יום שבת, 20.04.2024 שעה 19:14
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 4
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • 0 - 0
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"צריך להתעורר לפני שתהיה עונה קשה בתחתית"

סימני ייאוש בהפועל ת"א אחרי ה-2:1 למכבי חיפה, המשחק ה-6 ברצף ללא ניצחון: "קובי לא יודע מה לעשות". רפואה על ספורי: "יש קטע מנטלי שצריך לשפר"

|
שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים (אחמד מוררה)

הפועל תל אביב ממשיכה להידרדר. הקבוצה של קובי רפואה חשבה כבר אמש (שני) שהיא בדרך לניצחון שיוציא אותה לדרך חדשה, במצב של 0:1 ובעודה יוצאת למתפרצת אחר מתפרצת עם יתרון מספרי משמעותי בכל פעם, אבל מכבי חיפה הפכה את התוצאה באצטדיון המושבה והותירה עם האדומים הנאיביים עם לא מעט חשבון נפש לעשות לאחר 2:1 כואב ודרמטי, הפסד שהשלים רצף בן שבעה משחקים ללא ניצחון.

הפועל ת"א אמנם לא נראתה רע והיו לה לא מעט הזדמנויות להכריע את המשחק, אבל מבחן התוצאה הוא זה שקובע ואותן החטאות הביאו לכך. רפואה כבר חודשיים ללא ניצחון, יש לו את ההתקפה החלשה בארץ עם ארבעה שערים בלבד, הקבוצה שלו ממשיכה לאבד גובה, ובעיקר בטחון, כך לפי שחקנים, והוא לא ממש מצליח להרים אותה. "אני לא יודע להסביר", הודה רפואה בעמדת הראיונות לאחר ההפסד הצורם לירוקים. "זה מאכזב ומתסכל מאוד, המשחק היה אצלנו בידיים וזרקנו אותו לפח. קשה לי להתאושש לי מהמשחק הזה, זה חמק לנו מבין הידיים ואנחנו נצטער על זה בהמשך".

"יש לחץ גדול והוא מורגש, ההפסד הזה הוא רק תוצאה של חוסר בטחון שלנו", אמרו שחקנים בהפועל ת"א שביקשו להקדים תרופה למכה, אם וכאשר. "אנחנו לא מצליחים כנראה להתמודד עם כל הלחץ הזה, בטח בבית מול הקהל וגם לא כשקובי צועק ומשתולל ליד הספסל, זה לא מוסיף לנו. אנחנו מחמיצים ומחמיצים, מה הוא כבר יכול להגיד לנו? תמשיכו לשחק, אתם משחקים טוב, אין לו כבר מה להגיד לנו במצב הזה, הוא לא יודע מה לעשות. גם הוא לא מכיר את הסיטואציה הזאת. צריך להתעורר מהר לפני שתהיה פה עונה קשה ומאבקי תחתית".

רוטן: הגיע לנו הניצחון

על כר הדשא, בהפועל ת"א עסקו כמובן באותו מהלך שבו רמזי ספורי הוביל מתפרצת ושגה במסירה, ובכך אפשר לארנסט מבוקה להוביל מתפרצת נגדית שהסתיימה בשער שוויון והוציאה את האוויר מהמפרשים של האדומים. הקשר, שהתקשה להתאושש מהטעות הקריטית ששינתה למעשה את המשחק, "זכה" להתייחסות של רפואה. "ראיתי את שפת הגוף, ראיתי שהוא כבר לא יכול לתרום למשחק, זה קטע מנטלי שבאמת צריך לשפר אותו", אמר רפואה על חניכו, כשניסה להסביר מדוע החליפו מיד לאחר אותה טעות במהלך שהוריד לו עוד יותר את הביטחון. "הוא לא יצא בגלל שהוא לא היה טוב, ראיתי שהוא כבר לא יכול לתרום יותר ועשיתי את החילוף". 

למרות ההפסד, בהפועל ת"א גם החמיאו לאוראל דגני, שהפגין יכולת נהדרת אל מול המאמן הלאומי אנדי הרצוג והמנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר, אמיר עגייב שהיה הטוב בשורות ההתקפה האדומה כשהחליף את קאיו החלש במחצית, וג'וזף גנדה שהראה ניצוצות אחרי היעדרות בת כשנה מהמגרשים (11) בשל אותו קרע ברצועה הצולבת בדצמבר אשתקד. גנדה, שכבר חזר לכשירות מלאה לפני כחודש ונראה מעולה באימונים, קיבל 13 דקות וצפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהדרגה עד שיתמודד על מקום בהרכב.

"ההפסד הזה ממש מאכזב, המשחק כבר היה בידיים שלנו ואין מה לעשות, זה הכדורגל. נצא מהמצב הזה, אני מאמין בקבוצה הזאת, יש לנו קבוצה טובה, ונמשיך לעבוד קשה באימונים", אמר עידן כהן, כובש השער של הפועל ת"א (לאחר בצורת בת 401 דקות) שהתייחס גם לרצף השלילי, לקראת המשחק מול הפועל באר שבע במחזור הבא. "אנחנו תמיד מאמנים. נבוא מוכנים לכל מגרש, מול כל קבוצה טובה. אנחנו הפועל ת"א, אבל אנחנו במצב לא טוב, נעבוד קשה פי 2 כל השבוע וניתן בראש אני מאמין, אנחנו לא נחים".

עידן כהן: "אנחנו במצב לא טוב, נעבוד קשה פי 2 כל השבוע" (אחמד מוררה)עידן כהן: "אנחנו במצב לא טוב, נעבוד קשה פי 2 כל השבוע" (אחמד מוררה)

שער הבכורה בליגת העל, שהגיע לאחר תקופה קשה שבה יצא מההרכב וחזר אליו לאחרונה: "זאת הרגשה ממש כיפית, חלמתי על הרגע הזה כל יום מאז שהייתי קטן, זאת הגשמת חלום בדרך למטרה. החודש הזה עבר לא קל, זאת עונה ראשונה שלי בליגת העל, עד שהתאקלמתי לקח לי זמן, אבל המאמן האמין בי והוכחתי לו באימונים שמגיע לי לשחק וחזרתי להרכב".

ביום ראשון הקרוב האדומים יתמודדו מול האלופה הפועל באר שבע באצטדיון טוטו טרנר, המשחק הכי לא מתאים מבחינתם בנקודת הזמן הנוכחית, כשבבירת הנגב המשבר של הפועל ת"א עלול להחריף בצורה משמעותית, אולם במתחם חודורוב רוצים לקוות כי דווקא המשחק הזה יוביל אותם לדרך חדשה. "אולי ימשיכו לקטול אותנו כל שבוע ונפתיע לטובה כמו בדרבי", אמרו שחקנים. "גם ב"ש קצת בלחץ, כבר 10 הפרש ממכבי ת"א, אולי ננצל את זה. אם הם יילחצו תוך כדי המשחק זה יוכל לשחק לטובתנו".

לקראת המשחק, הפועל ת"א תנסה להכשיר את עומר דמארי הפצוע שלא נכלל בסגל מול האקסית שלו. לאחר החופש שקיבלו השחקנים היום, מחר הם ישובו לוולפסון, כשגם החלוץ ינסה לחזור ולהתאמן כדי לחזור לסגל. במועדון הסבירו כי פציעתו הטורדנית בברך, מאז המשחק מול מ.ס אשדוד לפני פגרת הנבחרות, נחשבת לכרונית וצצה כל פעם מחדש. 

עומר דמארי מקבל טיפול. ינסה לחזור להתאמן (רדאד ג'בארה)עומר דמארי מקבל טיפול. ינסה לחזור להתאמן (רדאד ג'בארה)

בהפועל שקלו לשלוח את דמארי לבדיקת MRI השבוע, אבל החלוץ שגם נטל כדורים כדי להקל על הכאבים, בעיקר נח ומקווה שזה יעזור לו. כמו דמארי, מי שינסה לחזור ולהתאמן לקראת ב"ש הוא עאבדי פרחאת, שנפגע בקרסול בשבוע שעבר והצטווה לנוח כמה ימים. בהמשך היום, צפויים חלק מבעלי המועדון לצפות במשחק האימון של קבוצת הנוער מול בית"ר כפר סבא, בו ייבחן החלוץ הגמבי סייקו סיסאיי, חלוץ הנבחרת הלאומית עד גיל 23 שהרשים מאוד עד כה באימונים שערך בוולפסון.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */