יום חמישי, 18.04.2024 שעה 22:58
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בן זקן ירד מדדה מהאימון, דן ביטון תורגל בחוד

קפטן אשדוד לא כשיר לבני יהודה במח' ה-1 ב-18:00, הקשר יעלה להתקפה. מילבסקי: "השחקנים מוכנים". זובאס יחזור לשער הכתומים, פיניש ימשיך להעדר

|
שחקני אשדוד באימון (איתי כהן)
שחקני אשדוד באימון (איתי כהן)

מ.ס אשדוד תארח הערב (שבת, 18:00) את בני הודה במחזור הראשון של ליגת העל במשחק שיתקיים בשעה 18:00 באצטדיון הי״א בעיר הנמל. חניכיו של בלגויה מילבסקי עדיין מחפשים ניצחון בכורה בזירה המקומית, לאחר שלא הצליחו לרשום לזכותם אחד כזה במשחקי גביע הטוטו.

״אני מתרגש מהמשחק הראשון שלי בליגה כמאמן״, אמר מילבסקי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: ״אחרי 14 שנים להרגיש ככה זה כיף. היו לנו רגעים טובים ופחות טובים בהכנה, יש בעיות שעוד נצטרך לפתור כמובן אבל בשבועות האחרונים עבדנו על זה הרבה ואני בטוח שהשחקנים שלי מוכנים למשחק. מההתחלה המטרה שלנו כמועדון וכצוות מקצועי, הייתה הליגה לאורכה ולא רק המשחק הראשון. אנחנו יודעים שאנחנו לא הקבוצה הטובה ביותר בליגה, אבל אנחנו יודעים גם שיש לנו סגל שחקנים טוב וצעיר עם פוטנציאל גדול״. 

מילבסקי:"מרגש לחזור אחרי 14 שנים"

היריבה הכתומה: ״במשחק הקודם מול בני יהודה היו לנו רגעים טובים, אבל גם הרבה בעיות. אני חושב שזה יהיה משחק אחר לגמרי ממה שהיה בגביע הטוטו, כי שתי הקבוצות מגיעות במצב אחר ועשו הכנה שונה בשביל הליגה״.

הרכש החדש, יוסיפ איבנצ׳יץ׳ שנחת והתאמן בצידי המגרש: ״איבנצ׳יץ’ הוא שחקן טוב עם פוטנציאל גדול ואיכותיות שאנחנו צריכים. אני לא יודע מה ביקשו ממנו בשאר הקבוצות, היו לו משחקים טובים באשקלון ונכון הוא לא הבקיע בחיפה אבל אני צריך סוג כזה של חלוץ עם יכולות כמו שיש לו״.

יוסיפ איבנצ׳יץ׳ (איתי כהן)יוסיפ איבנצ׳יץ׳ (איתי כהן)

גם השוער, יואב ג׳ראפי שהיה מועמד הקיץ למכבי תל אביב, דיבר על התחושות לפני פתיחת העונה: ״לפתוח עונה זה מרגש וכיף מאוד, אני מקווה שנפתח אותה טוב. הדיבורים בקיץ לא השפיעו עלי יותר מידי, לא התעסקתי בזה ונתתי לסוכן שלי לטפל בדברים האלה. התעסקתי בכדורגל ואני אמשיך להתעסק רק בזה. אני עוד צעיר אז אני נהנה מזה שאני משחק פה, זאת קבוצה בליגת העל וגם יש לי פה את האפשרות להיות לפעמים קפטן שזה סוג של הגשמת חלום. ברור שאני רוצה להתקדם, אבל כרגע אני באשדוד ובאמת טוב לי פה. אני מאמין שתהיה פה קבוצה טובה, נבנו מחדש עם מאמן חדש ואני מאמין שתהיה עונה טובה כי יש פה הרבה פוטנציאל. תמיד משמעותי לנצח, אנחנו רוצים לפתוח ברגל ימין״.

יואב ג'רפי (איתי כהן)יואב ג'רפי (איתי כהן)

בהיבט המקצועי, המאמן המקדוני מתכנן לפתוח עם שלושה בלמים כשניר ברדע, שיישאר לבסוף העונה בסגל כפי שפורסם ב-ONE, יקבל את חולצת ההרכב לצדם של קרלו ברוצ’יץ’ ועמית ביטון. מילבסקי צפוי להפתיע שוב בחלק הקדמי, כאשר הקשר דן ביטון תורגל בחוד. 

הקפטן טום בן זקן, שתורגל בהרכב בתחילת האימון, ירד מהמגרש כשהוא מדדה, סובל מכאבים ונראה מתוסכל מאוד. בן זקן סובל מפציעה שהשביתה אותו גם משני המשחקים האחרונים ונראה כי היא צפויה להשבית אותו גם במשחק הראשון של הליגה. גדי קינדה ותום מונד חזרו להתאמן עם כדור, אך עדיין לא ביחד עם שאר הקבוצה. גיל כהן סובל מכאבים בשריר האחורי ולא צפוי להיות בסגל. הבלם, ויקטור גנב, שלא נמצא בתוכניות של הקבוצה, התאמן בצד המגרש עם מאמן הכושר, יניב נוחי. 

טום בן זקן (איתי כהן)טום בן זקן (איתי כהן)

הרכב משוער: יואב ג׳ראפי, בנצי מושל, עמית ביטון, ניר ברדע, קרלו ברוסיץ׳, דור גלילי, לאונרד אווסו, יובל יעקובוביץ׳, רומן אבראן, פיליפ קנזביץ׳ ודן ביטון.

זובאס יחזור לשער, עזוז: “המטרה היא ניצחון”

אחרי קיץ לא פשוט, בני יהודה והסגל הצעיר שלה ינסו להוכיח כי יש להם מה למכור בליגת העל, על אף שחיזוק משמעותי טרם נעשה בקבוצה. כפי שפורסם אמש לראשונה ב-ONE, הבלם הרומני, בוגדן צירו על סף חתימה במועדון לאחר שהשיב בחיוב להצעה שהוגשה לו. צירו, צפוי להצטרף לקבוצה כבר לקראת המחזור השני במידה וימצא בכושר טוב המאפשר זאת.

כמו כן, מסתמן כי יוסי אבוקסיס לא יבצע שינויים בהרכב הקבוצה למעט החזרתו של אמיליוס זובאס לשער. המאמן ייאלץ להתמודד שוב ללא בן תורג׳מן, שעדיין לא החלים ועל כן לא יקח חלק במפגש בעיר הנמל. תורג׳מן, עדיין לא שב לאימוני הקבוצה באופן סדיר ועובר טיפולים בכדי להחלים מהמתיחה החזקה בשריר התאומים, שלא מאפשרת לו תנועה רגילה. מתן בלטקסה ימשיך להחליפו ב-11. סתיו פיניש שוב לא יתלבש לאחר שטרם נמצא פתרון בינו לבין המועדון על הארכת חוזהו בקבוצה. הצדדים צפויים להיפגש שוב השבוע לפגישה שככל הנראה תכריע בנושא. 

אבוקסיס: אשדוד תמיד קבוצה קשה

״תמיד מרגש לפתוח עונה״, אמר הקפטן, איציק עזוז, שהוסיף :״אני חושב שאנחנו מוכנים למשחק הראשון, באים בכל הכוח והנחישות. זאת עונה חדשה ואנחנו באים כדי לפתוח ברגל ימין. זה עוד מוקדם לדבר על מטרות, יש פה קבוצה טובה עם שחקנים טובים ועוד יצורפו שחקנים שיעזרו לנו. להביא עוד בלם זה מתבקש, תמיד רוצים להתחזק וזה לא משנה אם זה בתפקיד שלי או של מישהו אחר. הלוואי ונצליח לשחזר את העונה שעברה, אם נצליח לשחזר אותה זה יהיה מצוין עבורנו״.

היריבה של מילבסקי: ״במשחק הקודם נגדם פתחנו בצורה מצוינת אבל אחרי זה הייתה קצת ירידה בריכוז. ננסה לשמור על ריכוז גבוה לאורך כל המשחק ולא רק בחלקים מסוימים. אשדוד קבוצה מסוכנת מאוד, לא פשוט לנצח שם, אבל בגדול זאת המטרה שלנו. אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לעשות ניצחון״.

איציק עזוז (רדאד ג'בארה)איציק עזוז (רדאד ג'בארה)

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, איציק עזוז, דניאל פלשר, דן מורי, מתן בלטקסה, שי קוסטנטין, יובל אשכנזי, איסמעילה סורו, דולב חזיזה, מאוויס צי׳בוטה וירדן שועה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */