יום שישי, 19.04.2024 שעה 06:14

רביעיות לספרד ולארגנטינה, 2:2 דרמטי לצרפת

הכנה: הלה רוחה דרסה 1:4 את וויילס, אלקאסר כיכב עם צמד. האלביסלסטה ניצחה 0:4 את עיראק בקלות, אמבפה (90) חילץ תיקו מול איסלנד לאחר פיגור כפול

|
רודרי, סאול, ראמוס ומוראטה חוגגים (רויטרס)
רודרי, סאול, ראמוס ומוראטה חוגגים (רויטרס)

פגרת הנבחרות בעיצומה והערב (חמישי) נערכו משחקי הכנה ברחבי העולם, כאשר וויילס אירחה את ספרד ללא גארת’ בייל והפסידה 4:1 לחבורה הלוהטת של לואיס אנריקה, וארגנטינה ללא ליאו מסי גברה 0:4 על עיראק. במשחק נוסף, אלופת העולם צרפת ניצלה מהפסד ברגע האחרון ורשמה 2:2 ביתי מול איסלנד.

וויילס – ספרד 4:1

החבורה מהאי הבריטי חסרה את הכוכב שלה, גארת’ בייל, וזה ניכר מול החבורה הדורסנית של לואיס אנריקה, שהכריעה את ההתמודדות כבר במחצית הראשונה. פאקו אלקאסר, שלהט במדי דורטמונד בתקופה האחרונה, לא איכזב וניצל את הצ’אנס גם בנבחרת עם צמד ענק (8 ו-29), כאשר בתווך כבש סרחיו ראמוס.

המחצית השנייה הייתה רגועה יותר, כאשר מארק ברטרה המחליף כבש את הרביעי של הספרדים (74) רק כדי לראות את סאם ווקס מצמק דקה לסיום כדי להמתיק מעט את הגלולה. הלה רוחה המשיכה בכך במומנטום החיובי לקראת המשחק עם אנגליה בליגת האומות והיא נראית חזקה מתמיד.

דקה 8, ספרד עלתה ל-0:1: הלה רוחה החזיקה בכדור וניצלה יציאה לא טובה של וויין הנסי משער המארחת לכדור גובה. השוער איגרף לא טוב וראה את סאול מוסר לפאקו אלקאסר הלוהט, שהמשיך בבעיטה קלילה מתוך הרחבה לחיבורים.

שחקני ספרד חוגגים (רויטרס)שחקני ספרד חוגגים (רויטרס)

דקה 19, ספרד עלתה ל-0:2: סוסו ניצל מצב נייח והרים כדור נהדר למרכז הרחבה, שם חיכה הקפטן סרחיו ראמוס, מי אם לא הוא, ונגח לפינה הרחוקה. 

סרחיו ראמוס חוגג (רויטרס)סרחיו ראמוס חוגג (רויטרס)

דקה 29, ספרד עלתה ל-0:3: הבליץ הספרדי נמשך, סוסו ביצע פעולה יפה לעין עם הכדור באגף הימני והעביר מסירת רוחב, ההגנה הוולשית התבלבלה בהרחקת הסכנה ואלקאסר ניצל זאת כדי להשתלט על הכדור ולהבקיע בוולה מקרוב.

סאול ופאקו אלקאסר חוגגים (רויטרס)סאול ופאקו אלקאסר חוגגים (רויטרס)

דקה 74, ספרד עלתה ל-0:4: סוסו רשם לזכותו בישול נוסף ממצב נייח, כאשר הרים כדור קרן הישר אל ראשו של מארק ברטרה שנכנס כמחליף, והבלם נגח פנימה ללא קושי.

מארק בארטרה חוגג (רויטרס)מארק בארטרה חוגג (רויטרס)

דקה 89, וויילס צימקה ל-4:1: המקומיים הצליחו להמתיק מעט את התבוסה עם שער ממש על סף סיום 90 הדקות. דויד ברוקס הרים עם החלק החיצוני של כף הרגל לכיוון הרחבה, שם חיכה סאם ווקס שנגח פנימה נהדר.

סאם ווקס חוגג (רויטרס)סאם ווקס חוגג (רויטרס)

צרפת – איסלנד 2:2

אלופת העולם יכולה לנשום מעט לרווחה, כאשר היא רשמה את משחקה ה-14 ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד, אך זה הלך מאוד קשה. החבורה של דידייה דשאן נקלעה לפיגור כפול שנמשך עד הדקה ה-86, אך שתי פעולות חשובות של קיליאן אמבפה הצילו את הטריקולור. הכוכב הצעיר העביר כדור רוחב שאיולפסון המשיך פנימה לרשת שלו, והשווה בפנדל מוצלח בדקה ה-90. האיסלנדים המאוכזבים כמעט ורשמו ניצחון לראשונה אחרי תשעה משחקים, אך יכולים להיות מעודדים מכך שעשו צרות לנבחרת שזכתה במונדיאל.

דקה 30, איסלנד עלתה ל-0:1: לא יאומן. אלפראו פינבוגאסון ופרסנל קימפמבה נאבקו על הכדור, האיסלנדי זכה במאבק בתום ספק עבירה, אך השופט לא שרק. פינבוגאסון התקדם והוציא את הכדור לבירקיר ביירנאסון שחיכה מחוץ לרחבה, ובכדור שטוח לפינה הצליח להכניע את הוגו לוריס.

שחקני איסלנד חוגגים (רויטרס)שחקני איסלנד חוגגים (רויטרס)

דקה 58, איסלנד עלתה ל-0:2: הלם בצרפת. קרי ארנסון הקפיץ את האוהדים האיסלנדים כשכבש בנגיחה מכדור קרן והכפיל את היתרון של נבחרתו.

פול פוגבה מאוכזב (רויטרס)פול פוגבה מאוכזב (רויטרס)

דקה 86, צרפת צימקה ל-2:1: קיליאן אמבפה ביצע סיבוב יפהפה באגף ימין והעביר כדור רוחב חד, שלמזלו מצא בסופו של דבר את רגלו של הולמר איולפסון שכבש שער עצמי והפיח תקווה אצל המקומיים.

קיליאן אמבפה חוגג (רויטרס)קיליאן אמבפה חוגג (רויטרס)

דקה 90, צרפת השוותה ל-2:2: הכוכב של אלופת העולם עשוי מקרח. קרן של הטריקולור הובילה לכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר ספק לנגיעת יד ברחבה, אמבפה ניגש לנקודה ולא נכשל עם בעיטה הישר אל החיבורים כדי להציל את קבוצתו מהפסד.

קיליאן אמבפה חוגג (רויטרס)קיליאן אמבפה חוגג (רויטרס)

עיראק – ארגנטינה 4:0

אחרי הסאגה הארוכה, בסופה נבחרת ארגנטינה בחרה לא להגיע לשחק באצטדיון טדי מול נבחרת ישראל, האלביסלסטה ערכו משחק הכנה דווקא נגד עיראק, במגרש הנסיך פאייסל בין פאחד אשר בריאד, ערב הסעודית. ליאו מסי אגב, לא היה בסגל.

לארגנטינאים, שעלו במדים שחורים, לקחו 18 דקות בלבד לעלות ליתרון. מרקוס אקונה רץ מאגף שמאל והרים נהדר ללאוטארו מארטינס שנגח פנימה את הראשון. המחצית הראשונה נשארה רגועה מאוד והתוצאה נשארה כפי שהיא. בחצי השני הסיפור היה שונה לגמרי והאלביסלסטה שטפו את המגרש.

לאונרדו פרדאס מול בשאר ראסן (רויטרס)לאונרדו פרדאס מול בשאר ראסן (רויטרס)

בדקה ה-53 רוברטו פראיירה כבש את השני לאחר מבצע אישי נפלא. שמונה דקות לסיום חרמן פצלה השלים מהלך התקפי יפה וקבע את השלישי, כשבתוספת הזמן וולטר קנמן מגרמיו בישל עם כדור מצוין שהכניס לפרנקו צ’ארבי והאחרון הבקיע וקבע את תוצאת המשחק.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */