יום שבת, 20.04.2024 שעה 06:20
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

כפ"ס בפסגה על חשבון קטמון, 2:4 ענק לנס ציונה

ליגה לאומית: שקל ואוניקאצ'י קבעו 1:2 בדרך לראש הטבלה, אגאדה רק צימק. הכתומים רשמו ניצחון גדול מול ר"ג וברקוביץ', מרקוס ניצח בבכורה בראשל"צ

|
שחקני הפועל כפ
שחקני הפועל כפ"ס חוגגים (אורן בן חקון)

המחזור החמישי בליגה הלאומית נערך היום (שישי) במלואו עם שמונה משחקים, כאשר במוקד הפועל קטמון לא הצליחה להישאר מושלמת ורשמה הפסד ראשון העונה עם 2:0 מול הפועל כפר סבא שעלתה לפסגה במקומה. בנוסף, ניר ברקוביץ’ וקבוצתו החדשה הפועל רמת גן הפסידו לעולה החדשה סקציה נס ציונה 4:2, בעוד רון מרקוס, מאמנה החדש של הפועל ראשון לציון פתח את דרכו עם 1:2 על הפועל איכסל. כמו כן, הפועל פתח תקווה נפרדה מהפועל אשקלון ב-2:2 מרתק.

הפועל קטמון – הפועל כפר סבא 2:1

ניצחון חשוב מאין כמותו של הירוקים במשחק המרכזי של המחזור, כאשר שלוש הנקודות שרשמו הם ללא ספק הצהרת כוונות לקראת המשחק העונה, לאחר שקטעו את הרצף של הפועל קטמון שהייתה מושלמת עד שפגשה בירוקים. מי שהכריעו ולמעשה העלו את החבורה של ארז בנודיס לפסגה הם עומרי שקל שכבש ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה בתום התקפה יפה, ופטר אוניקאצ’י שהכפיל ארבע דקות לסיום. קטמון עוד הספיקה לצמק מרגלי וויליאם אגאדה, ומיד לאחר מכן עומר פדידה החטיא פנדל בתוספת הזמן.  למרות ההפסד הדרמטי והעובדה שהיא כבר לא מושלמת, קטמון נותרה במקום השני ויכולה להיות מעודדת מכך שהציגה משחק לא רע ויצרה לא מעט מצבים.

שחקני כפר סבא חוגגים (אורן בן חקון)שחקני כפר סבא חוגגים (אורן בן חקון)

בנודיס: “נמשיך להיות צנועים”, זאדה: “לא חשבנו לרגע שיהיה קל”

ארז בנודיס, מאמן מוליכת הטבלה החדשה, אמר לאחר הניצחון בטדי: ״שיחקנו מול קבוצה שמגיעות לה כל המחמאות, קבוצה יוצאת מהכלל. היה מאצ׳ אפ נהדר בין הקבוצות ומי שהגיע לפה ראה שתי קבוצות טובות שרוצות לנצח והציגו כדורגל נאה, אטרקטיבי ומהיר. ידינו הייתה על העליונה, אני שמח על כך ויש לנו עוד עבודה רבה, כדי להתחבר כצו שצריך. בחצי הראשון פתחנו סביר ואז משום מה לא הסתדר לנו הדברים, עשינו סדר במחצית וראיתי את הקבוצה שאני רגיל לראות – אטרקטיבית, משחקת קדימה ומגיעה לאין ספור מצבים”.

בנודיס:היה מאצאפ יוצא מן הכלל

החיבור עם השחקנים: ״רואים שאיפה שאני לא מאמן אני אוהב את השחקנים שלי ונותן להם את הכבוד שמגיע להם. הם ניצחו את המשחק, לא אני. הם עשו עבודה יוצאת מהכלל וכל אחד נתן עד טיפת דמו האחרונה ועל זה מגיע להם כל הכבוד״.

העלייה למקום הראשון בליגה: ״אי אפשר עוד לכוון קדימה, אנחנו צנועים ונבוא לעבוד ממשחק למשחק. זה עוד מוקדם, רק מחזור חמישי ולא חסר קבוצות שפתחו מושלם במחזורים הראשונים ולא הסתדר. השלב מוקדם מדי להגיד מה יהיה, אבל אנחנו מכוונים לרוץ, להיות קבוצה טובה ולנצח בכל מקום״.

בצד השני, ליאור זאדה, ששמט נקודות ראשונות הוסיף: ״במחצית השנייה כפר סבא פתחו טוב יותר, היו יותר מסוכנים וניצלו את הדקות הטובות שלהם. לפי המחצית השנייה הם ניצחו בצדק. היינו יכולים להכריע או להוביל לפחות לאחר המחצית הראשונה, אבל לא עשינו את זה. זה חלק מעונה ארוכה, לא חשבנו לרגע שיהיה לנו קל, עבדנו מאוד קשה בניצחונות הקודמים ועכשיו נתאושש כי זאת עונה מאוד ארוכה. הקהל היה מדהים לא רצינו לאכזב אותו, תמיד מבאס ומאכזב להפסיד בבית בטדי. הקהל הבין כמונו שהעונה הזאת תהיה ארוכה וקשה”.

ליאור זדה (אורן בן חקון)ליאור זדה (אורן בן חקון)

דקה 49, הפועל כפר סבא עלתה ל-0:1: הירוקים פתחו את המחצית השנייה בצורה נהדרת, כאשר תומס קוקו בנג’מין הוביל התקפה מסוכנת ומסר לרוחב, הכדור הגיע לעומרי שקל וזה המשיך פנימה בבעיטה חדה.

עומרי שקל כובש (אורן בן חקון)עומרי שקל כובש (אורן בן חקון)
עומרי שקל חוגג (אורן בן חקון)עומרי שקל חוגג (אורן בן חקון)

דקה 86, הפועל כפר סבא עלתה ל-0:2: הירוקים הצליחו להכפיל את היתרון מרגלי פטר אוניקאצי שביצע מבצע אישי אדיר, חדר לרחבה ובעט פנימה מקרוב ברגל שמאל.

סמואל פטר אוניקאצי (אורן בן חקון)סמואל פטר אוניקאצי (אורן בן חקון)

דקה 90, הפועל קטמון צימקה ל-2:1: הירושלמים הצליחו לחזור למשחק משער של וויליאם אגאדה בנגיחה, במהלך שהקפיץ את הקהל המקומי.

וויליאם אגאדה (אורן בן חקון)וויליאם אגאדה (אורן בן חקון)

דקה 93, הפועל כפ”ס החמיצה פנדל: עומר פדידה הוכשל וניגש לנקודה הלבנה, אך בעט לקורה ולא הצליח להגדיל את היתרון של קבוצתו.

שחקני הפועל כפ"ס חוגגים (אורן בן חקון)שחקני הפועל כפ"ס חוגגים (אורן בן חקון)

הפועל רמת גן – סקציה נס ציונה 4:2

לאחר שפיטרו את דני גולן ומינו במקומו את ניר ברקוביץ’ שהגיע מהפועל ראשון לציון, האורדונים קיוו לצאת לדרך חדשה אך הפסידו בתום משחק רב שערים והם עדיין ללא ניצחון. האדומים שחורים עוד הצליחו לחזור מפיגור פעמיים דרך דור חוגי ויובל אבידור, אך נכנעו לחבורה הנהדרת של עופר טסלפפה, כאשר צמד של צליל נחמיה ושערים של ניר שרון ורז שטיין (שבישל גם שני שערים) השאירו אותה בלתי מנוצחת. 

ניר ברקוביץ' (אחמד מוררה)ניר ברקוביץ' (אחמד מוררה)
ניר ברקוביץ' (אחמד מוררה)ניר ברקוביץ' (אחמד מוררה)

דקה 5, סקציה נס ציונה עלתה ל-0:1: צליל נחמיה היה הראשון להגיע לכדור קרן של האורחים והצליח לנגוח פנימה ולתת לחבורה של טסלפפה יתרון מפתיע.

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים (אחמד מוררה)שחקני סקציה נס ציונה חוגגים (אחמד מוררה)

דקה 21, הפועל רמת גן השוותה ל-1:1: דור חוגי נשלח בכדור ארוך, הצליח להקפיץ ולהשתחרר מהשומר שלו ונשאר לבד מול השוער, וגם כאן לא התבלבל והצליח להקשית מעליו פנימה את שערה הראשון של ר”ג העונה.

דקה 38, סקציה נס ציונה עלתה ל-1:2: ניר שרון הצליח לסיים התקפה טובה של האורחים עם בעיטה פנימה מתוך הרחבה.

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים (אחמד מוררה)שחקני סקציה נס ציונה חוגגים (אחמד מוררה)

דקה 52, הפועל רמת גן השוותה ל-2:2: האורדונים שוב חזרו לעניינים, יובל אבידור ניצל כדור רוחב כדי לכבוש מקרוב אחרי שניסיונו הראשון נהדף.

יובל אבידור חוגג (אחמד מוררה)יובל אבידור חוגג (אחמד מוררה)

דקה 57, סקציה נס ציונה עלתה ל-2:3: לא יאומן, האורחים עלו בפעם השלישית במשחק ליתרון כאשר רז שטיין ניצל בלבול ברחבת המארחת ובעט מזווית קשה לקורה ופנימה.

שחקני הפועל רמת גן מאוכזבים (אחמד מוררה)שחקני הפועל רמת גן מאוכזבים (אחמד מוררה)

דקה 69, סקציה נס ציונה עלתה ל-2:4: כדור קרן של האורחת הגיע לצליל נחמיה שהשלים צמד כשנגח פנימה מקרוב.

הפועל מרמורק – אחי נצרת 1:1

הקבוצה של אלדד שביט המשיכה את פתיחת העונה הרעה ולא הצליחה להשיג ניצחון בכורה למרות שהוליכה כבר בדקה ה-11 משער של בן מיזן. שחקניו של נג’ואן גרייב הצליחו להתאושש מה-4:0 המשפיל לעפולה כאשר פנדל מוצלח של עידו אקסברד השווה את התוצאה רבע שעה לסיום.

אלדד שביט (עמית מצפה)אלדד שביט (עמית מצפה)

דקה 11, הפועל מרמורק עלתה ל-0:1: המארחת שלחה הרבה שחקנים קדימה, ובן מיזן קיבל כדור ברחבה ובעט חזק. הכדור נעצר על ידי ההגנה, אך השחקן בן ה-24 היה הראשון להתעשת ושחרר בעיטה נוספת, שהפעם חדרה לרשת הגבוהה.

דקה 75, אחי נצרת השוותה ל-1:1: האורחת חזרה למשחק מרגלי עידו אקסברד, שדייק מהנקודה הלבנה והחזיר את קבוצתו לעניינים.

בני לוד – הפועל עפולה 1:1

הקבוצה של סלימאן אזברגה הצליחה לרשום נקודה ראשונה העונה לאחר שלמשחק הערב קדמו ארבעה הפסדים רצופים. זה התחיל לא טוב עבורה כאשר תומר סוויסה העלה את האורחים ליתרון על סף סיומה של המחצית הראשונה, אך שקד חתוכה דאג להשוות בדקה ה-67 ובכך חילק את הנקודות. הקבוצה של אופיר חיים איבדה רצף של שני ניצחונות רצופים, בעוד הלודאים שיפגשו במחזור הבא את הפועל מרמורק יקוו לצבור שלוש נקודות.

אופיר חיים (עמרי שטיין)אופיר חיים (עמרי שטיין)

דקה 45, הפועל עפולה עלתה ל-0:1: תומר סוויסה נשאר לא מכוסה ברחבה וניצל הרמה טובה כדי לנגוח מקרוב, הכדור נהדף על ידי השוער אך זה לא הצליח למנוע ממנו לחדור לרשת. 

דקה 67, בני לוד השוותה ל-1:1: שקד חתוכה הצליח לאזן את התוצאה עבור קבוצתו לאחר שבעט ברגל שמאל לחיבורים.

הפועל אשקלון – הפועל פתח תקווה 2:2

החבורה של שלומי דורה לא מצליחה למצוא יציבות העונה ולמרות שהוליכה על המלאבסים עד הדקה ה-76, כשלה ולא הצליחה לרשום ניצחון שני ברציפות. זה התחיל עם יתרון של החבורה של מסאי דגו, שקיוותה בעצמה לנצח לאחר שני מחזורים, כאשר דניאל שוורצבוים כבש בדקה ה-29. המקומיים עוד עשו מהפך דרך אליאור מישאלי (36) וגל צרויה (41), אך שער שוויון של שגיא דרור לקראת סיום המשחק חילק את הנקודות. הנקודה שצברו הכחולים העלתה אותם למאזן של מינוס שלוש נקודות, והיא עדיין במקום האחרון.

מסאיי דגו (חגי מיכאלי)מסאיי דגו (חגי מיכאלי)

דקה 29, הפועל פתח תקווה עלתה ל-0:1: גל לוי התחיל התקפה עבור המלאבסים והעביר מסירה לשגיא דרור שהכניס כדור לרחבה, דניאל שוורצבוים הצליח בסופו של דבר להשתלט עליו ולבעוט פנימה.

דקה 36, הפועל אשקלון השוותה ל-1:1: אליאור משאלי התרומם לכדור קרן ונגח, הכדור נעצר ממש על הקו אך משאלי השתלט על הריבאונד וכבש מקרוב.

דקה 43, הפועל אשקלון עלתה ל-1:2: גל צרויה הרים כדור לכיוון הרחבה ברגל ימין ולא הצליח לפגוש בראשו של אף אחד, אלא שלשמחתו הכדור הטעה את השוער וחדר לרשת ובכך השלים מהפך עבור קבוצתו. 

דקה 76, הפועל פתח תקווה השוותה ל-2:2: שגיא דרור בעט כדור אדיר מחוץ לרחבה והצליח לאזן עבור המלאבסים.

הפועל איכסל – הפועל ראשון לציון 2:1

העולה החדשה של גיל לבנדה פשוט לא מצליחה להשתלב בליגה הלאומית עד כה והיא כבר עם ארבעה הפסדים רצופים, בעוד הכתומים שעברו טלטלה עם התפטרותו של ניר ברקוביץ’, יצאו לדרך חדשה תחת רון מרקוס בצורה חיובית, כאשר המאמן שעמד על הקווים לראשונה לאחר פתיחה של שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים ראה את קבוצתו עולה ליתרון דרך אנטוניו מרשיץ' בדקה ה-34. אבירם ברוכיאן הכפיל בביצוע מלוטש מתוך הרחבה (74), ולמרות כרטיס אדום של ציון צמח, המארחת עוד הצליחה לצמק דרך מוסא טראבין שכבש שמונה דקות לסיום.

גיל לבנדה, הפסד מאכזב (אחמד מוררה)גיל לבנדה, הפסד מאכזב (אחמד מוררה)

דקה 34, הפועל ראשון לציון עלתה ל-0:1: שער ענק של אנטוניו מרשיץ’, שמזווית קשה בתוך הרחבה בעט עם הפאלש פנימה.

דקה 65, הפועל איכסל נותרה בעשרה שחקנים: ציון צמח ביצע כניסה ברוטאלית באיציק שולמייסטר, השופט החליט להרחיקו בכרטיס אדום ישיר.

דקה 74, הפועל ראשון לציון עלתה ל-0:2: אבירם ברוכיאן בעט בעוצמה מתוך הרחבה לפינה הרחוקה והכפיל את היתרון של קבוצתו.

דקה 82, הפועל איכסל צימקה ל-2:1: מוסא טראבין הצליח לצמק עם אחד משערי המחזור, כאשר בעט פצצה מחוץ לרחבה ברגל ימין, והכדור שלו נעצר רק בחיבורי השער. 

הפועל נצרת עילית – בית”ר תל אביב/רמלה 1:2

הצפוניים של ירון הוכנבוים נותרו בלתי מנוצחים גם בסיום המחזור החמישי, אך הניצחון היום היה השני בלבד העונה. צמד של ליעד אלמליח (כולל שער ניצחון בדקה ה-84) הבטיח שלוש נקודות, כאשר עומר בוארון רק השווה בתווך. קבוצתו של זיו אריה לא הצליחה להשיג ניצחון שני ברציפות אחרי ה-1:3 על הפועל אשקלון לפני שני מחזורים, כאשר המשחק מול הפועל איכסל לא התקיים בשל בעיות התאורה באצטדיון ברמלה.

ירון הוכנבוים (עמרי שטיין)ירון הוכנבוים (עמרי שטיין)

דקה 45, הפועל נצרת עילית עלתה ל-0:1: ממש על סף סיום המחצית הראשונה, ליעד אלמליח הקפיץ את הקהל המקומי עם שער מתוך הרחבה.

דקה 74, בית”ר תל אביב/רמלה השוותה ל-1:1: עומר בוארון נשאר לבד מול השוער ולא התבלבל עם בעיטה חדה פנימה.

דקה 84, הפועל נצרת עילית עלתה ל-1:2: שש דקות לסיום המשחק, ליעד אלמליח השלים צמד גדול והשיב את היתרון לקבוצתו.

הפועל רמת השרון – הפועל עכו 1:1

הקבוצה של אורן רותם נותרה גם היא בלתי מנוצחת העונה בליגה, אך גם לא הצליחה לנצח ורושמת כעת לא פחות מחמש תוצאות תיקו רצופות. יניב מזרחי העלה את המקומיים ליתרון כבר בחלוף ארבע דקות, אך ליאור סיידר איזן בדקה ה-12. לאחר מכן שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש, והחבורה של אלון זיו שניצחה פעמיים מפתיחת העונה רשמה גם את תוצאת התיקו השנייה שלה.

אלון זיו (עמרי שטיין)אלון זיו (עמרי שטיין)

דקה 4, הפועל רמת השרון עלתה ל-0:1: בתום התקפה נהדרת של המארחת, יניב מזרחי ביצע חילופי מסירות בקצה השמאלי של הרחבה וירה כדור חזק פנימה.

דקה 12, הפועל עכו השוותה ל-1:1: ליאור סיידר נשלח בכדור ארוך, השתלט עליו נהדר עם החזה, השתחרר מהשמירה עליו ובעט כדור חלש אך מאוד מדויק פנימה ברגל שמאל.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */