יום שישי, 19.04.2024 שעה 09:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אוגו: אני לא הופך צעיר יותר, רוצה להישאר בב"ש

הקשר במסר: "הסוכן שלי החל בשיחות עם המועדון לגבי חידוש החוזה. צריך להבטיח את עתידי". האיחור בהגעה לארץ: בשל סירוב טורקיש איירליינס להטיסו

|
ג'ון אוגו חוגג (רדאד ג'בארה)
ג'ון אוגו חוגג (רדאד ג'בארה)

אחרי פתיחת עונה מדאיגה וחלשה, נראה כי סגל השחקנים של הפועל באר שבע מתחיל להתחבר. האלופה המשיכה במגמת השיפור והשיגה אמש (שבת) ניצחון שני ברציפות, הפעם בתוצאה 0:2 על הפועל רעננה, ביכולת המוסיפה ביטחון ושקט למערכת שהייתה כל כך לחוצה בתקופה האחרונה. בכך, חניכיו של ברק בכר מטפסים אל המקום הרביעי בטבלה כשבמאזנם 10 נקודות, 7 פחות מהמוליכה הטרייה מכבי תל אביב.

"השגנו את מה שרצינו – ניצחון שני ברציפות" אמרו בבאר שבע, "הקבוצה מתחילה להתחבר מאימון לאימון ורואים את זה גם בתוצאות. עדיין יש לנו עוד הרבה עבודה ובינתיים אנחנו לא מסתכלים על הפער ממכבי תל אביב, קודם אנחנו צריכים ליצור המשכיות ולהתחבר עוד יותר. בשבוע הבא מצפה לנו משחק קשה נגד מכבי נתניה וזה יהיה מבחן גדול עבורנו", הוסיפו.

"עובדים שעות נוספות כדי להראות יותר טוב"

בבירת הנגב יצאו מרוצים מאוד בסיום המשחק, בעיקר מהמחויבות של שחקני הקבוצה. במועדון חששו שפגרת הנבחרת תוביל לשאננות ותקטע את היכולת הטובה מהניצחון על מכבי פתח תקווה, אולם בסופו של דבר הגישה של השחקנים הובילה לשלוש נקודות נוספות. "אפילו שלא הבקענו במחצית, באנו רגועים וידענו שאם נשחק את המשחק שלנו בסבלנות ננצח" אמרו בב”ש.  

דיא סבע שכבש שער שני ברציפות במדים האדומים בנוסף לשער הנהדר בנבחרת, זכה למחמאות מהצוות המקצועי. "דיא נכנס לעניינים, ממשחק למשחק הוא מתחיל להראות למה היה שווה להשקיע עליו הרבה כסף", אמרו במועדון. מאור מליקסון שבישל באומנות את השער לסבע, זכה לשבחים, כמו גם עדן בן בסט שכבש שער ראשון העונה בליגת העל. בקבוצה שבעי רצון גם ממשחק ההגנה, כשלראשונה העונה, שיחקו יחדיו לואי טאהא וחאתם עבד אלחמיד. טאהא, שהרגיש כיווץ בשריר 20 דקות לסיום אך בחר להמשיך לשחק, היה אמור לפתוח על הספסל. בעקבות דלקת גרון ממנה סבל שיר צדק, נכנס טאהא אל ההרכב ועם החלמתו של צדק צפוי לברק בכר כאב ראש רציני למחזור הבא. 

לכאב הראש הזה מתווסף גם  דור אלו, שחוזר להתחרות על עמדת המגן הימני מול בן ביטון, וגם חנן ממן ששותף אתמול ל-20 דקות גילה יכולת טובה. בנוסף, החלוץ בן שהר צפוי יחזור לכשירות מלאה ואף לתפוס את מקומו של בן בסט למרות השער הליגה הראשון שכבש אמש במדי ב"ש. 

דיא סבע ולואי טאהא חוגגים (מרטין גוטדאמק)דיא סבע ולואי טאהא חוגגים (מרטין גוטדאמק)

הקשר ג'ון אוגו נחת רק לפנות בוקר ובעצה משותפת עם הצוות המקצועי אתמול, הוחלט כי יפתח על הספסל. בבאר שבע הסבירו כי האיחור של אוגו נבע מסירוב של חברת התעופה הטורקית 'טורקיש איירליינס' לאשר את הוויזה ואת אשרת העבודה של הניגרי בישראל. לאחר שאוגו לא עלה על הטיסה, במועדון סידרו את העניין למחרת בבוקר, אבל לא היה ניתן להקדים את חזרתו לישראל. אוגו, שיחזור ל-11 נגד נתניה, היה אמור להיכנס במחצית השנייה, אם כי היתרון הכפול גרם לשינוי בתוכניות ובבאר שבע בחרו להעניק הזדמנות לשחקנים אחרים.

בפוסט שפרסם אוגו באינסטגרם שלו, התייחס לעתידו במועדון: “הרבה אנשים שאלו אותי על עתידי במועדון. בראש ובראשונה אני אוהב את המועדון הזה, יש לי קשר מיוחד עם האוהדים, ואני מקווה שהם ראו את כל מה שנתתי להם”, כתב הקשר. “המועדון, ההנהלה והבעלים היו אדיבים אליי במשך כל השנים ואני התפתחתי בתור שחקן ובתור בנאדם. החוזה שלי מסתיים בקיץ ואני לא הופך להיות צעיר. אני צריך לבטח את עצמי מבחינה כלכלית, אבל תמיד יש איזון בין תמריץ כספי לבין מה שהלב רוצה”.

ג'ון אוגו (מרטין גוטדאמק)ג'ון אוגו (מרטין גוטדאמק)

בהמשך הוסיף: “אני באמת רוצה להישאר כאן. הסוכן שלי החל בשיחות עם המועדון לגבי חידוש החוזה והוא אמר לי שבמועדון מאוד רוצים שאשאר. הדברים האלה אף לא שחור ולבן, ויש דברים שלוקחים זמן. אנא תהיו סבלניים איתי ועם המועדון, אני מקווה ובטוח שנגיע להסכם שישאיר אותי כאן ויהיה הוגן כלפי המועדון”.

ולבסוף התייחס אוגו למצב הקבוצה: “בינתיים יש כמה משחקים חשובים מאוד, בעוד הסוכן שלי והמועדון ממשיכים במו”מ. אני מקווה שתכבדו את הפרטיות שלי כי אני רוצה להתרכז בקבצה ומה שהכי חשוב לנו השנה זה לחזור למסלול הניצחונות”.

נחזור למשחק מול רעננה. למרות שז'וליין סטו תורגל בקישור במהלך השבוע, מספר שחקנים הופתעו לגלות כי הצרפתי ימלא את מקומו של ג'ון אוגו בהרכב ולא מרואן קבהא. אגב, האחרון פרסם פוסט מרמז בסיום המשחק עם המשפט: "המגרש הוא המקום שלי לדבר ולכן סייג לחוכמה שתיקה". בנוגע לסטו, למרות שהראה יכולת סבירה, הוא צפוי לעזוב את הקבוצה בינואר כשבבאר שבע יש כבר מספר מועמדים להחליפו.

"זה לא סוד שהתחלנו את העונה לא טוב" אמר הבלם לואי טאהא בסיום, "שוחררו הרבה שחקנים והרבה שחקנים הצטרפו, אבל רואים בשבועות האחרונים שהקבוצה מתחברת והשחקנים מקבלים ביטחון. כולם עובדים, כולם עושים הגנה ואני  מקווה שנמשיך בקו העלייה גם במשחקים הבאים".

שחקני ב"ש חוגגים (מרטין גוטדאמק)שחקני ב"ש חוגגים (מרטין גוטדאמק)

הפציעה ממנה סבל במהלך המשחק: “אחרי שאתה חוזר מפציעה של חודש בו אתה מושך פציעה אז זה טבעי שהגוף מגיב, אבל בחרתי להמשיך לשחק. עדכנתי גם את ברק שאני יכול לסחוב עד הסוף ואני צריך להמשיך להתקדם.

שיתוף הפעולה המחודש עם חאתם אלחמיד: "אני וחאתם די מתואמים משנה שעברה, שנינו חזקים ומהירים אז יש לנו תיאום ממש טוב וראינו את זה שנה שעברה. אני לא רוצה לתת מחמאות לעצמי ולחאתם אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח. ראינו שבעונה שעברה עשינו עונה גדולה, אמנם בחודש האחרון נפצעתי ופספסתי את הנבחרת אבל היום אני חושב שגם אני וחאתם שחקנים לגיטימיים בנבחרת. אנחנו צריכים לשמור על צניעות לעבוד קשה באימונים להמשיך להשתפר ולהסתכל קדימה".  

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */