יום רביעי, 17.04.2024 שעה 01:44

לא הכל ורוד: חילופי האשמות בין עטר לסבע

צמד חלוצי ישראל נקלעו לעימות אחרי סקוטלנד, שחקנה של מכבי ת"א אמר לזה של ב"ש: "אתה לא צריך להיות אנוכי זו נבחרת". שחקנים נוספים ביקרו את סבע

|
דיא סבע (נעם מורנו)
דיא סבע (נעם מורנו)

בבוקר שלמחרת הניצחון החשוב 1:2 על נבחרת סקוטלנד במסגרת ליגת האומות, לנבחרת ישראל לא היה מספיק זמן לחגוג וכבר היום (שישי) היא תחל את ההכנות לקראת משחקה הבא מול מקבילתה מאלבניה, שיתקיים ביום ראשון הקרוב באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע.  

למרות השמחה, מסתבר כי בסיום המשחק לא כולם הפגינו חיוכים, כשבחדר ההלבשה נרשמו חילופי ההאשמות בין אלירן עטר לדיא סבע, על רקע חוסר הפרגון בין השניים, במהלך המחצית השנייה ככשניהם נכנסו כמחליפים. עם צאתו מחדר ההלבשה נראה סבע נסער ולא שוחח עם העיתונאים, כשעוד קודם לכן נראה אלון חזן משוחח איתו, ככל הנראה, בשל מה שקרה בינו לעטר, כאשר לפחות בשני מקרים, שני השחקנים העדיפו לבעוט לשער במקום לפרגן ולמסור אחד לשני. בנוסף, על פי עדויות עטר אמר לסבע: “אתה לא צריך להיות אנוכי זו נבחרת”, טענות אותן השמיעו גם שחקנים נוספים כלפי חלוץ ב”ש.

הרצוג: הניצחן הזה הגיע לנו

בהתאחדות אישרו כי היו חילופי דברים בין השניים, אבל מדובר באירוע שיכול לקרות לאחר משחקים ולא העיב על שמחת הניצחון העצומה בחדר ההלבשה. השחקנים יקיימו ארוחות וטיפולים ובהמשך יערכו אימון בכפר גלים, לפני שיזכו לקצת זמן עם המשפחות ויסבו לארוחת השבת. מחר בבוקר הנבחרת תדרים בבוקר לבירת הנגב בתקווה הפעם לראות אצטדיון מלא, שיתמוך בשחקנים, ולא כפי שקרה בחיפה, כאשר שני שליש מסמי עופר היה ריק. עוד קודם לכן תתקיים מסיבת עיתונאים בנוכחות אנדי הרצוג וביברס נאתכו לקראת המשחק.

אלירן עטר מול סקוטלנד (נעם מורנו)אלירן עטר מול סקוטלנד (נעם מורנו)

המאמן אנדי הרצוג זכה למחמאות על דרך התנהלותו על הקווים ונראה שתכנית המשחק שלו ושל המנהל המקצועי וילי רוטנשטיינר עבדה מצוין. ההבדל היחיד היה שהפעם המגנים טאלב טוואטחה ואלי דסה הכניסו שוב ושוב כדורים מהאגפים לרחבה, דבר שנוצל עד תום על ידי הנבחרת שהצליחה להביך את הגנת האורחים. טוואטחה, במשחקו הטוב ביותר עד כה במדים הלאומיים, היה המנוע העיקרי, שרף את אגף שמאל והצהיר: "אני קודם כל מגן". גם עומרי בן הרוש שסגר מצד שמאל אחרי החילוף של המגן, הוכיח שכוחו עדיין במותנו.

הקפטן ביברס נאתכו, שבעידן הרצוג הפך למנהיג נפצע לקראת הסיום אבל לא ויתר ונשאר במגרש כאשר הוא מדדה על רגלו. “גם אם אצטרך לשחק מול אלבניה עם רגל אחת אעשה זאת. אין לי כל כוונה לוותר על המשחק". לעומת זאת, בנבחרת פסימיים מאוד לגבי כשירותו של בן שהר שנפצע ועשוי להחמיץ את המשחק דווקא על הדשא הכל כך מוכר לו בטרנר. מי שאמור להחליף את שהר הוא דיא סבע, שנכנס כמחליף ועם קצת יותר פרגון לחבריו בנבחרת, היה יכול לסדר שערים נוספים. אגב, גם אלירן עטר שיכול היה באחת ההתקפות לפרגן לסבע שנותר חופשי, העדיף לבעוט לשער.

ג'יימס פורסט מול ביבראס נאתכו ועומרי בן הרוש (עמית מצפה)ג'יימס פורסט מול ביבראס נאתכו ועומרי בן הרוש (עמית מצפה)

היו"ר החדש של ההתאחדות, שינו זוארץ, כבר לומד את הנעשה בנבחרות השונות ומתכוון להמשיך לעקוב מקרוב. דבריו של זוארץ ביום רביעי בפגישת ההכרות עם הצוות והשחקנים חלחלו היטב במגרש ונראה שהשחקנים הפנימו את המסר לפיו עם אמונה ניתן לעשות הכל. בהתאחדות היו יכולים לנשום לרווחה אחרי לא מעט משחקים שהסתיימו עם אכזבה מהתוצאות, כשהפעם אפשר היה לחייך. "אנחנו עובדים כל כך קשה ורק שומעים טענות. סוף סוף השפיץ של הנעל גרם לנו להיות מאושרים בסיום", אמרו בהתאחדות.

לקראת אלבניה, נראה שהרצוג ימשיך עם אותו מערך להוציא שינוי אחד בחוד כמובן. אריאל הרוש ימשיך בשער ואותם הדברים אמורים לגבי מרכז ההגנה. נקודה מעניינת שניתן היה לראות נגעה לשחקנים הערבים, כאשר חמישה במספר שיחקו מול סקוטלנד והפגינו דומיננטיות בנבחרת של הרצוג, מה שהסב לא מעט הנאה לקהל הצופים שכן הגיע, והגיב בעידוד חיובי.

וילי רוטנשטיינר ושינו זוארץ במשחק הנבחרת הצעירה בעכו (אחמד מוררה)וילי רוטנשטיינר ושינו זוארץ במשחק הנבחרת הצעירה בעכו (אחמד מוררה)
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */