יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:21

רונאלדו עם מנדז'וקיץ' וברנרדסקי ב-11 של יובה

מלך שערי האלופות יעלה בהרכב אלופת איטליה מול ולנסיה ב-22:00 וישתף פעולה מקדימה עם הקרואטי והאיטלקי. פיאניץ' ומטווידי באמצע, דיבאלה על הספסל

|
כריסטיאנו רונאלדו באימון לקראת ולנסיה (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו באימון לקראת ולנסיה (רויטרס)

משחקי מחזור הפתיחה בליגת האלופות ימשיכו גם בצאת צום יום הכיפורים, כשבמוקד יובנטוס וכריסטיאנו רונאלדו יגיעו למפגש מול ולנסיה במסטאייה ומנצ’סטר יונייטד תתארח בשווייץ אצל יאנג בויז במסגרת בית 8. בבית  5 – באיירן מינכן תיפגש עם בנפיקה ואייאקס תחכה לא.א.ק אתונה.

כל שערי המחזור ה-4 בליגה האיטלקית

בית 8:

ולנסיה – יובנטוס (22:00)

רונאלדו, מלך השערים בכל הזמנים של ליגת האלופות (120 שערים ב-153 הופעות), שהיווה חלק משמעותי מאוד בשלוש הזכיות הרצופות של ריאל מדריד במפעל, יפתח את הקדנציה החדשה שלו באירופה עם הגברת הזקנה מול העטלפים באצטדיון מסטאייה הביתי. הפנומן הפורטוגלי הציב לעצמו כמטרה להגיע עם הביאנקונרי כמה שיותר רחוק ולככב בתחרות האהובה עליו, בה הוא מפיק תמיד את המיטב.

CR7 יגיע עם ביטחון למפגש, אחרי שנכנס לכושר הבקעה וכבש צמד במחזור האחרון. החבורה של מסימליאנו אלגרי מגיעה עם רצף משחקים מרשים, כאשר היא מושלמת בסרייה A עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. בנוסף, הקבוצה ניצחה את שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה במסגרת אירופית.

רונאלדו במהלך האימון לקראת ולנסיה (רויטרס)רונאלדו במהלך האימון לקראת ולנסיה (רויטרס)

מהעבר השני, העטלפים, שחזרו לצ’מפיונס לאחר היעדרות של שנתיים, יגיעו למפגש המסקרן לאחר פתיחת עונה איומה, בה הם מוצאים את עצמם במקום ה-17 בליגה הספרדית. מרסלינו הוליך את הקבוצה לשלוש תוצאות תיקו ולעוד הפסד אחד מאז תחילת העונה, ויצטרך לספק קבלות במשחק סופר קשה מול האלופה האיטלקית. בנוסף, ג’ופרי קונדוגביה צפוי להחמיץ את המשחק אחרי שנפצע במחזור האחרון מול בטיס. אגב, מדובר במפגש הראשון בין הקבוצות במסגרת המפעל.

שחקני ולנסיה מעודדים את ג'ופרי קונדוגביה הפצוע (La Liga)שחקני ולנסיה מעודדים את ג'ופרי קונדוגביה הפצוע (La Liga)

יאנג בויז – מנצ’סטר יונייטד (22:00)

האלופה השווייצרית תארח באצטדיונה הסטאד דה סוויס, את השדים האדומים, במפגש הראשון אי פעם בין הקבוצות. החבורה של ז’וזה מוריניו, שלא זכתה במפעל היוקרתי מאז עונת 2007/8, חולמת להחזיר את הגביע בעל האוזניים הגדולות הביתה ולפתוח ברגל ימין את דרכה. 

המאמן הפורטוגלי יגיע להתמודדות אחרי פתיחת עונה סבירה, בה שחקניו השיגו שלושה ניצחונות והפסידו פעמיים. יונייטד לא יכולה להקל ראש ביריבה, מכיוון שבשתי הפעמים האחרונות בהן ביקרה בשווייץ, היא נחלה הפסדים מאכזבים מול באזל. מבחינת ההרכב, המאמן הפורטוגלי יעלה עם ה-11 הכי חזקים שלו, כשבחוד צפוי לשחק רומלו לוקאקו, שמצוי בכושר נהדר.

רומלו לוקאקו. בכושר טוב (רויטרס)רומלו לוקאקו. בכושר טוב (רויטרס)

מנגד, המארחת לה זאת תהיה הופעת הבכורה בליגת האלופות, מגיעה אחרי שפתחה את העונה בצורה פנטסטית, כשהיא מושלמת בליגה המקומית ולא שמטה עדיין אף נקודה. הצהובים-שחורים פגשו שש פעמים יריבות אנגליות במסגרות אירופיות, כשהמאזן עומד על ניצחון, תיקו וארבעה הפסדים.

בית 5:

בנפיקה – באיירן מינכן, (22:00)

באיירן מינכן תתארח אצל בנפיקה באצטדיון האור בליסבון, ותנסה להמשיך את המסורת הטובה שלה בעיר הבירה הפורטוגלית. בחמשת המשחקים האחרונים בהם הבווארים הגיעו לליסבון, הם לא ירדו מנוצחים מכר הדשא. 

ניקו קובאץ’. משחק בכורה עם באיירן בצ'מפיונס (רויטרס)ניקו קובאץ’. משחק בכורה עם באיירן בצ'מפיונס (רויטרס)

ניקו קובאץ' יערוך את הופעת הבכורה על הקווים בצ’מפיונס כמאמן באיירן ויסבול מסגל חסר עקב פציעות. קורנטן טוליסו קרע את רצועת ברך ימין וייעדר תקופה ארוכה, קינגסלי קומאן לא כשיר ואריאן רובן בספק. החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של פרנק ריברי, שהתאושש מפציעה וייכלל בסגל.

מהעבר השני, הנשרים שסיימו בתיקו את שלושת המפגשים האחרונים שלהם מול באיירן, ינסו להפתיע עם ניצחון סנסציוני. החבורה של רוי ויטוריה תגיע מהמקום הראשון בליגה הפורטוגלית לאחר שצברה 10 נקודות מ-12 אפשריות.

פרנק ריברי. חוזר לסגל (רויטרס)פרנק ריברי. חוזר לסגל (רויטרס)

אייאקס – א.א.ק אתונה (19:55)

במפגש הנוסף בבית, סגנית אלופת הולנד, אייאקס, תארח באמסטרדם ארנה את אלופת יוון, א.א.ק אתונה. ההולנדים, שחוזרים לשלב הבתים לראשונה מאז עונת 2014/15, פתחו טוב את העונה במדינתם עם ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים. המפגש הקודם בין הקבוצות במפעל אירע ב-1994/95, גם בשלב הבתים, אז האדומים-לבנים ניצחו בצמד המשחקים.

מנגד, הצהובים-שחורים חוזרים לליגת האלופות לאחר 12 שנות היעדרות. החבורה של מרינוס אוזונידיס מגיעה למפגש כשמאחוריה היסטוריה לא פשוטה של מפגשים בהולנד. הקבוצה מעיר הבירה היוונית הפסידה בכל חמשת המשחקים שלה על אדמת האורנג’ ותנסה להשיג את הניצחון הראשון.

קלאס יאן הונטלאר (רויטרס)קלאס יאן הונטלאר (רויטרס)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */