יום חמישי, 28.03.2024 שעה 18:33

מכבי ת"א בסיבוב השני בליגת האלופות לנוער

החבורה של גיא צרפתי הביסה 0:3 את אנז'י מחצ'קלה ברמלה והשלימה 3:5 בסיכום שני המשחקים כדי לפגוש את סיגמה אולמוץ או את מאריבור. שלושער לגררו

|
אדוארדו גררו מסמן 3 (איציק בלניצקי)
אדוארדו גררו מסמן 3 (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב השיגה הערב (רביעי) את הכרטיס לשלב השני במסגרת ליגת האלופות לנוער, זאת לאחר שניצחה 0:3 את אנז'י מחצ'קלה הרוסית באצטדיון ברמלה במשחק הגומלין של הסיבוב הראשון עם 3:5 בסיכום שני המשחקים. בשלב הבא, תחכה למכבי ת”א המנצחת בין סיגמה אולומוץ הצ’כית לבין מאריבור הסלובנית, כאשר הצ’כים רשמו במשחק הראשון ניצחון 1:4 מוחץ.

מכבי ת”א, שהגיעה להתמודדות לאחר ההפסד 3:2 ברוסיה וידעה ש-0:1 קטן יעלה אותה לשלב הבא, השיגה את התוצאה הרצויה כבר בדקה השמינית, כאשר אדוארדו גררו דייק מהנקודה הלבנה והעלה את הצהובים ליתרון. החבורה של גיא צרפתי הייתה מסוכנת יותר, למרות שלא תרגמה את היתרון לכדי שליטה ממשית על כר הדשא, כשאייל חן, רווה אסייג ועידו שחר ניסו את כוחם בנוסף לגררו. במחצית, רק 0:1 למארחת ברמלה.

צרפתי: "שמח שעשינו היסטוריה"

במחצית השנייה המגמה נמשכה, כשהרוסים הוסיפו להתקרב לשער שוויון שהיה מקלקל את ההעפלה אך המארחים המשיכו להיות מסוכנים יותר במצבים אליהם הגיעו. יואב הופמייסטר, עומר ברמי ובר כהן התקרבו לשער, כמו גם רזאב מאגומדוב ואריק זארקו אצל הרוסים, שלא היו חדים בתוך הרחבה. בתוספת הזמן, המארחת השלימה את ההעפלה עם עוד שני שערים של גררו, שהשלים שלושער בדקות 90+2 ו-90+4. בסיום, מכבי ת”א, שניצחה את הפועל רעננה 1:2 במחזור האחרון של ליגת העל לנוער בה היא מדורגת שנייה עם 18 נקודות, העפילה לשלב השני של ליגת האלופות לנוער.

צרפתי: “הניצחון שייך לכל המאמנים שאימנו את השחקנים במשך השנים”

“אני חושב שלנצח 0:3 במעמד כזה זה איזה שהיא אמירה על מחלקת הנוער שלנו ועל ספינת הדגל של המחלקה, הניצחון הזה שייך לכל המאמנים שאימנו במשך השנים את השחקנים האלה במחלקת הנוער”, אמר צרפתי. “אני קיבלתי אותם השנה ולפני שנתיים ואני שמח שעשינו היסטוריה גם בשבילי אישית וגם בשביל המועדון לנצח ולעבור שלב בליגת האלופות. אני לא יודע עד כמה רחוק אנחנו יכולים להגיע כי אנחנו משחקים עם שני שנתונים ולא עם חריגי גיל כמו הרבה מאוד קבוצות. יש מועדונים ואקדמיות עם תקציבים הרבה יותר גדולים מאתנו, אבל אנחנו רוצים לחלום כל פעם חלום קטן וכרגע נתרכז במשחק הליגה בבאר שבע, ניתן לצוות למצוא לנו את הטיסות והנסיעות הבאות”.

גיא צרפתי (איציק בלניצקי)גיא צרפתי (איציק בלניצקי)

לשחק בשתי מסגרות: “אחד היתרונות במחלקה זה שהשחקנים עובדים מאוד קשה והם רגילים לשחק פעמיים אפילו שלוש בשבוע. נכון זה לא קל ויכולנו לראות את זה היום בדקות האחרונות, אבל יש לנו סגל גדול של הרבה מאוד שחקנים מוכשרים, אין שחקן שהוא מעל הקבוצה והשחקנים ברמה שווה וההוכחה לכך היום שפתחנו עם חמישה שחקנים שונים בהרכב מהמשחק הקודם ברוסיה שהיה לפני שלושה שבועות”.

על גררו: “הלוואי וגררו יהיה מעל הרמה של הקבוצה. לכל שחקן זר שמגיע לארץ לוקח לו זמן התאקלמות ואותו הדבר גם לגבי אדוארדו השפה השונה, מזג האוויר, האוכל והמאמן. בוא ניתן לו את הזמן שלו ואני מאמין שהוא יכול להציג משחקים הרבה יותר טובים מהמשחק הזה”.

שחקני מכבי ת"א חוגגים (איציק בלניצקי)שחקני מכבי ת"א חוגגים (איציק בלניצקי)

“אותי הוא לא יכול להעלות לבוגרים כבר פרשתי, אבל אני שמח שהבחורים הצעירים נתנו לו חומר למחשבה”, אמר צרפתי על ולדימיר איביץ’, מאמן הקבוצה הבוגרת שהגיע לצפות במשחק. “אם אצטרך להעלות את השחקנים לאימונים או למשחק כזה או אחר, אני מקווה שהם יעשו את העבודה, הלוואי וזה יקרה כי אנחנו תמיד בגב של הקבוצה הראשונה”.

ולדימיר איביץ' ועו"ד מורן מאירי (איציק בלניצקי)ולדימיר איביץ' ועו"ד מורן מאירי (איציק בלניצקי)

מחצית ראשונה

השופט הפולני, קרישטוף יאקוביק, הוציא לדרך את המשחק ברמלה.

מבט על האצטדיון ברמלה (איציק בלניצקי)מבט על האצטדיון ברמלה (איציק בלניצקי)
אוהדי מכבי ת"א ברמלה (איציק בלניצקי)אוהדי מכבי ת"א ברמלה (איציק בלניצקי)
שחקני מכבי ת"א (איציק בלניצקי)שחקני מכבי ת"א (איציק בלניצקי)
מייקל צ'ילאקה עם הכדור (איציק בלניצקי)מייקל צ'ילאקה עם הכדור (איציק בלניצקי)

דקה 4: ניסיון ראשון למארחת. גררו שלח מסירת רוחב נהדרת אל מרכז הרחבה, שם הופמייסטר בעט חלש לשער.

דקה 8, מכבי ת”א עלתה ל-0:1: חן סחט פנדל ממוכתר חנמורזייב שנגע בכדור בידו, גררו נשלח אל הנקודה הלבנה. הפנמי דייק והרשית כדי להשלים פתיחה נפלאה עבור הצהובים.

אדוארדו גררו בועט לשער (איציק בלניצקי)אדוארדו גררו בועט לשער (איציק בלניצקי)
שחקני מכבי ת"א חוגגים (איציק בלניצקי)שחקני מכבי ת"א חוגגים (איציק בלניצקי)
שחקני מכבי ת"א חוגגים (איציק בלניצקי)שחקני מכבי ת"א חוגגים (איציק בלניצקי)

דקה 14: הרוסים יצאו קדימה. דניל גלבוב היתל בהגנת מכבי ת”א והסתובב על המקום, מחוץ לרחבה במרכז, ושחרר בעיטה – אור יצחק קלט בבטחה.

דקה 24: גררו כמעט והכפיל. החלוץ פרץ מהאגף הימני, כשגבר על מגומדנבי יאגייב בדרך אל הרחבה, ובעט חזר לשער – אך לא מצא את המסגרת. לאחר מכן, חן ניצב באחד על אחד מול טימור מאגומדוב וסחט ממנו הדיפה נאה. 

אדוארדו גררו מול מגומדנבי?יאגייב (איציק בלניצקי)אדוארדו גררו מול מגומדנבי?יאגייב (איציק בלניצקי)

דקה 29: חנמורזייב נגע בידו בתוך רחבה בשנית, אולם יאקוביק לא סימן לפנדל.

דקה 38: מכבי ת”א התקרבה לשער שני במשחק. אסייג הגביה אל חן מתוך הרחבה, מימין לשמאל, אך האחרון לא הצליח לנתב את הכדור אל השער. לאחר מכן, פעמיים תוך ארבע דקות, כהן שעט קדימה במרכז המגרש ושלח בעיטות חלשות מדי לשער.

דקה 43: שחר ניסה את כוחו פעמיים. קשר מכבי ת”א ניסה לסובב שתי בעיטות אל המסגרת, אלכסונית מצד ימין – הראשונה נבלמה על ידי שחקן הגנה אורח והשנייה הלכה החוצה.

עידו שחר (איציק בלניצקי)עידו שחר (איציק בלניצקי)

מחצית שנייה

דקה 52: מכבי ת”א פתחה היטב את החצי השני. שחר העביר מסירה לכהן במרכז מחוץ לרחבה – האחרון בעט לשער אבל לא הצליח להכניע את מאגומדוב. לאחר מכן, מהלך מעולה של אסייג וחן, כשהראשון השאיר לאחרון בעקב, אולם חן לא כבש.

דקה 60: ניסיון מעניין של המארחת. דאבל פס בין הופמייסטר לחן הסתיים עם בעיטה של הראשון, שבעט ונעצר אצל מאגומדוב. מנגד, הרוסים התקרבו לכיבוש. מאגומדוב התנהל עם הכדור ברחבה של מכבי ת”א ובחן את יצחק, שהיה מוכן.

יואב הופמייסטר לפני סרגיי מיכאילוב (איציק בלניצקי)יואב הופמייסטר לפני סרגיי מיכאילוב (איציק בלניצקי)

דקה 72: עומר ברמי המחליף ניסה לכבוש ולהכפיל את היתרון, אך גם הוא לא היה מדויק.

דקה 89: זארקו כמעט הרשית את שער השוויון. המחליף סובב כדור נהדר, אלכסונית מצד ימין, וניתב אותו אל החיבורים הרחוקים של יצחק – הכדור נחת על הרשת החיצונית.

דקה 90+2, מכבי ת”א עלתה ל-0:2: הצהובים בשלב הבא, סופית. גררו הרשית את השני שלו אחרי בעיטה נהדרת מסף הרחבה במרכז, כשהכניע את מאגומדוב.

שחקני מכבי ת"א חוגגים (איציק בלניצקי)שחקני מכבי ת"א חוגגים (איציק בלניצקי)

דקה 90+4, מכבי ת”א עלתה ל-0:3: גררו שילש את התוצאה והשלים תבוסה, כאשר דייק מתוך הרחבה.

שחקני אנז'י מאוכזבים (איציק בלניצקי)שחקני אנז'י מאוכזבים (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב: אור יצחק, מייקל צ’ילאקה, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, דן לוגסי, עידו שחר, יואב הופמייסטר (תמיר גלזר, 77), בר כהן (עומר ברמי, 54), אייל חן (מופלח שלאעטה, 64), רווה אסייג (טל יגודייב, 64) ואדוארדו גררו.

אנז’י מחצ’קלה: טימור מאגומדוב, סרגיי מיכאילוב (יוסופ ואגאבוב, 87), מוכתר חנמורזייב, אליקדי סאידוב, מגומדנבי יאגייב, דניל גלבוב, מוטאלין מאגומדוב, סולטן איסלוב (ארטם שוחאנוב, 70), רזאב מאגומדוב (אריק זארקו, 83), ולנטין אנדיאמוב (ניקיטה חיסטיאקוב, 46) וגאמיד אגלארוב.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */