יום שישי, 29.03.2024 שעה 05:34

מקום לדאגה: מכבי ת"א הפסידה 65:60 לפנר

טורניר ההכנה בזאדאר: האלופה הישראלית לא הצליחה להתאושש מול סגנית אלופת אירופה ונחלה הפסד רביעי ברציפות במשחקי קדם העונה. 15 נק' לאובראיינט

|
סקוטי ווילביקין (אתר מכבי ת
סקוטי ווילביקין (אתר מכבי ת"א)

מכבי תל אביב פגשה היום (שישי) את סגנית אלופת אירופה פנרבחצ’ה ולא הצליחה להתאושש לאחר שלושה הפסדים רצופים כשנחלה 65:60 מול הטורקים במסגרת טורניר ההכנה השני שלה, שנערך בזאדאר שבקרואטיה.

הצהובים של נבן ספאחיה, שפתחו את השתתפותם בטורניר עם הפסד 80:75 נגד ארמאני מילאנו האיטלקית, הראו כבר מהפתיחה שהם רוצים לצאת לדרך חדשה ולנצח ואכן פתחו את הרבע הראשון עם הגנה טובה, כאשר לא אפשרו לטורקים לקלוע באחוזים גבוהים והצליחו לסיים אותו עם יתרון מינימלי של 13:14.

נבן ספאחיה (איתי כהן)נבן ספאחיה (איתי כהן)

הטורקים ניצלו מעט ריפיון בהגנה הצהובה כדי לרדת ביתרון 28:31 למחצית, כאשר טאריק ביברוביץ' היה האיש שלהם ברבע עם שתי שלשות ברציפות, כשמנגד ג’וני אובראיינט וג’ייק כהן צלפו גם הם מחוץ לקשת והשאירו את נבן ספאחיה בתמונה. לרבע השלישי מכבי עלתה מרוכזת יותר, וריצת 0:5 פרטית של אנג’לו קלויארו עזרה לצהובים לרדת ביתרון של 40:43 במשחק ההפכפך. 

למרות רבע אחרון לא רע, הצהובים נכנעו בסיום לריצה נהדרת של הטורקים, במה שהיה הפסדם הרביעי ברציפות. המאמן נבן ספאחיה נאלץ להסתדר במשחק ללא הקפטן ג’ון דיבתולומאו, שסובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי, פציעה שגרמה לו להחמיץ גם את המשחק נגד מילאנו.

קלעו למכבי ת”א: ג’וני אובראיינט 15 נקודות, סקוטי ווילבקין ודיאנדרה קיין 9 כל אחד, קנדריק ריי ואלכס טיוס 7 כל אחד, אנג’לו קלויארו 5, ג’ייק כהן 4, מייקל רול 3, יובל זוסמן 1.

רבע ראשון – 13:14 למכבי ת”א

חמישיית מכבי ת”א: סקוטי ווילבקין, דני אבדיה, מייקל רול, ג’ייק כהן וג’וני אובראיינט.
פנר פתחה עם: עלי מוחמד, ניקולה קאליניץ’, מרקו גודוריץ’, ג’ופרי לוברן, אחמט דובריוגלו.

אחרי דקה ללא נקודות, אובראיינט הציג לראווה את הקליעה שלו מחוץ לקשת, אך אחרי לא מעט החטאות של הטורקים היה זה גודוריץ’, שאיזן ל-3:3. קלויארו שעלה מהספסל השיב את היתרון לצד הצהוב ואף סיפק חסימה יפה בצד השני עם ירידה נהדרת להגנה, טיוס המשיך את המומנטום והוסיף סל וסחיטת עבירה. האחוזים הנמוכים המשיכו, כשהטורקים צימקו מעט, אך היה זה קיין הגדיל ל-6:10 עבור האלופה הישראלית. סלוקאס הוריד לשתיים, אולם טיוס עם דאנק מהדהד החזיר לארבע הפרש, קיין חתום על האסיסט המרשים. אקורד הסיום היה של סלוקאס עם שלשה, 13:14 למכבי.

מייקל רול (אתר מכבי ת"א) מייקל רול (אתר מכבי ת"א)

רבע שני – 28:31 לפנרבחצ’ה

הטורקים פתחו את הרבע עם נקודה מקו העונשין, דיאנרה קיין ענה עם נקודה משלו אך היריבה ענתה עם מהלך של סל ועבירה. ג’ייק כהן הצליח להשוות את התוצאה עם שלשה נהדרת מהצד. לאחר נקודה נוספת של היריבה מהעונשין, אובראיינט צלף גם הוא מחוץ לקשת והחזיר את היתרון למכבי.
פנרבחצ’ה לא נרתעה מהפיגור הקל וענתה עם שני סלים רצופים משלה, אך אלכס טיוס השיב במהלך של סל ועבירה כדי להשוות ל-24:24. טאריק ביברוביץ' צלף שתי שלשות רצופות מול הצהובים ההמומים, כאשר ווילבקין הצליח לצמק מעט עם 2/2 מהעונשין. קיין הצליח לקזז עוד קצת מההפרש בעצמו, אך פנרבחצ’ה היא זאת שירדה ביתרון למחצית.

ג'ייק כהן מול הגנת פנר (אתר מכבי ת"א)ג'ייק כהן מול הגנת פנר (אתר מכבי ת"א)

רבע שלישי – 40:43 למכבי ת”א

ווילבקין עם זריקה קשתית קלע שתיים מהירות עם פתיחת הרבע, אלכס טיוס הוסיף סל משלו בתום התקפה טובה של הצהובים, אך סלוקאס ענה עם נקודות משלו. בדקות הבאות ההגנות של שתי הקבוצות היו נהדרות ועירניות, וקלויארו שבר את הקרח כשניגש לקו העונשין וקלע 2/2 כדי להשוות את התוצאה.

הטורקים החטיאו כמה זריקות פשוטות וגם מכבי הייתה חסרת מזל כשלא הצליחה להשלים מספר מהלכים התקפיים, עד שקלויארו שוב דייק, הפעם מחוץ לקשת, והשיב את היתרון לצהובים. האמריקאי-איטלקי הגדיל לעשות כשקלע שתיים נוספות מיד לאחר מכן והשלים ריצת 0:5 פרטית. הטורקים הצליחו לצמק מעט בליי אפ לקראת סיום הרבע, כאשר לוברן קיזז את ההפרש לנקודה אחת בלבד שניות ספורות לסוף, אך אקורד הסיום של הרבע היה של קיין, שקלע מהעונשין וקבע יתרון שלוש נקודות למכבי.

ג'וני אובראיינט עם הכדור (אתר מכבי ת"א)ג'וני אובראיינט עם הכדור (אתר מכבי ת"א)

רבע רביעי – 60:65 לפנרבחצ’ה

אובראיינט קלע פעמיים עבור הצהובים, אך הטורקים השיבו עם שני סלים משלהם והותירו את ההפרש על שלוש נקודות. קנדריק ריי לא נבהל וביצע מהלך גדול של סל ועבירה. התקפה נהדרת של פנרבחצ’ה מנגד הסתיימה בדאנק אדיר ששוב קיזז את ההפרש, אולם ג’ייק כהן קלע מהעונשין את הנקודה הרביעית שלו במשחק והחזיר את ההפרש ל-3.

אובראיינט נכנס ממש דרך ההגנה והניח שתי נקודות נוספות, אך הטורקים השוו ל-53:53 עם נקודות מהעונשין והשיבו לעצמם את היתרון עם ליי אפ. מייקל רול בשלשה ענקית החזיר את מכבי לעניינים, אך הטורקים הצליחו לברוח עם שני סלים רצופים אליהם הוסיפו גם נקודה מקו העונשין, ובכך סיימו את המשחק עם ניצחון.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */