יום שבת, 20.04.2024 שעה 04:27
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

דראפיץ': העזיבה של דיא סבע עשתה לנו טוב

נתניה תפגוש את מכבי ת"א ללא הקשר, בקבוצה שוקלים מערך חדש ויציאה למחנה אימונים קצר במהלך פגרת הנבחרות. ניקו אולסק שב להתאמן: "צריכים להתעלות"

|
דיא סבע. כבר לא צהוב (נעם מורנו)
דיא סבע. כבר לא צהוב (נעם מורנו)

מכבי נתניה יצאה לעידן חדש השבוע, כאשר שחררה את דיא סבע להפועל באר שבע תמורת שני מיליון יורו וקיבלה לשורותיה את גיא מלמד, וצירפה גם את מוטי ברשצקי וסתיו פיניש ביום האחרון של חלון ההעברות. עם הרוח הגבית שקיבלה הקבוצה מההחתמות, במועדון מסבירים כעת את השינויים ומדברים על הצעדים שבכוונתם לעשות כדי לגבש את הסגל מחדש.

בנתניה מדברים על כך שלאור עזיבתו של ערן לוי מוקדם יותר הקיץ וכעת של סבע, השחקנים היו חייבים כמובן לקבל “דם חדש” על מנת לצור תחרות על מקומם בסגל. כמו כן, מספרים כי החל מתחילת העונה לא מעט שחקנים שהיו רגילים בעונה שעברה לעשות פעולות פשוטות ו”עבודה שחורה” במרכז השדה, למסור לשני הכוכבים ולרוץ לעומק, כעת צריכים “להנדס” את המשחק, כפי שהיו עושים לוי וסבע.

דראפיץ': נתניה זה מועדון בריא

עם ההבנה שנושא ניהול המשחק לוקח זמן ללימוד, ולאו דווקא אפשרי עבור כל שחקן קישור, במועדון לא מתרגשים מהתוצאות הלא טובות, שכן הקבוצה נותרה בין חמש הקבוצות שטרם ניצחו העונה לצד בית”ר ירושלים, הפועל באר שבע, בני סכנין ובני יהודה. כמו כן, בשיחות שנערכו לאחרונה נאמר לשחקנים כי מצופה מהם ליותר מנהיגות, אגרסיביות ואחריות במשחקים, כדי שהדבר יתבטא בפחות איבודי כדור וביותר חטיפות.

“איבדנו קצת מה-DNA שלנו העונה”, אמרו במועדון. “צריך לסדר להם קצת את הראש וזה בסדר. הם קיבלו הרבה מחמאות בלי הפסקה בעונה שעברה ועכשיו מגיעה להם ביקורת. השינוי שלנו בקיץ קשה מאוד מבחינה מקצועית ופסיכולוגית. השחקנים צריכים עזרה והם יקבלו. עכשיו אנחנו מרגישים את קשיי ההתאקלמות מהליגה הלאומית, העונה הקודמת הייתה חלום”.

ניקו אולסק וסלובודאן דראפיץ' (שחר גרוס)ניקו אולסק וסלובודאן דראפיץ' (שחר גרוס)

המאמן סלובודאן דראפיץ’ אמר במסיבת העיתונאים לקראת מכבי ת”א: “פעם סיפרו לי סיפור על אדם שבכה כשישן עם נעליים ואז ראה אדם בלי רגליים ונכנס לפרופורציה. אנחנו ממשיכים הלאה, מאוד שמחים עם הדרך שעברנו מלפני שנתיים שלא היה לנו שום דבר ועכשיו בשנה שלישית אנחנו מוכרים את השחקן הכי טוב שלך שלך ב-8 מיליון שקל. המועדון הזה נבנה בצורה הכי מקצועית שיש כמו בכל העולם. המועדון במקום בריא, נכנסנו למקום לא נעים בהתחלה אבל עם שלושת השחקנים החדשים יש תחרות על ההרכב. אנחנו יותר שקטים שדיא לא איתנו, עכשיו צריך זמן, סבלנות והשחקנים באים עם חיוך ואנחנו אוהבים את מה שאנחנו רואים”.

מה אמר לדיא: ״אמרתי לו שלא ירגיש טוב במחזור נגדנו, הוא היה שחקן שהגיע אחרי פציעה בצולבת ואחרי שנתיים הפך לשחקן הטוב במדינה, מוטי ברשצקי אמר לי נעים מאוד אני דיא. שחקנים רוצים להיות במועדון הזה, לפני שנתיים היינו משכנעים שחקנים להגיע למועדון ולא רצו להגיע, היום עומדים בתור להגיע אלינו. אנחנו צריכים לחפש שיטה והרכב מתאים”.

התוכניות בעקבות המכירה: “בינואר אנחנו יכולים להתחזק וכבר מסתכלים על כיוונים. המועדון שלנו מנוהל כמו שצריך, יש לו דרך מסוימת ובעל בית שהוא אוהד ומשקיע את כל הכסף במועדון. המכירה הייתה חייבת להיעשות, גם בגלל הכסף שנכנס למועדון כי אנחנו רוצים להשקיע במחלקת הנוער במקביל לקבוצה הבוגרת".

דיא סבע (הפועל ב"ש)דיא סבע (הפועל ב"ש)

מפגש הקצוות מול מכבי תל אביב: “הם הקבוצה הכי טובה בארץ, אנחנו רוצים לשחק כדורגל אטרקטיבי ולסחוף את הקהל אחרינו, אבל נצטרך להרגיע את המערכת. העזיבה של דיא סבע עשתה לנו טוב. רציתי שהוא יישאר איתנו, אבל זה היה בלתי אפשרי. נתרכז בעצמנו ובשיטה שלנו, מכבי ת"א פחות מעניינת אותי”.

בפן הטקטי, בנתניה משחקים לפי השיטה 4:3:3 וייתכן שבתקופה הקרובה היא תשתנה. לשם כך, ולצורך הגיבוש, במועדון שוקלים לערוך מחנה אימונים קצר במהלך פגרת הנבחרות הבאה. בנתניה ציינו לטובה את השיפור במשחקו של שובל גוזלן וכן מרוצים מהעוצמה, השקט והביטחון שמפגין חלוץ הרכש המונטנגרי, פאטוס בצ’יראי.

בתוך כך, ניקו אולסק, שחזר להתאמן עוד לפני יום הכיפורים, חש בטוב מתחילת השבוע. בנתניה הסבירו כי האשפוז ביום שבת האחרון אירע בשל העובדה שהשחקן היה צריך לעבור בדיקה שאין אפשרות לעבור אותה בקופת חולים במהלך סופי שבוע ולכן היה צורך בבית חולים. בכל מקרה, הוא במעקב בשל אותה בעיה, אבל מבחינת כדורגל הוא כשיר. “זה היה בשנייה אחרונה אבל זה לא הפתיע”, אמר אולסק על מכירת סבע. “הוא הוכיח שהוא השחקן הטוב בליגה וזה מגיע לו. קיבלנו משהו בתמורה ואחרים צריכים להתעלות”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */