יום חמישי, 18.04.2024 שעה 08:45

הרצוג: יש זמנים קשים, צריך לדעת לעבור אותם

מאמן הנבחרת על ה-3:0 בצפון אירלנד: "צריך למצוא פתרונות". טוואטחה: "קשה להביא תוצאות אחרי 10 ימים של תרגול שיטה". עמית קרקו, שליחת ONE לבלפסט

|
אנדי הרצוג (רויטרס)
אנדי הרצוג (רויטרס)

גם בשנת תשע”ט, אין בשורה בנבחרת ישראל. גם עם מנהל מקצועי אוסטרי ומאמן אוסטרי, אין בשורה בנבחרת ישראל. גם עם מדים חדשים, אין בשורה בנבחרת ישראל. התכולים-לבנים של אנדי הרצוג העניקו הערב (שלישי) עוד מפח נפש לאוהדיהם בישראל עם תבוסה בתוצאה 3:0 בצפון אירלנד, ולא נראה שהאוסטרי יודע מה לעשות.

אחרי המשחק אמר הרצוג: “זה היה מאכזב, במיוחד המחצית השנייה, שהייתה מאוד מאכזבת. במחצית הראשונה אמנם ספגנו שני שערים, אבל היו גם אספקטים חיוביים, הנענו כדור טוב, היו כמה שחקנים ששיחקו טוב יותר משציפיתי. מבחינת החזקת הכדור, המצב היה טוב. הבעיה הייתה שכשהתקרבנו לשער, בשליש האחרון, לא הצלחנו ליצור מצבים, לא היינו מסוכנים. אבל גם במחצית הזו לא שיחקנו טוב מספיק ואנחנו חייבים פתרונות.

“המחצית השנייה הייתה רעה מאוד, לא עמדנו בלחץ, היו הרבה בעיות, נצטרך לעבור על המשחק, לנתח את הטעויות שלנו, לראות איך אנחנו שומרים על קצב טוב לאורך כל המשחק. התוצאה מאוד מאכזבת, בכלל זה משחק מאוד מאכזב עבורנו, אבל יש זמנים קשים וחייבים לעבור אותם. נגד סקוטלנד זה משחק אחר, נשחק בבית, יהיה לנו את האוהדים, ונצטרך ליצור מצבים ולעשות עבודה הרבה יותר טובה. היו שני משחקים מאכזבים, ראיתי דברים טובים אבל הסך הכל לא היה טוב”.

ג'ורג' סאביל ומונס דאבור מתעמתים (רויטרס)ג'ורג' סאביל ומונס דאבור מתעמתים (רויטרס)

מגן הנבחרת טאלב טוואטחה אמר בסיום: “אני חושב שקודם כל, כל השחקנים נתנו את ה-100 אחוז שלהם. התוצאה מאכזבת מאוד, בסופו של דבר אנחנו עשרה ימים ביחד, מתוך עשרת הימים התאמנו יחד אולי 8-9 ימים, זו שיטה חדשה, מאמן חדש, צוות חדש. גם רוב השחקנים פה חדשים, מכל הנבחרת אולי רק 5 או 6 עם מעל 10 הופעות. נבחרת זה לא כמו בקבוצות, תמיד צריך לבוא ולתת את האקסטרה הזה ואנחנו בתהליך, ומקווים שכבר במשחקים הבאים ניראה הרבה יותר טוב”.

“אני לא יודע אם זה תירוצים, אבל אנחנו באמת מרגישים ככה, זו שיטה חדשה, 5 בהגנה, 3 באמצע, שני חלוצים, הרבה שחקנים רגילים לשחק בשיטה אחרת בקבוצות שלהם, אני מאמין בצוות שבמשחקים הבאים ניראה הרבה יותר טוב. אני אישית מכיר את השיטה הזאת טוב מאוד, אנחנו בפרנקפורט משחקים בשיטה הזאת. אם עושים אותה בצורה טובה והשחקנים מבינים אותה, אנחנו יכולים לעשות דברים יפים בנבחרת, אבל צריכים זמן. גם בפרנקפורט כשהתחלנו לשחק בשיטה הזאת זה לקח זמן. אנחנו לא יכולים להביא תוצאות בעשרה ימים של תרגול שיטה”.

טאלב טוואטחה (רויטרס)טאלב טוואטחה (רויטרס)

ומה הוא חושב לקראת ההמשך? “אנחנו ניראה הרבה יותר טוב משנראינו היום. אני חושב שנגד אלבניה ניראנו הרבה יותר טוב והיינו שווים לפחות נקודה, אולי גם חלק מהשחקנים היו עייפים היום וזה השפיע עלינו, אבל עכשיו כל אחד יחזור לקבוצה שלו לתת את ה-100 אחוז ועוד חודש נבוא עוד פעם לתת את ה-100 אחוז ומקווה שניראה הרבה יותר טוב”.

ואגב טוואטחה, בכך לא נגמרות החדשות הרעות עבור הרצוג. אם לא הספיקה פציעתו של ערן זהבי מול אלבניה, גם טוואטחה וחלוץ הנבחרת מונס דאבור נפצעו מול צפון אירלנד. טוואטחה סובל ממתיחה בצידו של הגב התחתון וזו הסיבה שהוא הוחלף כבר בדקה ה-40 של משחק הידידות. בדקה ה-75 גם מונס דאבור יצא מהמגרש כשהוא פצוע והוחלף על ידי קשרה של מכבי תל אביב, דן גלזר. כעת נצטרך לראות אם הם יהיו כשירים למשחקים מול סקוטלנד ואלבניה.

תומר חמד אמר בסיום: “היו לנו שני משחקים ראשונים עם מאמן חדש, צוות חדש, התחלנו לעבוד על משהו חדש, אני משוכנע שאחרי שני המשחקים האלה נלמד מה אנחנו צריכים לעשות טוב יותר ומה אנחנו צריכים להמשיך לעשות ונהיה מוכנים למשחקים הבאים נגד אלבניה וסקוטלנד.

קרייג קת'קארט ותומר חמד במאבק על הכדור (רויטרס)קרייג קת'קארט ותומר חמד במאבק על הכדור (רויטרס)

“אנחנו יודעים כמה חשוב המשחק מול סקוטלנד, יהיה קשה אבל נצטרך לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לנצח את שני המשחקים בבית ואנחנו ננסה לעשות את זה”.

כשנאמר לו שאלכס מקליש, מאמן סקוטלנד, אמר שהסקוטים יכולים לנצח בישראל, ענה חמד: “ברור שהוא חושב שהם יכולים לנצח, גם אנחנו מאמינים בנבחרת שלנו ואנחנו יודעים שבישראל עם התמיכה של הקהל, יהיה טוב עבורנו להגיע לשם ולתת הופעה טובה ואני בטוח שאנחנו יכולים לנצח במשחקים מול אלבניה וסקוטלנד, זה לא יהיה קל אבל אנחנו צריכים להאמין בנבחרת שלנו”.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */