יום שישי, 19.04.2024 שעה 09:42

זהבי יעבור MRI, חמד: צריך לתת להרצוג זמן

כוכב הנבחרת, שנפצע ב-1:0 באלבניה, יעבור בדיקה. החלוץ מאוכזב: "יכולנו להוציא לפחות תיקו", אבל נשאר אופטימי: "אפשר להוציא מהטורניר משהו טוב"

|
שחקני נבחרת ישראל באימון (עמית קרקו)
שחקני נבחרת ישראל באימון (עמית קרקו)

שחקני נבחרת ישראל שלא פתחו בהפסד אמש (שישי) 1:0 לאלבניה ערכו היום אימון שחרור באלבניה, בעוד יתר חברי הסגל נשארו במלון להמשך טיפולים ומנוחה. ערן זהבי הפצוע ובירם כיאל (עקב אירוע משפחתי) עזבו את המחנה הישראלי כבר בבוקר ושבו לישראל. זהבי יעבור מחר בדיקת MRI בכדי לבדוק את חומרת פציעתו.

במהלך האימון ערך המאמן אנדי הרצוג משחקונים בין השחקנים וכמו כן, תירגל מצבי הגבהה מהמגנים באגפים. האימון התקיים באווירה טובה, השחקנים והצוות המקצועי נראו מחויכים ונראה כי הזמן בו הם סגורים במלון עשה טוב לפחות בפן החברתי, שכן הסגל נראה מגובש. מי שלא הגיע לאימון הוא המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר, שנשאר במלון. 

לאחר מכן, ואחרי ארבעה ימים של התבצרות כמעט מוחלטת במלון למעט יציאה למשחק ולאימון, קיבלו הערב (שבת) שחקני הנבחרת שעתיים חופשיות בהן יכלו לנשום קצת אוויר ברחבי טירנה, בירת אלבניה. כשהם לבושים בגדים אזרחיים כדי לא למשוך תשומת לב, חלקם ניצלו את הזמן לישיבה בבתי הקפה סביב המלון בעוד היו כאלה שבחרו ליהנות משופינג בקניונים השונים בעיר, כל זאת כאשר גם בזמן החופשי הסתובבו כוחות ביטחון באזורים בהם שהו השחקנים והצוות.

בן ביטון, דן איינבינדר ודור מיכה (עמית קרקו)בן ביטון, דן איינבינדר ודור מיכה (עמית קרקו)

וילי רוטנשטיינר והמאמן אנדי הרצוג ניצלו את הזמן הפנוי על מנת לשבת במסעדה יחד עם האנליסטים של המשלחת ושוחחו ארוכות.

צוות האימון של הנבחרת באלבניה (עמית קרקו)צוות האימון של הנבחרת באלבניה (עמית קרקו)

״מאכזב כשמסתכלים על זה אחרי המשחק, כי יכולנו להוציא יותר״, אמר חלוצה של ק.פ.ר, תומר חמד, שנכנס כמחליף בדקה ה-47 עם פציעתו של ערן זהבי. ״מראש ידענו שיהיה משחק קשה, עם יריבה שלא תיתן לנו לקחת נקודות בקלות וכן, אם מסתכלים לאחר מכן, אני חושב שיכולנו להוציא לפחות תיקו במשחק הזה ולכן יש אכזבה. המערך של שלושה בלמים זה סוג של שיטה, יש הרבה נבחרות שמשחקות בשיטה הזאת אבל משחקות מאוד התקפי ואני חושב שגם אנחנו אתמול, בניגוד להרבה משחקים של הנבחרת, דווקא הגענו להרבה מצבים. זה מה שהוציא אותנו מאוכזבים, כי ראינו שיכולנו להבקיע, אז השיטה עצמה לא משנה הרבה אם זה התקפי או הגנתי, הכל תלוי איך אתה עושה אותה. זאת שיטה חדשה בשבילנו, אנחנו עוד לומדים אותה והיו אתמול הרבה דברים טובים לצד דברים פחות טובים שנצטרך לתקן״.

שחקני נבחרת ישראל בבית המלון (עמית קרקו)שחקני נבחרת ישראל בבית המלון (עמית קרקו)

על המשחק שלו באופן אישי בו לא הצליח להביא את עצמו לידי ביטוי: ״האמת – כשנכנסתי במחצית, לפי מה שראיתי במחצית הראשונה, הייתי בטוח שאני אגיע לפחות לשניים-שלושה מצבים בטוחים של גול. אבל פתאום במחצית השנייה כנראה היריבה למדה אותנו, אז פתאום הם צופפו יותר את האמצע וגם אני בתור חלוץ, ראיתי שיותר קשה לי לקבל כדורים ולהגיע למצבים שלי. אני בטוח ב-100 אחוז שבארץ זה ייראה אחרת ונתרגם את המצבים שלנו לגולים״.

על הסיכויים בהמשך: ״אנחנו צריכים לראות בקמפיין הזה ההזדמנות טובה למרות שהפסדנו. אמרתי - גם אם היינו מוציאים תיקו, עדיין היינו צריכים לנצח בבית בשני המשחקים ככה שזה לא משנה מבחינתנו כלום. נבוא מוכנים, נצטרך לנצח שני משחקים ואז להסתכל הלאה אבל הכי חשוב שנישאר אופטימיים וחיוביים. זאת שיטה חדשה שצריך לתת לה זמן ואני בטוח שעם הזמן נראה אחרת לגמרי״.

אנדי הרצוג באימון הנבחרת (עמית קרקו)אנדי הרצוג באימון הנבחרת (עמית קרקו)

חמד סיפר על העבודה מול המאמן האוסטרי ואמר: ״באופן כללי אנחנו מבינים טוב מאוד את הדרישות שלו, אם יש שאלה לשחקן כזה או אחר אז מתרגמים, אבל כולם מבינים את הדרישות המקצועיות שזה הכי חשוב. אתמול ראינו שיטה חדשה שהלכה לא רע וכמובן שיש עוד מה לשפר אבל ראו שאנחנו מבינים את הדרישות והוא ימשיך לעבוד איתנו כדי שנעשה את הדברים כמו שהוא רוצה. צריך לתת לו את הזמן כדי לעבוד איתנו כמו שצריך. היו נקודות טובות אתמול, היו שחקנים שעלו להופעת בכורה ובאמת נראו מצוין למעמד כזה, אז באמת אפשר להסתכל על הדברים הטובים. כולם עשו את המקסימום ולפעמים זה לא מצליח אבל צריך לצאת בהרגשה שאפשר להוציא מהטורניר הזה משהו טוב״.

לסיום, איחל החלוץ את ברכתו לקראת השנה החדשה והחג שיחול מחר ואותו תחגוג הנבחרת בצפון אירלנד: ״אני מאחל לכל עם ישראל שיהיה חג שמח, שתהיה שנה טובה מלאה ברגעים מאושרים. של בריאות ואושר שזה הכי חשוב וכמובן שאנחנו השחקנים נעשה אותם כמה שיותר מאושרים בשנה הזאת״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */