יום רביעי, 24.04.2024 שעה 04:04
ליגת העל לנוער 23-24
6512-4925מכבי פ"ת1
4632-6126מכבי חיפה2
4522-3525בני סכנין3
4237-4426הפועל ת"א4
4028-3626מכבי נתניה5
3833-3626בני יהודה6
3731-4326מכבי ת"א7
3335-3325מ.ס. אשדוד8
3236-1926הפועל חיפה9
3133-3626הפועל כפ"ס10
3157-3225הפועל רעננה11
3040-3426הפועל ראשל"צ12
3037-2725הפועל חדרה13
2741-2725הפועל ב"ש14
2444-2626הפועל רמה"ש15
1941-2126עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 1 - 0
  • בני יהודה
  • מכבי נתניה
  • 1 - 2
  • הפועל רמה"ש
  • הפועל כפ"ס
  • 0 - 4
  • הפועל ראשל"צ
  • מכבי חיפה
  • 1 - 1
  • הפועל חיפה
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • בני סכנין
  • רביעי, 24/04, 16:00
  • מ.ס. אשדוד
  • הפועל רעננה
  • רביעי, 24/04, 16:45
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • רביעי, 24/04, 17:30
  • הפועל ב"ש

הפועל באר שבע נעצרה עם 1:1 מול הפועל רעננה

נוער: מוברק העלה את מוליכת הטבלה ליתרון, לוי השווה. מכבי פ"ת (1:2 על רמה"ש) ומכבי ת"א (0:2 על טוברוק) נצמדו בפסגה. מכבי חיפה המשיכה להתרסק

|
ברונו מוברק עם הכדור (נעם מורנו)
ברונו מוברק עם הכדור (נעם מורנו)

מוליכת ליגת העל לנוער, הפועל באר שבע, הגיעה היום (שבת) למשחק חוץ קשה מול הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-7, אותו היא סיימה ב-1:1 בתום 90 דקות, ובכך נעצרה לאחר שני ניצחונות רצופים.   

האדומים עלו ליתרון בדקה ה-38 משער של חלוצם הניגרי, ברונו מוברק, זאת בניגוד מוחלט למהלך המשחק ולאחר לא מעט החמצות של הקבוצה המקומית, שנענשה על חוסר המחץ שלה. רעננה המשיכה להיות מסוכנת יותר עם פתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-49 גם השיגה בצדק את השוויון מרגלי רועי לוי. לאחר מכן, המשחק הפך להרבה יותר מאוזן, כששתי הקבוצות הגיעו להרבה מצבים טובים, אך לא השכילו לכבוש.

עובדיה: מרוצה מהגישה של השחקנים

האדומים נותרו במקום הראשון, אך כעת מכבי פתח תקווה נצמדה אליהם לאחר שגברה 1:2 על הפועל רמת השרון ולשתי הקבוצה 16 נקודות. מכבי תל אביב נמצאת כרגע במקום השלישי, נקודה אחת פחות משתי המוליכות, אחרי שגברה 0:2 על בית”ר טוברוק. 

כהן: “יכולנו להכריע את המשחק”, עובדיה: “נקודה מפה זה בסדר גמור”

בלם העבר ומאמן הפועל רעננה, גל כהן, אמר בסיום המשחק: “אנחנו יוצאים בתחושות מעורבות מהמשחק הזה, כי יכולנו להכריע אותו. היה משחק טוב בין שתי קבוצות אנרגטיות וממושמעות שהקשו והפריעו אחת לשנייה. אם היינו יותר חדים בחלק הקדמי, התוצאה הייתה יכולה להיות אחרת ומשקפת. הליגה מאוד שוויונית כך שכל קבוצה יכולה לנצח את האחרת, כך ששם המשחק הוא יציבות. כרגע אנחנו יציבים אבל חסר לנו הגרוש ללירה”. 

מאמן הפועל רעננה, גל כהן (נעם מורנו)מאמן הפועל רעננה, גל כהן (נעם מורנו)

“המשחק הזה יכל להיגמר לטובת כל אחת משתי הקבוצות”, אמר מאמן הפועל ב”ש איציק עובדיה והוסיף: “השחקנים עבדו מאוד קשה על המגרש, היו לנו דקות טובות וכך גם ליריבה. היה משחק דינמי. בסך הכל אני מרוצה ממה שראיתי כי רעננה הקשו עלינו מאוד. כל מה שעשינו לא הביא לנו שער נוסף, אבל לצאת עם נקודה ממשחק קשה בחוץ מול רעננה זה בסדר גמור”.

איציק עובדיה (נעם מורנו)איציק עובדיה (נעם מורנו)

מחצית ראשונה

דקה 1: השופט יוגב כהנא הוציא לדרך את המשחק.

שחקני הפועל ב"ש (נעם מורנו)שחקני הפועל ב"ש (נעם מורנו)
שחקני הפועל רעננה (נעם מורנו)שחקני הפועל רעננה (נעם מורנו)

דקה 4: אוראל קוריעת טעה בהחזרת הכדור לכיוון שוערו רון ויזמן, שאדי מסראווה ניסה לגנוב את הכדור ובעט, אך המצב נבלם לקרן בלבד.

דקה 5: רוי אלון הגביה כדור קרן עבור המארחת, גיל כהן התרומם ונגח טוב כדור שחלף סמוך לקורה.

רואי אביטן ואיתי קצב במאבק על הכדור (נעם מורנו)רואי אביטן ואיתי קצב במאבק על הכדור (נעם מורנו)

דקה 7: עילאי טרוסט הגביה כדור לרחבת הפועל רעננה, ברונו מוברק עלה ונגח כדור שכבר הכניע את אריאל מסיקה אך פגע דווקא בחברו לקבוצה אוראל קוריעת שמנע כיבוש שער ממוליכת הטבלה.

עילאי טרוסט עם הכדור (נעם מורנו)עילאי טרוסט עם הכדור (נעם מורנו)

דקה 9: כמה קרובה הייתה הפועל רעננה לעלות ליתרון! הקצב הנהדר נמשך, גולן בני קיבל כדור עומק נהדר ברחבה, השתלט עליו ומקרוב בעט לפינה הרחוקה, אך הכדור הלך אל מעל השער.

ברונו מובארק ושון קלימקין במאבק על הכדור (נעם מורנו)ברונו מובארק ושון קלימקין במאבק על הכדור (נעם מורנו)

דקה 26: ברונו מוברק עמד במרכז הרחבה וקיבל כדור רוחב שטוח מנועם דיעי, החלוץ שמר על הכדור היטב, הסתובב ובעט ברגל שמאל, הכדור חלף סמוך לקורה ויצא החוצה.

תומר יוספי עם הכדור (נעם מורנו)תומר יוספי עם הכדור (נעם מורנו)

דקה 30: עומר מזראי ניסה וכמעט הצליח להפתיע את רון ויזמן עם בעיטה אדירה מחצי מגרש, אך הכדור הלך גבוה.

דקה 32: איבוד כדור במרכז המגרש של הפועל ב”ש הוציא את הפועל רעננה למתפרצת, שאדי מסראווה מסר כדור רוחב מצוין לרועי לוי שעמד במרכז הרחבה ובעט בנגיעה לא מספיק טוב והחוצה.

שאדי מסראווה (נעם מורנו)שאדי מסראווה (נעם מורנו)

דקה 38, הפועל ב”ש עלתה ל-0:1: האורחת הוציאה כדור קרן קצר והחליפה מספר מסירות עד שנועם דיעי הכניס את הכדור לרחבה, נתנאל אסיקיאס נגח לעברו של ברונו מוברק, ומשם החלוץ המשיך בצורה נהדרת לרשת. התקפה קבוצתית נהדרת של מוליכת הטבלה.

ברונו מוברק חוגג (נעם מורנו)ברונו מוברק חוגג (נעם מורנו)

מחצית שנייה

דקה 47: רועי לוי קיבל כדור ארוך נהדר, חדר לרחבה וניסה לתת צ’יפ מעל ויזמן, אך השוער היה מוכן והדף מצוין לקרן.

ברונו מוברק שומר על עמית מורדכייב (נעם מורנו)ברונו מוברק שומר על עמית מורדכייב (נעם מורנו)

דקה 49, הפועל רעננה השוותה ל-1:1: אחרי שפתחה בסערה את המחצית השנייה, המארחת באה על שכרה. רועי הרמן פרץ בצורה נהדרת באגף הימני והעביר כדור רוחב פנטסטי לרועי לוי שעמד בתוך הרחבה, השתלט ובקור רוח נהדר בעט לרשת. שער מוצדק של רעננה.

רועי לוי חוגג (נעם מורנו)רועי לוי חוגג (נעם מורנו)

דקה 53: כמעט המארחת השלימה מהפך בזק! שאדי מסראווה חיכה ברחבה, קיבל מסירה מהאגף השמאלי ובעט החוצה ממצב קורץ.

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים אחרי הספיגה (נעם מורנו)שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים אחרי הספיגה (נעם מורנו)

דקה 68: הפועל רעננה קיבלה כדור חופשי 22 מטרים מהשער, גיל כהן ניגש לבעוט אך הבעיטה הלכה גבוה אל מעל השער.

רועי לוי חוגג עם גל כהן (נעם מורנו)רועי לוי חוגג עם גל כהן (נעם מורנו)

דקה 74: ברונו מוברק מצא את עילאי טרוסט 20 מטרים משערו של אריאל מסיקה, הקשר שיגר בעיטה שטוחה וחזקה שהלכה אל מחוץ למסגרת.

דקה 78: ברונו מוברק, המסוכן בשחקניו של איציק עובדיה, פרץ מהאגף השמאלי אל תוך הרחבה ובעט כדור לא מספיק חזק לפינה הרחוקה, אריאל מסיקה קלט.

עמית מורדכייב (נעם מורנו)עמית מורדכייב (נעם מורנו)

דקה 88: חלוצה המחליף של רעננה, איגווי איגוואזו, הגיע למצב טוב אחרי כדור חוזר שהגיע אליו ובעט לשער מקרוב, רון ויזמן יצא, הגיב טוב, והדף.

דקה 90+1: אלון בר און המחליף, חלוצה של הפועל רעננה, נשלח בכדור ארוך ומצא עצמו ברחבה, בעט לשערו של ויזמן ששוב היה במקום והדף.

איגווי נאמדי איגוואזו (נעם מורנו)איגווי נאמדי איגוואזו (נעם מורנו)

הפועל רעננה: אריאל מסיקה, רועי הרמן, עומר מזראי, שון קלימקין (גיל רחימי, 75), עמית מורדכייב, רוי אלון (יהלי סלצברג, 86), גיל כהן, איתי קצב, גולן בני (אלון בר און, 86), רועי לוי ושאדי מסראווה (איגווי נאמדי איגוואזו, 80).

הפועל באר שבע: רון ויזמן, פאדי אל פיניש, שלו אביתן, אוראל קוריעת, לירן כהן (אדיר פיטוסי, 89), עילאי טרוסט, תומר יוספי (יגיל אוחנה, 56), רואי אביטן (דניאל קראדי, 56), נתנאל אסיקיאס (אמיל עדרי, 67), נועם דיעי וברונו מוברק (עבדאללה אבו עבד, 80).

מכבי פתח תקווה – הפועל רמת השרון 1:2

המלאבסים המשיכו בפתיחת העונה המעולה שלהם, כשהשיגו ניצחון שני ברציפות לאחר שערים של ליאל עבדה (4) ורונן חצניס (76), כשאמבריה (32) רק איזן זמנית לפני שהאורחת גם נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של איתמר גרינברג (40). לאחר ה-1:3 על מכבי נתניה במחזור הקודם, הכחולים נצמדים לבאר שבע בפסגת הטבלה, במחזור הבא הם יפגשו את אשדוד כששתי הקבוצות יגיעו במצב רוח חיובי. מן העבר השני, רמה”ש ממשיכה לאכזב ולנעול את הטבלה גם לאחר המחזור השביעי. הקבוצה ממורשה רושמת כבר הפסד שישי לצד ניצחון בודד. בשבוע הבא היא תארח את הפועל רמת גן בתקווה לצאת מהמשבר.

ליאל עבדה בועט (איתי כהן)ליאל עבדה בועט (איתי כהן)

בית”ר טוברוק – מכבי תל אביב 2:0

האלופה הצליחה לחזור למסלול הניצחונות לאחר התיקו המפתיע 0:0 מול הפועל ר”ג במחזור הקודם, וגברה על טוברוק משערים של רווה אסייג (17) וטל יגודייב (90). הצהובים מצליחים להתקרב למרחק של נקודה אחת בלבד ממכבי פ”ת והפועל ב”ש בפסגה, ובמחזור הבא יפגשו את הפועל רעננה. הקבוצה המקומית מנגד, לא הצליחה לטפס בטבלה וירדה למקום ה-14. במחזור הבא יפגשו את מכבי נתניה לדרבי המרתק.

רווה אסייג (איתי כהן)רווה אסייג (איתי כהן)

הפועל קריית שמונה – מכבי חיפה 1:3

מכבי חיפה רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, כשהפעם הפסידה 2:1 להפועל קריית שמונה שנמצאת במומנטום פשוט מצוין ולא נוצחה מהמחזור השני. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, המארחים עלו ראשונים ללוח התוצאות בדקה ה-51 משער של עבדאללה חליחל. שתי דקות לאחר מכן איתי בן שבת הכפיל את התוצאה וקריית שמונה עלתה ל-0:2. הירוקים שנמצאים בתקופה רעה הצליחו רק לצמק בדקה ה-68 ל-1:2 משער של לירוי גבאי, אבל גם המילה האחרונה הייתה של הלבנים שכבשו את השלישי עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק מרגליו של באסל שעבאן.

בעקבות הניצחון עלתה קריית שמונה למקום הרביעי והיא נמצאת במרחק ארבע נקודות בלבד ממוליכת הליגה, הפועל באר שבע. מנגד, חניכיו של אריק בנאדו ירדו למקום ה-13 בעקבות ניצחונה של מ.ס אשדוד מוקדם יותר ונמצאים מאוד קרוב לקו האדום. במחזור הבא תארח מכבי חיפה את הפועל תל אביב, כשאריק בנאדו וקבוצתו חייבים להתחיל להשתפר ולצבור נקודות.

אריק בנאדו (עמית מצפה)אריק בנאדו (עמית מצפה)

הפועל תל אביב – מ.ס אשדוד 1:0

האורחת הצליחה להשיג ניצחון יקר מאוד מבחינתה, הודות לשער ניצחון של אורי עמר בדקה ה-52, והתרחקה מהתחתית הבוערת. זהו הניצחון השני בלבד של האשדודים העונה בליגה ולאחר ההפסד במחזור הקודם 2:1 לעירוני קריית שמונה, הצליחו להתאושש הפעם מול האדומים ובמחזור הבא יקוו להמשיך במומנטום כשיארחו את מכבי פתח תקווה. המקומיים מנגד, הגיעו לאחר ניצחון 0:1 על רמת השרון במחזור הקודם אך ינסו לקחת נקודות נוספות במחזור הבא כשייפגשו את מכבי חיפה.

אורי אוזן, מאמן הפועל ת"א (אחמד מוררה)אורי אוזן, מאמן הפועל ת"א (אחמד מוררה)

הפועל רמת גן – מכבי נתניה 1:1

היהלומים קיוו להתאושש מההפסד 3:1 למכבי פתח תקווה במחזור קודם, וכמעט הצליחו לעשות זאת, כשעמרי גנדלמן (53) העלה אותם ליתרון שהחזיק מעמד כמעט עד לסוף המשחק, אך שער דרמטי של בן אמסלם עמוק בתוך תוספת הזמן קבע שוויון וחלוקת נקודות. האורחת תנסה להשיג ניצחון במחזור הבא כשתפגוש את בית”ר טוברוק למשחק מסקרן, ואילו האורדונים, שנמצאים בתחתית הטבלה, יתארחו במחזור הבא אצל הקבוצה היחידה שנמצאת מתחתיה בטבלה, רמת השרון.

רונן גבאי, מאמן מכבי נתניה (רדאד ג'בארה)רונן גבאי, מאמן מכבי נתניה (רדאד ג'בארה)

בני סכנין – בני יהודה 1:2

הקבוצה מהצפון המשיכה לטפס במעלי הטבלה כשהשלימה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, ולאחר שתי תוצאות תיקו, הצליחה לנצח את הזהובים בזכות שערים של מוחמד עוואד (46) ומוחמד חלאילה (79), שמחקו יתרון מוקדם של סורו קצ’פולו (17). הקבוצה הצפונית תארח בשבוע הבא את הפועל חדרה. מנגד, המפסידה לא הצליחה להיצמד לצמרת והיא נשארה עם שמונה נקודות בשלב הזה. במחזור הבא תחכה לה הפועל באר שבע לקרב קשה במיוחד.

יפתח מרקוביץ', מאמן בני יהודה (עמית מצפה)יפתח מרקוביץ', מאמן בני יהודה (עמית מצפה)

הפועל חדרה – בית”ר ירושלים 3:1

בית”ר ירושלים כבר ראתה איך שלוש הנקודות חומקות ממנה לאחר ששער היתרון של רועי פדידה (46) קיבל מענה בדקה ה-60 מרגליו של עמית מור, אבל אז הגיע שער נוסף ודרמטי של פדידה בדקה ה-90 שקבע 1:2, ועוד שער עצמי של מתן לילה בתוספת הזמן שסגר עניין וקבע את תוצאת המשחק (93). החבורה מהבירה יצאה מהמשבר הקטן שהייתה בו לאחר האכזבות מול בני סכנין ובני יהודה. מנגד, הפועל חדרה מתחילה להסתבך כשלאחר ההפסד היא נמצאת במרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */