יום שישי, 29.03.2024 שעה 01:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

המגן הימני מוחמד זבידאת חתם במכבי נתניה

השחקן בן ה-26 מצטרף ליהלומים: "אני מאושר להגיע". סבע רוצה לעבור לסין בינואר, דראפיץ': "צריך לתת קרדיט לסגל וגולדשטיין, הישארותו זו אמירה"

|
מוחמד זבידאת במדי בני סכנין (רדאד ג'בארה)
מוחמד זבידאת במדי בני סכנין (רדאד ג'בארה)

המגן מוחמד זבידאת חתם הערב (שני) בכבי נתניה לעונה עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו ניר אמיר. "אני מאושר להגיע למועדון כמו מכבי נתניה. אתן את כל כולי למען הצלחת הקבוצה", אמר השחקן. כפי שפורסם בשבוע שעבר, במכבי נתניה קיבלו החלטה עקרונית לפיה סוגיית המגן הימני הנוסף תוכרע לאחר המשחק מול הפועל באר שבע, כאשר זבידאת בן ה-26, אקס בני סכנין, כבר סיכם בעל פה את תנאיו. כזכור, זבידאת נבחן בנתניה מאז תחילת האימונים ומכיר היטב את סלובודאן דראפיץ' שהעלה אותו בזמנו לקבוצה הבוגרת של בני סכנין.

וממי שהגיע למי שנשאר. דיא סבע יישאר במועדון לפחות עד ינואר. זאת הבשורה שקיבלו אתמול (ראשון) אוהדי הקבוצה רגע לפני משחק ההפסד להפועל באר שבע, 2:1. את ההודעה על כך קיבלו השחקנים באסיפה הקבוצתית לפני המשחק באצטדיון טוטו טרנר והגיבו במחיאות כפיים. "לדיא יש השפעה גדולה על הקבוצה, הוא שחקן ענק. כולנו מבינים את זה וכולנו שמחנו מאוד לשמוע שהוא נשאר איתנו בינתיים", אמרו בנתניה.

בכר: יש לנו סגל מספיק טוב

מלך שערי ליגת העל בעונה שעברה, שדחה מוקדם יותר הקיץ הצעה מרובין קאזאן, עשה זאת שוב עם לודוגורץ, והעדיף לחפש אתגר מקצועי אחר וכן שדרוג כלכלי משמעותי יותר. סבע כבר קיבל העלאה נאה בשכרו, שכעת עומד על 250 אלף דולר ואף יכול להאמיר עד 290 אלף דולר, מכוון לעבור לליגה הסינית בחלון ההעברות של חודש ינואר.

למרות ההישארות, הקפטן כבר סימן לעצמו מטרה. על אף שדומה כי הימר בגדול כשלא ניצל את המומנטום אחרי העונה שעברה המדהימה מבחינתו, סבע כלל לא רואה זאת כך. “Staying diamond, הלב אמר נתניה", כתב בחשבון האינסטגרם שלו סבע, שבשיחות סגורות עם מקורביו לאחר ההחלטה סיפר כי הוא שלם עם בחירתו והפגין ביטחון שיוכל להמשיך ולספק המשך ישיר לאותה יכולת שהעניקה לו את מלכות השערים בליגה.

בינתיים, זה עובד לו מעולה. אתמול הוא נכנס כמחליף במחצית השנייה, ולמרות שמכבי נתניה לא הצליחה לחזור למשחק גם איתו, סבע לא ויתר וכבש בדקה ה-89 אחרי שלא הצליח לעשות זאת בארבעה-חמישה מצבים לפני כן. כרגע, הוא עומד על ארבעה שערים ושני בישולים בארבעה משחקים בלבד. לפי הקצב הזה, ההימור של הקפטן עשוי להפוך לבינגו, בדרך להצעה ולהתקדמות עליה הוא חולם.

דיא סבע מכניע את אריאל הרוש אמש. יעבור לכסף הגדול? (מרטין גוטדאמק)דיא סבע מכניע את אריאל הרוש אמש. יעבור לכסף הגדול? (מרטין גוטדאמק)

ללא קשר לסבע, מכבי נתניה הוסיפה להיראות נהדר, במיוחד במחצית הראשונה. כפי שראינו לא מעט פעמים אשתקד, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לחצה ללא חשש את הפועל ב"ש, אך גם המשיכה להפגין את אותו חוסר חדות בחלק ההתקפי והראתה שוב שהיא מתקשה לנצל מצבים ולהכריע משחקים, ובעיקר שהיא חייבת חיזוק לחלק ההתקפי, לכך התייחס גם המאמן שי ברדה.

"במחצית הראשונה שיחקנו מצוין, הדבר החשוב ביותר היה להגיע לטרנר ולא ללכת אחורה, אלא להמשיך לשחק באותו סגנון", סיכם שי ברדה. "לטעמי היינו יותר מדי נחמדים ולא היה לנו את הקילר אינסטינקט להרוג את המשחק במחצית הראשונה וגם בשנייה. צריך לפרגן גם לאריאל הרוש, אני חושב שהוא נתן מופע שוערות פשוט מדהים. היו לנו דברים פחות טובים, אבל בסך הכל למכבי נתניה יש קבוצה טובה". 

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה (ניסן עייש)סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה (ניסן עייש)

הישארותו של סבע: "צריך לתת קרדיט להנהלה שלנו שהשאירה אותו, שאפו גדול לאייל סגל, לניב גולדשטיין, לכל ההנהלה. אקח אתכם טיפה אחורה, זה התחיל עם עלי מוחמד, נמשך בניקו אולסק. זאת אמירה של ההנהלה. דיא זה שחקן של פרנסה ושל מאני-טיים. לא כל כך הצליח לנו כי הוא רק צימק, אבל הוא הגיע לארבעה-חמישה מצבים. לא זוכר הרבה שנים שחקן בסדר גודל כזה בכדורגל שלנו. בארץ, מכבי נתניה הכי טובה בשביל דיא". 

המטרות לעונה הקרובה: "כשנסגור את הסגל נדבר על מטרות. אנחנו עדיין מחפשים עוד שני שחקנים לחלק הקדמי. אנו מאוד מאוד רוצים לעשות עונה טובה כמו העונה שעברה וגם לטפס ולתת לשחקנים כמו יונס מלדה, אביב אברהם ודידייה קוגבניה לקפוץ עוד מדרגה. הם צריכים לעשות את זה".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */