יום חמישי, 25.04.2024 שעה 13:42
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

צ'יבוטה: מכבי אכזבה אותי, לא רצו אותי באמת

הקשר פותח את הלב בראיון מיוחד ל-ONE: "אני לא במכבי בגלל האנשים, בני יהודה זה הבית שלי". וגם: הלחץ שהפעילו עליו הצהובים להתחתן ודעתה של אשתו

|
מאוויס צ'יבוטה (רדאד ג'בארה)
מאוויס צ'יבוטה (רדאד ג'בארה)

קשרה של בני יהודה מאוויס צ'יבוטה עבר קיץ לא פשוט מבחינתו, ובכלל נראה כי הקריירה של השחקן הישראלי-קונגולזי מלאת תהפוכות עד שקשה להאמין שעבר את כל זה והוא בן 22 בלבד.

הקשר מלא הכישרון הגיע בגיל 15 לישראל ביחד עם אמו, נקלע בקשיים כבר עם הגעתו ארצה, נאלץ לחכות כמעט שנתיים ללא דקת משחק אחת, עבר שנים של השאלות, נלחם על קבלת אזרחות ישראלית והתאכזב מקבוצת האם שלו מכבי תל אביב, עד שלבסוף מצא לו בית חדש וחם לטענתו בבני יהודה.

כעת, עם הפנים קדימה ותעודת הזהות ביד, צ'יבוטה פותח עונה ראשונה כישראלי כדת וכדין ובראיון מיוחד ל-ONE הוא מדבר מהלב על התקופה הקשה שעבר ומדבר על העתיד עליו הוא חולם.

אחד על אחד עם מאוויס צ'יבוטה

מאוויס, אני רוצה שנתחיל דווקא מהסוף, מהקיץ שעברת, אתה היום שלם עם התוצאה בסופו של דבר?
״אני שלם עם ההחלטה שהתקבלה כי הלכתי למקום שאני אוהב ורציתי להיות בו. נכון, לא תמיד אנחנו מקבלים את מה שאנחנו חולמים עליו אבל זה בסדר, מבחינתי העיקר זה לשחק כדורגל וליהנות. מכבי תל אביב מאוד אכזבה אותי, לא באמת נתנו לי הזדמנות, השתחררתי מזה כמה שיותר מהר כדי להתעסק בבני יהודה ככה שאני לא זוכר מה היה מאחוריי״.

ובכל זאת אתה היחידי מבין כל ה"מנודים" בסגל שהתעקש והצליח לצאת למחנה האימונים ולהתאמן עם שאר שחקני הקבוצה.
״כן, קצת מוזר לי לדבר על זה כי הבטחתי לאשתי שאני לא אדבר ולא אחשוב על זה יותר כי באמת שעברתי תקופה מאוד קשה. לחשוב שאיפה שגדלתי, איפה שעשיתי המון דברים שאנשים לא יודעים, שם מתנהגים אלי ככה. זה היה מאוד קשה ועד היום אפילו כשאני מדבר על זה קשה לי, אני מאוכזב, אבל זה מאחוריי ואני עכשיו במקום שבו אוהבים אותי ואני אף פעם לא אהיה במקום שלא רוצה אותי”.

“אני רציתי ללכת לבני יהודה וצריך לעשות פה סדר בדברים, הקיץ היו לי הצעות מקבוצות אחרות בליגת העל, היו דיבורים עם נתניה, כי באמת הדבר היחיד שרציתי זה לצאת ממכבי ובגלל זה ישבתי עם נתניה. לפני זה ישבתי עם בני יהודה וסגרתי איתם הכל, אבל ברגע שהבנתי שיהיה פה עוד קטע, אז ממש התעקשתי שאני לא רוצה להיות שייך אליהם יותר כי הם באמת לא רוצים אותי, אז בגלל זה ישבתי עם נתניה. אמרתי ליוסי אבוקסיס וברק אברמוב שאני רוצה להיות בבני יהודה כי פה אוהבים אותי ואיפה שחשבתי שאוהבים אותי, טעיתי, כי הם לא. בני יהודה זה המקום שלי וזה הבית שלי, אני רוצה להיות פה, לעזור לכם ושנצליח ביחד״.

מאוויס צ'יבוטה (רדאד ג'בארה)מאוויס צ'יבוטה (רדאד ג'בארה)

נשמע שעברת לא מעט קשיים במכבי, אז למה בעצם הארכת את החוזה שלך בכל פעם?״האמת שלא היה לי קשה במכבי, גם אהבתי את המועדון. האנשים שעבדו שם כשהגעתי, הם לא אותם אנשים שעובדים שם היום, התחלפו שם הרבה. הייתי שם שנה וחצי-שנתיים שרק הייתי מתאמן בלי לשחק, אבל זה הכדורגל ובכדורגל בשנייה שוכחים הכל אבל זה בסדר. למה הארכתי? רציתי באמת לשחק שם, עשיתי המון כדי לזכות בהזדמנות לשחק שם ובגלל זה הארכתי חוזה, אבל עד שהגעתי למצב שאמרתי ‘עד פה’ והחלטתי שאני לא ממשיך. אני היום לא במכבי בגלל האנשים שעובדים שם, עם השחקנים יש לי קשר טוב, הם ראו מה עושים לי כי אי אפשר היה שלא לראות את זה וכל הזמן הם גם היו מרימים אותי  ואומרים לי שהכל יהיה בסדר״.

גם תהליך האזרחות של צ'יבוטה לא היה פשוט, בלשון המעטה. הקונגולזי התחתן עם בחירת ליבו הישראלית, קרולינה, במאי 2016 והחל בתהליך קבלת האזרחות שאמור היה לאפשר לו לשחק במדי נבחרת ישראל כפי שחלם, אך גם חלום זה נגוז לאחר שקיבל אזרחות רק כשנתיים לאחר מכן בינואר האחרון, כשבחלוף הזמן, כבר קיבל זימון לשחק בנבחרת קונגו ונענה לו בחיוב.

״עברתי פה הרבה, הרבה מאוד. אני לא רוצה להתחיל לספר מה עברתי אבל אם אתה לא עובר משהו, אתה לא יכול להגיע לאן שאתה רוצה. נכון, אחת המטרות בתהליך הייתה לשחק בנבחרת ישראל, אבל אז הבנו שזה סיפור ארוך, צריך לחכות הרבה זמן ובאותה תקופה כבר קיבלתי את הזימון לשחק בקונגו, אז החלטתי ללכת לשם. הרעיון של להיות ישראלי זה בא בהתחלה ממכבי שאמרו לנו להתחתן, נכון שלא משנה מה היינו מתחתנים כי מהיום הראשון ידעתי שהיא תהיה אשתי, אבל הרעיון לעשות את זה מוקדם בא מהם. בסוף גם רצינו להביא ילד לעולם אז כבר התחתנו בקפריסין ונולדה גם הבת שלנו, אדל".

מאוויס צ'יבוטה עם בתו אדל (רדאד ג'בארה)מאוויס צ'יבוטה עם בתו אדל (רדאד ג'בארה)

במהלך הראיון קשה שלא להתרשם מהעברית הרהוטה של הקשר, אותה למד ללא עזרה מקצועית.
״למדתי עברית לבד עם הרבה עזרה של החברים שלי והסוכן שלי שהוא כמו אבא בשבילי פה וכמובן אשתי שבלעדיהם לא יכולתי שלא ללמוד ואני צריך להגיד להם תודה. התחברתי למדינה הזאת דרך החברים מהקבוצות ששיחקתי בהן וזה המשיך עם המשפחה של הסוכן ואחרי זה נכנסה לחיים שלי קרולינה, אז החיבור עלה פי מאה. הכרנו ובהתחלה זה היה כמו בצחוק עם חברים, היינו יוצאים מדי פעם ואז הייתי רואה אותה, התחלנו לדבר ומשם הכרנו. לא האמנתי שאני אתחתן בגיל מוקדם, אבל תמיד חלמתי שתהיה לי משפחה בגיל צעיר, אבל עשיתי את זה וכשאני רואה אותן אז אני שמח שלקחתי את ההחלטה הזאת כי זה אומר שאני מתקדם בחיים״.

״מאוויס יודע מה הוא רוצה מהחיים", מספרת עליו אשתו, קרולינה: "הוא מתקדם יופי כי יש לו מטרות וכל מטרה שהוא מסמן לעצמו הוא גם מצליח להשיג. הוא מגלה עתידות, אנחנו רואים טלוויזיה והוא יודע להגיד מה יקרה, מתי יהיה גול ומי ינצח באח הגדול בסוף, זה בגלל שהוא בן אדם שיודע על החיים והוא גם אומר שלא צריך להיות חכם כדי להבין מה הולך לקרות כי זה תוצאות של התנהגות של אותו בן אדם. הוא גם מנבא את התוצאות של הקבוצה, לפני שהוא יוצא למשחק הוא יודע כבר מה הולך לקרות. אפילו כשנפגשנו הוא אמר לי כבר ‘את תהיי אשתי’ למרות שלא הייתי סגורה על זה כי אנחנו עדיין צעירים, אבל הוא אמר לי בצחוק ‘מי שאל אותך?’. אני עשיתי את הצעד הזה כי אני אוהבת אותו ורציתי שהוא יתקדם במקצוע במקום שהוא רצה, לצערנו זה לא יצא לפועל״.

מאוויס צ'יבוטה עם אשתו קרולינה ובתו אדל (רדאד ג'בארה)מאוויס צ'יבוטה עם אשתו קרולינה ובתו אדל (רדאד ג'בארה)

את שמחה על המקום שהוא נמצא בו היום?
״אני מאוד מאושרת מהמקום שלו היום. אני מכירה את כל התהליך שלו מההתחלה, כשהוא עוד שיחק כמה דקות בקריית שלום, אבל אני תמיד האמנתי בו. כל פעם אמרתי לו ‘אל תתייאש’ כי היו הרבה פעמים שהיה לו קשה והנה עכשיו הוא בקבוצה שאוהבים אותו וזה מה שצריך, היום הוא חוזר הביתה מאושר מהמקום שבו הוא נמצא. היה קשה לראות אותו בתקופה שלפני החתימה בבני יהודה, הייתי הולכת לעבודה וחושבת עליו. הוא התנהג בכל התקופה הזאת עם הרגש, זה לא קל, הוא עשה תהליך שאף אחד לא היה עושה כדי להתקדם, בסופו של דבר אני חושבת שאם הייתי אדם אחר, הוא היה מסתבך. הוא עשה את התהליך בשביל להגיע לאיפה שהוא גדל ולא יצא מזה שום דבר, אז הוא עם הכעס התחיל להגיד ‘אני אעשה ככה ואני אעשה ככה’, אז אמרתי לו לא ‘אתה צריך לשכוח ממה שהיה וללכת לשחק במקום שאוהבים ומאמינים בך’. היו לנו שיחות כל הזמן״.

מאוויס, עד כמה זה חשוב שיש לך תמיכה כזאת מהבית?
״התמיכה שלה זה יותר חשוב מהכל. זה יותר חשוב מהכסף, מהשם, מהכל כי בתקופה הזאת הייתי יוצא מהבית שמח, נכנס לאוטו ואיך שהייתי נכנס לקרית שלום פתאום יש מאוויס אחר אפילו השחקנים שהבינו וידעו גם מה הסיטואציה וישר היו אומרים ׳זה לא אתה׳. ברגע שהייתי מגיע הביתה, רואה אותה, את הילדה ואת אמא שלי וחוזר להיות אני אבל היא מכירה אותי וידעה מה עובר עלי אז היא יודעת איך להרגיע אותי ונותנת לי להרגיש טוב. זה חשוב מאוד שיש מישהי בבית שמבינה אותך ויודעת איך להרים אותך בתקופות פחות טובות. כדורגל זה הכי קשה שיש ואף אחד לא יכול לעבור את זה בקלות. פעם הייתי מגיע לאימון חצי שעה לפני אבל בתקופה הזאת הייתי מגיע דקה לפני הזמן, למה כי היה לי קשה לעזוב אותן. במהלך כל התקופה הזאת היא גם לא הלכה לעבודה, כדי להיות איתי שלא אשבר לגמרי״.

מאוויס צ'יבוטה עם אשתו קרולינה ואמו (רדאד ג'בארה)מאוויס צ'יבוטה עם אשתו קרולינה ואמו (רדאד ג'בארה)

בעוד אנו מדברים, מתרוצצת לה אדל הקטנה שנהנית מהנוכחות של סבתה, אמו של מאוויס, שהגיעה כל הדרך מקונגו כדי להיות במחיצתו של בנה ומשפחתו. ״ההורים שלי מאוד גאים בי. אמא שלי באה לפה בפעם השלישית וגם לא ידעתי שהיא תגיע כי זאת הייתה הפתעה של אשתי היקרה. בפגרה נסעתי למשפחה שלי בקונגו עם אשתי והילדה, עם הקבלת פנים שעשו לנו שם הבנתי שהם גאים בי. הם היו שמחים לראות אותי, לפי איך שדיברו ולפי החיוך אתה יכול לדעת שהמשפחה שלך גאה בך וזה הכי כיף בעולם״.

היה קשה לעזוב את המקום בו גדלת בגיל כל כך צעיר?
״הייתי ילד שגדל בתוך הכדורגל, כולם במשפחה, גם מהצד של אמא וגם מהצד של אבא, משחקים כדורגל, אז לא ידעתי משהו אחר, רק כדורגל. האמת שלא היה לי כל כך קשה לעזוב את קונגו כי באתי לפה עם אמא שלי וגם ידעתי מגיל אפס כשהתחלתי לשחק וראיתי את אבא שהיה עוזב אותנו והולך לשחק אז כבר הייתי מוכן לזה. ידעתי שמתישהו אני אצא וגם אבא כל הזמן דחף לזה שאני אהיה שחקן מקצוען ואצא מקונגו כדי לשחק״.

קרולינה איך את רואה את העתיד שלו מעכשיו?
״העתיד של מאוויס יהיה מוצלח. אני תמיד האמנתי בו, הוא שחקן מעולה, אני והילדה מאוד אוהבות לראות אותו משחק ורואות את כל המשחקים שלו. היא מתלהבת לראות את אבא בטלוויזיה כי היא מזהה אותו, ביקשתי ממנו שיביא לנו חולצות כתומות כדי שנבוא מוכנות למגרש. כל המשפחה מתלהבת עכשיו מהחולצות של מאוויס כי אז הוא היה מושאל ולא היה טעם לקנות חולצה, אבל עכשיו הוא רשמית שם ושייך לבני יהודה, אז כולם צריכים להגיע מוכנים כשהוא מבקיע שערים, אני גאה בו. קופצת ביחד עם הילדה והיא צועקת גול. היא לא יודעת להגיד אמא אבל גול היא יודעת״.

מאוויס צ'יבוטה עם אשתו קרולינה ובתו אדל (רדאד ג'בארה)מאוויס צ'יבוטה עם אשתו קרולינה ובתו אדל (רדאד ג'בארה)

בקיץ שעבר אחרי המשחק מול זניט שבו בישלת, מכבי קיבלו שתי הצעות עליך מרוסיה ומשוויץ, למה לדעתך הם דחו את זה?
״שאלתי את השאלה הזאת אלף פעם ולא קיבלתי תשובה, אבל זה בסדר אני אופטימי ואם עדיין תהיה אפשרות לצאת, אני אמשיך לעבוד יותר קשה כדי לקבל עוד הצעות כאלה".

עוד מאמין שתוכל לקבל הצעות כאלה בעתיד?
"קיבלתי את ההצעה הזאת מבני יהודה אז אני מאמין שעוד אקבל משם עוד יותר. אני שמח שהגעתי לאן שהגעתי ואני מקווה שעוד אגיע לאן שמצפים ממני. אף פעם לא ויתרתי על החלום באירופה".

מה גרם לך להתחבר כל כך לבני יהודה?
״בני יהודה הוא מועדון מסודר עם אנשים חמים שתמיד נמצאים שם כדי לתת לשחקנים את כל הכלים להצליח והרגשתי שאני צריך מקום כזה. הרגשתי שבמועדון הזה מאוד אוהבים ורוצים אותי וגם אני אוהב אותם אז לא הייתה אפשרות אחרת מבחינתי. זה הבית שחיפשתי. שנה שעברה הייתי עד ינואר רק עם שני שערים וזה תסכל אותי אבל הצוות בקבוצה וההנהלה לא ויתרו לי ולא עזבו אותי בשקט. הם היו שם בשביל להרים אותי וזה חשוב כי אם אתה בתקופה לא טובה ועוזבים אותך, זה עוד יותר קשה אבל הם האמינו בי ונתנו לי את הדחיפה שלהם וזאת גם עוד סיבה למה אני אוהב אותם״.

בתחילת העונה שעברה, האמנת שתוכלו לעשות עונה כל כך מוצלחת?
״כשבאתי בקיץ שעבר לא האמנתי שנעשה עונה כזאת אבל איך אומרים עם האכילה בא התיאבון אז ראינו שאנחנו יכולים לעשות את זה עם עבודה קשה. עשינו את הדברים כמי שצריך, עבדנו קשה, הצוות שלנו איבד איזה חמש קילו לפחות כי הם עבדו מאוד קשה כדי לעזור לנו להתקדם והנה גם הגיעו התוצאות. אני מאמין שאפשר לשחזר את אותה עונה כי יש לנו כמעט אותו בסיס ואותו צוות אז כן זה אפשרי״.

איך האווירה בחדר ההלבשה שלכם?
״האווירה בחדר ההלבשה שלנו היא תמיד טובה למרות שמאור קנדיל עזב. יש אווירה כיפית, אני אוהב לשגע את כולם, לא אוהב שיושבים ומחכים למשהו. אני שמח שיש אנשים שמבינים שזה מאוויס ואנחנו אוהבים אותו ככה, כי לפעמים אתה משגע את כולם ואנשים מתעצבנים אז זה כבר לא כיף״.

מי המאמן שהכי השפיע עליך במהלך הקריירה עד עכשיו?
״יש שניים, יוסי אבוקסיס וזיו אריה. זיו אריה לקח אותי לפני ארבע שנים וישב עליי, עד היום הוא יושב עליי ולא רוצה לשחרר אותי. הם שני המאמנים שאם יום אחד אני אהיה כוכב לא יודע איפה, אני אסתכל אחורה ואגיד ששני אלה מגיע להם שאפו ענק. היה חשש גדול לאבד את יוסי לנבחרת. אני חשבתי על זה כל הזמן, הייתי משגע את כולם, הייתי נכנס לכל האתרים לראות אם יש חדש עם יוסי. הייתי משגע אותו ואומר לו ׳מה יוסי אתה עוזב אותנו? אם אתה תעזוב, גם אנחנו נעזוב׳. אני שמח שהוא נשאר איתנו כי הוא מקצוען, הוא עם הצוות שלו, אורי גוטמן ויעקב אסייג כל הזמן בשבילנו השחקנים ואני לא ראיתי בחיים שלי צוות כזה וזה לא מובן מאליו״.

באיזו ליגה היית רוצה לשחק אם הייתה לך את אופציית הבחירה? 
״אני מאוד אוהב את הליגה הצרפתית והליגה הספרדית ואשמח לשחק בהן, אבל אם תבוא הצעה טובה מליגה אחרת ובני יהודה יסכימו למכור אותי אז אני גם אגיד כן״.

יש לך מודל חיקוי?
״פעם אהבתי את קארים בנזמה, אבל עכשיו כשיש את ניימאר אני אוהב אותו יותר ואני שמח שהוא בליגה הצרפתית עכשיו״.

ובארץ?
״אין לי מודל לחיקוי פה, אבל יש שחקנים שאני מאוד אוהב ונהנה לראות כמו דור מיכה, שאני רואה אותו משחק זה פשוט כיף. יש שחקנים שאני יושב לראות בטלוויזיה כשהם משחקים כי זה כיף כמו מיכה, מתן חוזז, יונתן כהן, שאותו מגיל קטן אני מכיר ודולב חזיזה״.

מאוויס צ'יבוטה (רדאד ג'בארה)מאוויס צ'יבוטה (רדאד ג'בארה)

בני יהודה תמיד הייתה ידועה בחיבור עם הקהל החם שלה, מה דעתך על הניתוק שנוצר עם המועדון בשנים האחרונות?
״אנחנו השחקנים לא מתעניינים בכל מה שקורה מסביב, אנחנו רוצים רק את הקהל שלנו כי אנחנו משחקים בשבילם. עזבי שאנחנו מקבלים כסף, עזבי שאנחנו מקבלים דברים אחרים, אנחנו משחקים בשביל הקהל הזה, אז אנחנו רוצים לראות אותם במגרשים מעודדים אותנו. אם שחקן שנותן מאה אחוז מעצמו כל משחק, יראה את הקהל שלו מעודד בטירוף אז הוא ייתן הרבה יותר ואנשים לא מבינים את זה. כיף לנו לראות את הקהל שלנו, לפי מה שאני חושב כל פעם שהקהל שלנו בא ותמך בנו כל המשחק אז נתנו הכל, גם אם ניצחנו וגם אם הפסדנו. מה שיש מאחורי הקלעים זה לא קשור אלינו, אנחנו רוצים את הקהל שלנו איתנו כי אין כיף יותר גדול מזה”.

"תקשיבו לי טוב כי אני עכשיו מדבר אתכם כאילו אתם יושבים לידי" פנה הקשר אל קהל הקבוצה והסביר: "בני יהודה צריכה את הקהל שלה כי אתם חשובים לנו יותר מהכל. שחקן שיש לו התלבטות בין בני יהודה לבין קבוצה אחרת, נגיד בית״ר ירושלים, הוא ילך לשם ואתם חושבים שזה רק עניין של כסף, אבל זה לא, כי זה גם עניין של קהל. אנחנו לא רוצים לאכזב אתכם, ככל שנראה אתכם יותר, ככה גם נוכל לתת יותר״.

אז לסיום, מה המטרות שלך באופן אישי?
״המטרות שלי הן להבקיע כמה שיותר, לעבור את המספרים של העונה הקודמת. אני רוצה להצליח כמה שיותר עם בני יהודה ואז לצאת לא יודע לאיפה, אבל קודם כל להצליח בבני יהודה כי מגיע להם שאני אצליח איתם ואז שאם קבוצה תרצה אותי, הם ימכרו אותי עם גאווה שאני שחקן שלהם. בלי שיהיו בעיות ובלאגן כדי לצאת, שהם יבואו אלי ויגידו ׳מאוויס יש לנו הצעה ואנחנו רוצים למכור אותך׳, שאני אהיה גאה בזה. עוד ילד? אני אשמח, אני אוהב ילדים והם אוהבים אותי״.

אסור לפספס
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */