יום שבת, 20.04.2024 שעה 02:45
ליגת העל לנוער 23-24
6211-4724מכבי פ"ת1
4421-3424בני סכנין2
4329-5725מכבי חיפה3
4233-4125הפועל ת"א4
4026-3625מכבי נתניה5
3533-3025בני יהודה6
3431-4025מכבי ת"א7
3332-3324מ.ס. אשדוד8
3130-3425הפועל כפ"ס9
3135-1825הפועל חיפה10
3151-3224הפועל רעננה11
2739-3125הפועל ראשל"צ12
2737-2524הפועל חדרה13
2439-2424הפועל ב"ש14
2442-2525הפועל רמה"ש15
1938-2025עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • שבת, 20/04, 11:00
  • בני סכנין
  • הפועל רמה"ש
  • שבת, 20/04, 12:10
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס. אשדוד
  • שבת, 20/04, 12:15
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 20/04, 12:20
  • מכבי חיפה
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל כפ"ס
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל חדרה
  • שבת, 20/04, 13:15
  • מכבי נתניה
  • בני יהודה
  • שבת, 20/04, 15:30
  • הפועל רעננה

0:3 למכבי חיפה על בני יהודה, 1:3 לב"ש על הפועל

נוער: ניצחון בכורה לחבורה של בנאדו, ג'ואברה, דהן ומרדכי הבקיעו, אלאך שוחח עם השחקנים. האדומים מהנגב גברו על האדומים מת"א, רק 0:0 למכבי ת"א

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמית מצפה)
שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמית מצפה)

מכבי חיפה, ברוכה הבאה לליגת העל לנוער. החבורה של אריק בנאדו רשמה היום (שבת) ניצחון בכורה העונה אחרי 0:3 גדול על בני יהודה. אחרי תיקו והפסד, החבורה מהכרמל יכולה סוף סוף לחייך ולקוות שהניצחון הנוכחי יכניס את הקבוצה למומנטום חיובי לקראת המשך העונה.

אחרי שסיימה רק במקום השלישי את העונה שעברה וראתה את מכבי תל אביב זוכה באליפות, הירוקים מהכרמל שלא ניצחו בשני המשחקים מקווים כי כעת, עלו על דרך המלך בתקווה להשבת התואר לכרמל. בצד המאוכזב, החבורה של יפתח מרקוביץ’ סופרת כבר הפסד שני ברציפות, אחרי הניצחון במחזור הפתיחה.

בנאדו: יותר קל לתקן אחרי נצחונות

הדקות הראשונות היו דווקא של החבורה משכונת התקווה, אך אברהים ג’ואברה העלה את קבוצתו ליתרון (22) הודות לכדור על מגש מסתיו נחמני. המומנטום המקומי נמשך וטימוטי מוזי סחט כדור עונשין מ-11 מטרים, אותו גיא דהן תרגם לשער השני של הירוקים בדקה ה-44. נגמר? לא אם תשאלו את רועי מרדכי המחליף, שקינח עם השער היפה במשחק בבעיטה אדירה (87) מ-22 מטרים וחתם ניצחון גדול. כמו כן, בסיום המשחק מוחמד אלאך ביקש לכנס את השחקנים בחדר ההלבשה ורצה לדבר עמם.

בנאדו: “לא משחקים בשביל תוצאה, רוצים לקדם שחקנים לבוגרים”

אריק בנאדו אמר אחרי הניצחון: "לא התחלנו טוב המשחק, לאט לאט נכנסו לקצב. היינו טיפה יותר טובים מבחינה הגנתית היום מאשר המשחקים הקודמים, אבל יש לנו עוד הרבה להשתפר. התקדמנו, אנחנו קבוצה מאוד צעירה עם שחקנים בגיל נערים ואנחנו יודעים מה צריכים לעשות כדי לקדם אותם. אנחנו לא משחקים בשביל תוצאה, אבל תמיד כיף לנצח. העבודה המרכזית שלנו היא להכין את השחקנים לבוגרים. זה ברור שזה עושה משהו לשחקנים שפרד רוטן ומוחמד אלאך יושבים ביציע, אנחנו רואים את המגמה של אלאך בכמעט שנה שהוא נמצא פה. מכבי חיפה תמיד נבנתה על שחקני בית ואנחנו רוצים להמשיך את המסורת הזאת. אנחנו מקווים שיעלו כמה שיותר שחקנים שיהיו דומיננטיים בקבוצה הבוגרת. מה אלאך אמר לשחקנים? זה בחדרי חדרים, אבל הוא אמר להם דברים חכמים".

אריק בנאדו (עמית מצפה)אריק בנאדו (עמית מצפה)

המאמן המפסיד, יפתח מרקוביץ', אמר: "בחצי השעה הראשונה רק אנחנו היינו על המגרש, אבל לא ניצלנו את המצבים. ידענו שחיפה קבוצה מאוד כישרונית ואם לא ננצל מצבים זה יעלה לנו ביוקר. ניקח מכאן את חצי השעה הראשונה ואני מקווה שנשחק כמו ששיחקנו בה במשחקים הבאים. הייתה נפילה מנטלית אחרי ספיגת השער הראשון. אמרתי לשחקנים במחצית שחבל שפתחנו טוב ואחרי הגול נראינו לא טוב. קיוויתי שנפתח טוב את החצי השני ונשווה. קשה לשחק נגד מכבי חיפה שקיבלה ביטחון אחרי הגול, יש להם הרבה שחקנים כישרוניים".

מחצית ראשונה

דקה 1: יואב מזרחי הוציא לדרך את ההתמודדות בקצף

יפתח ברקוביץ' (עמית מצפה)יפתח ברקוביץ' (עמית מצפה)
מוחמד אלאך (עמית מצפה)מוחמד אלאך (עמית מצפה)
פרד רוטן (עמית מצפה)פרד רוטן (עמית מצפה)

דקה 5: נתנאל אמויאל העביר כדור רוחב שהותיר את איליי אלימלך חופשי ברחבה, החלוץ בעט ממצב טוב למרכז השער וכיוף הדף

ירין בזר (עמית מצפה)ירין בזר (עמית מצפה)

דקה 22, מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:1: בניגוד למהלך המשחק, סתיו נחמני מסר כדור רוחב שטוח מאגף ימין, אברהים ג’ובארה אמר תודה וגלגל מקרוב מול שער חשוף את הראשון

אברהים ג'ואברה חוגג (עמית מצפה)אברהים ג'ואברה חוגג (עמית מצפה)

דקה 26: כמעט השני של הירוקים בתום התקפה נהדרת, אסף סלע העביר רוחב, גיא דהן פתח רגליים וסתיו נחמני שבעט ממרכז ממרכז הרחבה, אך סחט הצלה מסטרשנוב

דקה 42, מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:2: מוזי חדר לתוך הרחבה והוכשל על ידי גוילי, דהן לקח את האחריות על הפנדל והעניק לירוקים יתרון מבטיח הודות לבעיטה חזקה לפינה השמאלית של השוער

שחקני חיפה חוגגים (עמית מצפה)שחקני חיפה חוגגים (עמית מצפה)

דקה 44: בעיטה של נחמני מהאוויר חלפה סנטימטרים ספורים ליד קורת השער, זאת למזלו הגדול של סטרשנוב שכמעט וספג את השלישי

מחצית שנייה

דקה 62: סלע החליף מסירות עם חביבו והרים למרכז הרחבה, דהן התרומם היטב ונגח, אך סטרשנוב סיפק הצלה נהדרת והדף לקרן

גיא דהן מול נהר זדה (עמית מצפה)גיא דהן מול נהר זדה (עמית מצפה)

דקה 64: אלימלך סידר לעצמו מצב מצוין ובעט מ-18 מטרים כדור אדיר שחלף סנטימטרים ספורים מקורתו של כיוף

דקה 71: איזו הצלה מקו השער! חביבו עשה הכל נכון וכבר עבר את השוער, אולם הבעיטה שלו נבלמה ברגע האחרון על ידי גיא שלח שרשם הצלה אדירה ומנע את השלישי של המארחת

טימוטי מוזי נוגח (עמית מצפה)טימוטי מוזי נוגח (עמית מצפה)

דקה 76: הראל בן אבי הרים לתוך הרחבה כדור חופשי ובתום ערבוביה, גיא חקים היה הזריז ביותר, אך בעט רק לרשת החיצונית

דקה 87, מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:3: חגיגה ירוקה, רועי מרדכי המחליף סיפק מבצע אישי גדול אשר בסופו בעט כדור אדיר מ-22 מטרים לחיבורים וכבש את השער היפה במשחק

מכבי חיפה: שריף כיוף, אסף סלע, אדר אזרואל, רוני לאופר, חנן ביטון, מוחמד גדיר (אביתר ברק, 66), אברהים ג’ובארה, מאור לוי (עילאי חג’ג’, 63), גיא דהן (לירוי גבאי, 69), סתיו נחמני (סופיאן חביבו, 57), טימוטי מוזי (רועי מרדכי, 83).

בני יהודה: רועי סטרשנוב, ניר גוילי, גיא שלח, איליי אלימלך (דניאל שטילינג, 75), נתנאל אמויאל (מישל חורי, 56), ירין בזר (הראל בן אבי, 46), רועי בן שמעון, הבטיה ג’מבר (דין קינדלר, 68), ירון ווינשטיין (רון חדד, 63), נהר זדה, חקים גיא.

עירוני קריית שמונה – מכבי תל אביב 0:0

האלופה, שפתחה את העונה בצורה מושלמת כשהשיגה שני נצחונות בשני המחזורים הראשונים, הצפינה לקריית שמונה כדי לפגוש את הקבוצה שעדיין לא השיגה ניצחון העונה בליגה ובמחזור הקודם הובסה 4:0 להפועל באר שבע, אך המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות לא השכילו לכבוש. במחזור הבא מחכה לנו הדרבי התל אביבי כשמכבי תארח את הפועל, קריית שמונה תתארח אצל מכבי נתניה במטרה להשיג ניצחון בכורה העונה.

גיא צרפתי. בשבוע הבא יש לו דרבי (משה חרמון)גיא צרפתי. בשבוע הבא יש לו דרבי (משה חרמון)

 

בני סכנין – הפועל עירוני רמת השרון 0:6

נציגת המגזר, שהפסידה בשני המשחקים הראשונים של העונה, התפוצצה על הקבוצה ממורשה בניצוחו של החלוץ מוחמד חלאילה שהבקיע לא פחות מרביעייה עבור האדומים מהצפון. חלאילה הבקיע פעמיים במחצית הראשונה והוריד את קבוצתו ביתרון כפול למחצית. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה, הישאם ליוס הבקיע את השלישי, כשארבע דקות מאוחר יותר חלאילה שוב התעורר והוסיף צמד בתוך שתי דקות, 0:5 אחרי 54 דקות. חמש דקות לסיום מוחמד עסאלה הבקיע את השישי והאחרון עבור סכנין שמכאן תקווה לצאת לדרך חדשה כשתפגוש בשבוע הבא את מ.ס אשדוד. רמה”ש תצטרך לעשות חושבים עד למפגש מול הפועל חדרה.

בית”ר ירושלים – מ.ס אשדוד 1:1

הקבוצה מעיר הנמל שפתחה בצורה פושרת את העונה עם תיקו והפסד, פגשה את הירושלמים שהשיגו ניצחון על רמה”ש במחזור הקודם. יוני סיסאי העלה את האשדודים ליתרון בדקה ה-33 והאדומים-צהובים ירדו ליתרון בהפסקה. בדקה ה-64 בית”ר הצליחה להשוות משער של ליאון מזרחי, והתוצאה נשארה על כנה עד לסיום. במחזור הבא אשדוד תארח את סכנין הלוהטת והקבוצה מהבירה תתארח בקצף אצל מכבי חיפה.

מכבי פתח תקווה – הפועל רעננה 2:1

המלאבסים הגיעו עם הרבה ביטחון למשחק אחרי שבמחזור הקודם הביסו את טוברוק בביתה 1:4, אך היום הם ללא ספק ירדו לקרקע. מנגד הקבוצה מהשרון הפסידה  2:0 במחזור הקודם להפועל תל אביב בחודורוב, אך הפעם הצליחה להתעלות כשהיא מוכיחה המון אופי בדקות הסיום. אחרי מחצית מאופסת, איליי חן שבר את הקרח בדקה ה-70, אך אז רעננה התעוררה. בדקה ה-84 הגיע רועי לוי והצליח להשוות, ודקה לפני תוספת הזמן זה היה שאדי מסראווה שהפך את התוצאה והביא לסיום דרמטי במיוחד עבור המשחק שהיה מנומנם במשך קצת יותר משעה. בשבוע הבא מכבי פ”ת תתארח אצל הפועל באר שבע, ורעננה תארח את הפועל רמת גן.

הפועל רמת גן – בית”ר טוברוק 1:1

טוברוק הגיעה למשחק כדי לנסות ולהתאושש מהתבוסה הכואבת למכבי פתח תקווה ואילו רמת גן במצב רוח חיובי לאחר ניצחון דרמטי 2:3 על בני יהודה, שתי הקבוצות שבמאזן שלהן ניצחון והפסד בשני מחזורי הפתיחה, לא הצליחו להשיג שלוש נקודות ולהתקרב לפסגה. במחזור הבא טוברוק תתארח אצל בני יהודה והפועל רמת גן תצא למשחק ברעננה.

הפועל חדרה – מכבי נתניה 1:2

הקבוצה הבוגרת של הפועל חדרה מובילה את טבלת ליגת העל נכון לכרגע, אך קבוצת הנוער במצב הרבה פחות טוב ערב המחזור, חדרה הגיעה מהמקום האחרון בטבלה לאחר שני הפסדים ואפס נקודות במאזנה, מנגד, מכבי נתניה הגיעה עם שש נקודות בשני מחזורי הפתיחה ובמצב רוח מצוין, אך דווקא הקבוצה של צחי אילוז הצליחה לכבוש ולנצח בזכות שערים של ניקיטה שאדוו בדקה ה-48 ועמיר מור שהכפיל בדקה ה-84, ירדן שלו הצליח רק לנצח עבור היהולומים שתי דקות לסיום המשחק. במחזור הבא, מכבי נתניה תקווה לחזור למסלול הנצחונות כשתארח את עירוני קריית שמונה, הפועל חדרה תצא לרמת השרון בציפייה לצבור מומנטום חיובי ולצאת מהתחתית.

צחי אילוז. ניצחון בכורה העונה (רדאד ג'בארה)צחי אילוז. ניצחון בכורה העונה (רדאד ג'בארה)

הפועל תל אביב – הפועל באר שבע 3:1

הקבוצה היחידה שנותרה מושלמת לאחר שלושה מחזורים היא הפועל ב”ש, שאחרי ניצחון במחזור הראשון מול הפועל חדרה ותבוסה גדולה על קריית שמונה, הגיעה היום למתחם חודורוב ואחרי עוד משחק גדול, הצליחה להשיג שלוש נקודות נוספות והיא נשארת לבדה במקום הראשון לאחר ההפסד של מכבי פ”ת, אותה היא תארח במחזור הבא. נועם דיעי (25’), ברונו מוברק (62’) ומוחמד אבו עאבד (88’) כבשו לקבוצה מבירת הנגב, אושר דוידה (43’) השווה זמנית עבור האדומים מתל אביב, שעבורם זה ההפסד השני העונה והם יגיעו בשבוע הבא לקריית שלום לדרבי הגדול במצב רוח לא חיובי במיוחד.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */