יום שישי, 19.04.2024 שעה 03:25
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

כץ: אחוזי ההצלחה שלנו הם אחוזים לירידת ליגה

בעלי הפועל חיפה לא הסתיר את אכזבתו לאחר ה-2:0 לחדרה: "בושה וחרפה, מפקירים את ההגנה". אלבז יגיע לבירור והתנצל באינסטגרם: "הופצו תיאוריות"

|
ריסטו מיטרבסקי וגילי ורמוט מאוכזבים (אחמד מוררה)
ריסטו מיטרבסקי וגילי ורמוט מאוכזבים (אחמד מוררה)

בהפועל חיפה ידעו שהשנה הם לא ילקקו דבש בעקבות שחרורם של שחקנים בולטים דוגמת אלון תורג'מן ועדן בן בסט, אבל במועדון לא תיארו לעצמם עד כמה המצב יהיה קשה אחרי ארבעה מחזורי ליגה בהם הקבוצה זכתה בארבע נקודות בלבד מתוך 12 אפשריות.

אתמול (שני) בהפסד 2:0 להפועל חדרה, שוב הוכח שלהפועל חיפה אין מחץ בחלק הקדמי ויהיה לה קשה לשחזר את העונה הקודמת. הבעיה הגדולה מבחינת הקבוצה היא שמעבר לעובדה שהיא לא כובשת, היא סופגת השנה לא מעט שערים. התחושה הכללית היא שיותר מדי שחקנים איכותיים על הנייר, דוגמת גילי ורמוט ומקסים פלקושצ'נקו, מתקשים לספק את הסחורה ובלי העזרה של הקו השני, בכיבוש שערים אין הרבה השנה מה למכור.

קלינגר: החמצנו יותר מדי פעמים

הבעלים יואב כץ התייחס ליכולת של הקבוצה ואמר: "זה בושה וחרפה. אנחנו לא אותה קבוצה של שנה שעברה, אלא קבוצה של אמצע טבלה ומטה ואנחנו צריכים לחשוב בצורה אחרת ממה שחשבנו עד עכשיו. בשנה שעברה היו לנו את הכלים לנצח את המשחקים. היום אין לנו את הכלים לעשות זאת, ובמקום לשמור על שער נקי, אנחנו מפקירים את ההגנה ועולים ובסוף גם סופגים כמו שקרה מול הפועל ת"א וכמו שקרה מול חדרה”.

“אנחנו חייבים לחשוב שונה ולא לקחת סיכונים. אנחנו חייבים להילחם על נקודה בכל משחק חוץ. אין לנו את האיכויות לקחת סיכונים. אחוזי ההצלחה שלנו עומדים על שלושים ושלושה אחוזי הצלחה בלבד, לא ציפיתי לאחוזים כאלה. ציפיתי לפחות לשמונה נקודות מ-12. זה אחוזים של ירידת ליגה. חזרנו כמה צעדים אחורה ולכן נצטרך לשנות את החשיבה הפילוסופית ונצטרך לשחק אחרת".

יואב כץ (עמרי שטיין)יואב כץ (עמרי שטיין)

ניר קלינגר ידע היטב שהולכת להיות שנה קשה, אבל עדיין דורש מחניכיו יותר ריכוז ליד השער. אחד השחקנים שנכנס כמחליף היה אלי אלבז שאמור להגיע לבירור אצל המאמן ואצל המנכ”ל אורן שטרלינג בעקבות מה שקרה ביציע, כאשר אלבז נראה כמי שקורא לאחד האוהדים להגיע לאוהד שגידף אותו דבר שגרם למיני בלגן ביציע. אלבז סיפר שמרגע כניסתו למגרש היו אוהדים שלא חדלו מלקלל אותו קללות קשות ואין לו מושג מדוע ולמה וכי בתקרית כל מבוקשו היה מהמאבטחים להגן על אביו שהיה ביציע.

אלי אלבז (עמרי שטיין)אלי אלבז (עמרי שטיין)

בפוסט שהעלה לאינסטגרם, כתב אלבז: “אמנם אנחנו נמצאים כבר כמה ימים אחרי יום הכיפורים, אבל אף פעם לא מאוחר להתנצל. במשחק מול הפועל חדרה, מהרגע שנכנסתי לכר הדשא בדקה ה-60, ספגתי קריאות נאצה וקללות קשות מאוד מקומץ אוהדים ביציע. קריאות אלו נשמעו שוב ושוב ללא כל קשר למתרחש על כר הדשא, אך אני התעלמתי לחלוטין ואף גברה אצלי תחושת המחויבות והרצון לכיבוש שער ולניצחון אדום-שחור. בדקה ה-89, כשיצא הכדור לחוץ סמוך ליציע, הבחנתי בבירור באבי עומד לבד עם גבו למגרש מותקף מילולית ומאוים פיזית על ידי אוהד הקבוצה. מיד הפניתי את תשומת לב המאבטחים למתרחש ביציע כדי שיוכלו להבטיח את ביטחונו ושלומו של אבי. אני מודע להשמצות ומגוון התיאוריות שמפיצים ברשתות החברתיות, אך חשוב לי לציין כי האמת לאמיתה נמצאת רק כאן בפוסט הזה”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אמנם אנחנו נמצאים כבר אחרי יום הכיפורים אבל אף פעם לא מאוחר להתנצל. אתמול במשחק מול הפועל חדרה, מהרגע שנכנסתי לכר הדשא בדקה ה-60 ספגתי קריאות נאצה וקללות קשות מאוד מקומץ אוהדים ביציע. קריאות אלו נשמעו שוב ושוב ללא כל קשר למתרחש על כר הדשא, אך אני התעלמתי לחלוטין ואף גברה אצלי תחושת המחוייבות והרצון לכבוש. בדקה ה89 כשיצא הכדור לחוץ סמוך ליציע, הבחנתי בבירור באבי עומד לבד עם גבו למגרש מותקף מילולית ומאוים פיזית על ידי אוהד הקבוצה. מיד הפניתי את תשומת לב המאבטחים למתרחש ביציע כדי שיוכלו להבטיח את ביטחונו ושלומו של אבי. אני מודע להשמצות ומגוון התיאוריות שמפיצים ברשתות החברתיות, מעולם לא "סימנתי" לאוהד לתקוף אנשים ואני גם לא מכיר את אותו אוהד. חשוב לי לציין כי האמת לאמיתה נמצאת רק כאן בפוסט הזה. יחד עם זאת אני רוצה להתנצל על ההד שנוצר בעקבות המתרחש. זהו אירוע שלא הוסיף כבוד לאף אחד בטח ובטח כשמדובר בפגיעה בחברים שלי לקבוצה ובכם האוהדים. כולנו בני אדם עם רגשות ולצערי נקלעתי אתמול לסיטואציה מורכבת שטרם ניתקלתי בה עד כה.. ובטח שלא דימיינתי להיתקל בה במועדון נעוריי, הבית שלי מגיל 8. אני את הלקח למדתי יאללה הפועל?

A post shared by Eli Elbaz (@elielbaz15) on

עוד כתב החלוץ: “יחד עם זאת, אני רוצה להתנצל על ההד שנוצר בעקבות המתרחש. זהו אירוע שלא הוסיף כבוד לאף אחד, בטח ובטח כשמדובר בפגיעה בחברים שלי לקבוצה ובכם האוהדים. כולנו בני אדם עם רגשות ולצערי נקלעתי אתמול לסיטואציה מורכבת שטרם ניתקלתי בה עד כה.. ובטח שלא דימינתי להיתקל בה במועדון נעוריי, הבית שלי מגיל 8. לכם אוהדי הפועל חיפה, אם לא תמיד הולך לנו במגרש זאת לא סיבה לקלל. דווקא ברגעים כאלה אנחנו השחקנים צריכים את התמיכה שלכם. אני את הלקח שלי למדתי, יאללה הפועל”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */