתייאש. יש לנו הרבה עבודה, אמרתי לשחקנים באסיפה לא לוותר, יש פה הרבה רצון טוב ודברים טובים, עובדים יותר קשה, מוסיפים אימונים, מוסיפים עבודה אישית ועושים הכל כדי להיות קבוצה יותר טובה”.

לקחים מנתניה: “לקחים יש מכל משחק, גם כשמנצחים, אבל בטח שמפסידים, חצי שעה אחרונה אחרי שספגנו הייתה לא טובה בלשון המעטה, נדאג שלא יקרה, נדאג לתקן את זה. מחצית ראשונה היו דברים טובים, היינו שווים לפחות שלושה שערים, זה מתחבר למשחקים האחרונים שמראים שיפור בהרבה פרמטרים של המשחק”.

ברק בכר (איציק קדוש)ברק בכר (איציק קדוש)

האנוכיות במשחק האחרון והמשמעת: “השנה קורים הרבה דברים שפחות מתחברים, לא קשור בהכרח לאנוכיות או משמעת, לא יכול להיגד שיש איזו מגמה ששחקנים עושים מה שרוצים, ממש לא. אני רואה דווקא הרבה דברים חיוביים. רואה מגמה טובה ורצון גדול מאוד של השחקנים. נמשיך בדרך שלנו. העונה הרבה דברים קורים פחות טוב מאשר התרגלנו, האתגרים מאוד גדולים, כל שנה יותר קשה, יחד עם השינויים שעשינו ותחילת העונה הלא טובה. יש פה ניהול טוב, צוות טוב שחקנים טובים ומאמין שנגיע לאן שרוצים בסופו של דבר”.

שינוי של שחקנים שלא מצדיקים את האשראי: “אני דווקא ראיתי שלושה משחקים טובים מאוד של הקבוצה, יש מגמה טובה, אתם מסתכלים אולי רק על מספרים, אני מסתכל על עבודה במגרש ואמשיך לעשות את זה”.

ההחלטה לא להעניש את טאהא וביטון אחרי התקרית: “זה מה שהחלטנו, לקחנו את השחקנים לבירור, הבנו מה היה. אנחנו מתעסקים בכדורגל, יש לפעמים אמוציות, והכל נסגר בצורה חיובית”.

בן ביטון ולואי טאהא מתעמתים (אחמד מוררה)בן ביטון ולואי טאהא מתעמתים (אחמד מוררה)

הגברת האימונים והאם נותן את אותותיו: “אנחנו כבר משהו כמו חודש מגבירים את כמות האימונים, כמעט פעם בשבוע באופן קבוע, מרימים את הקצב, כי יש הרבה שחקנים חדשים ודואגים לחבר כמה שיותר מהר. אני חושב שכן ראו קבוצה שמתחברת, שמתחילה להראות דברים טובים ורוצים להמשיך, התוצאות הן לא כמו שציפינו, ציפינו להמשיך את המומנטום ולא הצלחנו, זה אומר שצריך לעבוד אינטנסיבי, שחקנים שצריכים את התוספות, ואם נעשה את זה ונמשיך בדרך שלנו דברים יסתדרו”.

האוהדים והיעדרם: “ארגון האוהדים מאוד חשוב, תמך בנו גם ברגעים קשים, מקווה שהכל יסתדר. למרות זאת, היו 2,000 אוהדים שתמכו בנו בנתניה, אבל ברור שרוצים את כל האוהדים איתנו”.

האם חוששים מהפועל ת”א: “המילה חוששים לא נכונה, מכבדים כל יריבה, אין משחקים קלים. הפועל ת”א קבוצה טובה מאוד, סובלת מהרבה חוסר מזל, היו צריכים לנצח הרבה משחקים, גם האחרון, התוצאה לא כל כך משקפת. חלק התקפי מאוד מסוכן, קבוצה שעובדת, מצפים למשחק מאוד קשה”.

ברק בכר באימון (איציק בלניצקי)ברק בכר באימון (איציק בלניצקי)

האם זו הזדמנות אחרונה: “ניצחנו שני משחקים בצורה משכנעת, כדורגל טוב והרבה מצבים. לא מתייחסים למשחק כאילו מאסט, כל משחק הוא חשוב, גם זה שהפסדנו, ברור שהפסדנו הרבה נקודות מתחילת השנה אבל המטרה להמשיך בדרך שלנו, במומנטום הטוב למרות ההפסד. לא צריך להסתכל רחוק מדי כרגע.

דילול הסגל: “יש עוד זמן עד ינואר, כרגע מתעסקים בשבוע הקרוב, יש סגל טוב, יש תחרות טובה, והתקפיד שלי זה למצוא את אלה שמתאימים לכל משחק ונמצאים בכושר טוב”.

מצב הפצועים: “מליקסון ינסה להתאמן ביום-יומיים הקרובים ונראה מה מצבו. אורן ביטון כבר מתאמן ויהיה כשיר עוד שבוע-שבועיים”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */