יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:57

אריאל הרוש: הרגשתי ששום כדור לא יכניע אותי

השוער, שהצטיין ב-0:2 על אלבניה וירד לאחר הסיום לחדר ההלבשה בשל נפילת סוכר: "המשחק הכי טוב בקריירה שלי". הרצוג: "השחקנים הוכיחו לב ומחוייבות"

|
אריאל הרוש חוגג (רדאד ג'בארה)
אריאל הרוש חוגג (רדאד ג'בארה)

נבחרת ישראל השלימה הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות במסגרת ליגת האומות, כשגברה 0:2 על אלבניה ועלתה לראשות הבית שלה בדרג השלישי. זאת הפעם הראשונה מאז מוקדמות יורו 2012 שהחבורה בכחול לבן משלימה שני ניצחונות רצופים במשחקים רשמיים.

לאחר סיום המשחק, המצטיין אריאל הרוש חזר לחדר הלבשה בעקבות נפילת סוכר. השוער טופל ע"י ד"ר מרק רוסנבסקי אחרי שסבל, ולא בפעם הראשונה אחרי משחקים, מלחץ דם גבוה וסחרחורות. אחרי מספר דקות הרופא הצליח לייצב את השוער ששוחרר לביתו. בתוך כך, שני אוהדי נבחרת ישראל ירדו אל כר הדשא במהלך המחצית והצטלמו עם שחקני נבחרת ישראל מבלי שאנשי האבטחה באצטדיון שמו לב במשך כמה דקות. אנשי הנבחרת הפנו את תשומת לבם והאוהדים הוצאו מתחומי המגרש.
 

חמד: "יש עוד דרך ארוכה"

אנדראס הרצוג: “זה היה ניצחון גדול עבורנו ששם אותנו בסיטואציה טובה. מחכה לנו משחק קשה מאוד נגד סקוטלנד, אבל אני מאושר כמובן. בחודשיים שאני פה הרגשתי שיהיה קשה לשחקנים להתמודד עם שני משחקים, אבל טעיתי. הם הוכיחו לב ומחויבות. המחצית השנייה שלנו אפילו יותר טובה. אנחנו לא הנבחרת הכי טובה בעולם ואנחנו צריכים להיות עם הרגליים על הקרקע”.

אנדראס הרצוג (רדאד ג'בארה)אנדראס הרצוג (רדאד ג'בארה)

“אריאל הרוש היה טוב מאוד היום, הוא ביצע הצלות גדולות וגם בישל את השער הראשון וזה תמיד יתרון כשיש לך שוער שיכול לבעוט כדורים כאלה. אלבניה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה והוא היה מצוין”.

הרצוג: היינו זקוקים לשינוי בנבחרת

הקהל: “הוא עזר לנו מאוד. כשהשחקנים עייפים אז הדחיפה מהקהל חשובה וזה אחת הסיבות החשובות לניצחון שלנו ואני רוצה להודות להם. אין שום בעיה בין אלירן עטר לדיא סבע. גם לי היו ויכוחים בחדר ההלבשה במהלך הקריירה שלי. לכולם יש רגשות וכל שחקן רוצה להבקיע, אני מבין את זה בתור מאמן. זה לא סיפור”.

אריאל הרוש: “כן, זה היה המשחק הכי טוב בקריירה שלי. להביא את עצמי ביכולת שיא במשחק נבחרת זה משהו שחלמתי עליו. המחמאות לכל החברים שלי שנלחמו. יש לי צמרמורת, אני לא זוכר אווירה כזאת במשחק של הנבחרת. זה לא היה משחק ענק שלנו כמו נגד סקוטלנד, אבל הייתה הקרבה וכל אחד נתן 200 אחוז”.

אריאל הרוש עוצר את הכדור (מרטין גוטדאמק)אריאל הרוש עוצר את הכדור (מרטין גוטדאמק)

“בנבחרת יש המון כשרון, למרות שאף אחד לא נתן לנו סיכוי האמנו בה. זה היה מסוג המשחקים שהרגשתי ששום כדור לא יעבור אותי, רק חיכית שיבעטו לעברי. אם לא נעשה את העבודה בסקוטלנד כלום לא שווה”.

על אנדי הרצוג: “יש שינוי בנבחרת והיינו זקוקים לו. זה מתגלה כשינוי טוב ומרענן. הוא מביא את המנטליות והטקטיקה שלו ועובדה שהתוצאות גם הגיעו”.

מונס דאבור ושיר צדק חוגגים (רדאד ג'בארה)מונס דאבור ושיר צדק חוגגים (רדאד ג'בארה)

דיא סבע: “אני שמח לכבוש ושמח לעזור לנבחרת לנצח, זה כיף. נשאר לנו לעשות את העבודה בסקוטלנד. הוויכוח עם אלירן עטר זה משהו שקורה, הכל שטויות, זה לא משהו חשוב. ראיתי בשער שלי שביברס מחפש אותי והייתי מוכן לבעיטה ואני שמח שזה נכנס. אני לא חושב שצריך להתייחס לשחקנים מהמגזר כמשהו מיוחד. כל שחקן רוצה לתת הכל ושהנבחרת תצליח. זה לא חכמה להעביר ביקורת אחרי משחק אחד. אנחנו נראים טוב ורוצים להמשיך להשתפר ממשחק למשחק”.

הרצוג: אני מאוד מרוצה מהניצחון

תומר חמד: “כבוד גדול להיכנס לעשיריית הכובשים הגדולים של הנבחרת, זה מסמל הרבה עבורי. מגיע כל הכבוד לכולם. השבוע הזה נתן ביטחון לכולם, ראינו שאפשר להוציא מהנבחרת הזאת דברים טובים. צריך לזכור שזה רק שני משחקים ולבוא מוכנים לסקוטלנד. כבר בשני משחקים הראשונים תחת הרצוג ראו דברים טובים, אבל השבוע ראינו שהשחקנים יודעים מה לעשות על המגרש. הוא מביא משהו שונה, הוא לא מדבר הרבה אבל מעביר את המסר בצורה הכי ברורה שיש ונותן לשחקנים לבוא לידי ביטוי”.

מונס דאבור ותומר חמד חוגגים (רדאד ג'בארה)מונס דאבור ותומר חמד חוגגים (רדאד ג'בארה)

כריסטיאן פאנוצ'י קיבל את הרצוג בחמימות בחדר מסיבת העיתונאים וקרא לו “בוא אנדי”, חיבק את האוסטרי ובירך אותו על הניצחון. לאחר מכן סיפר מאמן אלבניה על ההפסד: "הסיבה שלא התאמנו הייתה בגלל השבת כי המטבח והכל היה סגור. התאמנו באלבניה ולא יכולנו להתאמן כאן. גם אם היינו מתאמנים כאן התוצאה הייתה אותה תוצאה. זה יהיה מאוד קשה לעלות למקום הראשון, רק אם ננצח את סקוטלנד אז אולי. ישראל הפתיעה אותנו טקטית? החזקנו בכדור ב-70 אחוז מהזמן. ההבדל? ישראל כבשה ואנחנו לא, אנחנו נתנו להם לכבוש. הייתה כאן אווירה נהדרת באצטדיון”.

כריסטיאן פאנוצ'י (מרטין גוטדאמק)כריסטיאן פאנוצ'י (מרטין גוטדאמק)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */