יום שבת, 20.04.2024 שעה 04:41
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אוגו מבוקש ביוון, חשש מהפציעה של אורן ביטון

אולימפיאקוס ואא"ק אתונה מעוניינות בקשר, המגן שנפצע ב-1:2 על נתניה יעבור MRI וייעדר בשבת מול ק"ש. מחמאות להרוש בבכורה, צדק: "נתן משחק מצוין"

|
ג'ון אוגו (מרטין גוטדאמק)
ג'ון אוגו (מרטין גוטדאמק)

אחרי האכזבה הקשה מההדחה מהזירה האירופית ביום חמישי האחרון ורגע לפני פתיחת הליגה, הפועל באר שבע חזרה להרגיש את טעם הניצחון. האלופה, ניצחה אמש (ראשון) בהרכב שהורכב ברובו משחקנים שלא שיחקו בחמישי האחרון את מכבי נתניה 1:2 לעיני 1,600 צופים בלבד במפגש על המקום החמישי במפעל גביע הטוטו. אגב, הניצחון היה הראשון מאז הניצחון הביתי על פלורה טאלין לפני חודש וכעת חניכיו של ברק בכר מגיעים מעט מחויכים למשחק החוץ הקשה בשבת נגד עירוני קריית שמונה, שיפתח עבורם את העונה החדשה.

"היה חשוב לחזור לנצח אחרי כמה ימים כואבים מאוד. ייקח זמן להחזיר את הביטחון אבל כל ניצחון רק יעשה טוב" אמרו בבאר שבע. בקבוצה מרוצים מיכולתו של השוער אריאל הרוש, שערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב וסיפק מספר הצלות נאות שמנעו שערים נוספים. "הרוש נתן כמה הצלות גדולות" אמרו בקבוצה, "הביטחון שהוא סיפק להגנה היה מרשים ומאימון לאימון הוא נעשה חד יותר" הוסיפו. בעקבות התצוגה של הרוש, הוא צפוי לקבל את הקרדיט גם בשבת.

בכר: יש לנו סגל מספיק טוב

שחקן נוסף שזכה לדקות בכורה בעונת 2018/19 הוא גיא מלמד. החלוץ, שזוכה לחיזורים מלא מעט קבוצות בליגת העל, זכה למחמאות ותשואות מהקהל אחרי עבודה טובה בחוליית ההתקפה, שהתבטאה גם בכיבוש השער הראשון לאחר מבצע יפה של בן שהר. ברק בכר הדגיש לאחר המשחק כי למרות הפרסומים השונים לגבי עתידו של מלמד בבאר שבע, הוא בתוכניות של הקבוצה.

דולב אזולאי עוצר את גיא מלמד (מרטין גוטדאמק)דולב אזולאי עוצר את גיא מלמד (מרטין גוטדאמק)

לאחר מכירתו של טוני וואקמה לטרבזונספור, גוברים הסיכויים שחברו ג'ון אוגו גם כן יעזוב את באר שבע. לפי גורמים ביוון, ישנם מגעים בין ג'ון אוגו לאא"ק אתונה, כשגם אולימפיאקוס בתמונה. האלופה היוונית שהדיחה את סלטיק בשבוע שעבר והעפילה לפלייאוף ליגת האלופות נחושה לצרפו. במספר אתרים בניגריה טוענים שבנוסף להצעה מאא"ק, סוכניו מחזיקים גם בהצעה מקבוצה בכירה מצרפת. בעקבות הפערים בין אוגו לבין הנהלת המועדון בנוגע לאורך חוזהו נוטה לחפש יעד חדש.

לטענת אנשי באר שבע, לא התקבלה אף הצעה בנוגע לג'ון אוגו. כזכור, אוגו מסיים את חוזהו בסוף העונה וכבר בינואר הקרוב יוכל לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שיחפוץ ולפי הערכות במידה ותגיע הצעה רשמית – בבירת הנגב לא יעמדו בדרכו. אוגו, שלקח קשה את העזיבה של וואקמה, נפרד ממנו לאחר המשחק ברשתות החברתיות ושלח מסר לטרבזונספור: "בבקשה תדאגו לו בשבילי. אתם לא תצטערו על שהחתמתם אותו, יש לכם כוכב בקבוצה".

דידייה קוגבניה וג'ון אוגו (מרטין גוטדאמק)דידייה קוגבניה וג'ון אוגו (מרטין גוטדאמק)

מכה נוספת שנוחתת על הקבוצה, היא פציעתו של אורן ביטון שגם יחמיץ את המשחק בשבת. המגן השמאלי, נפצע בברכו בסמוך לשריקה למחצית הראשונה ובבאר שבע עוקבים בדאגה גדולה אחר מצבו. המגן ירד לחדר ההלבשה ומרוב תסכול קרע את חולצתו. בצוות הרפואי ימתינו שהנפיחות תרד וביום שלישי יעבור ביטון בדיקת הדמייה MRI כדי לאבחן את חומרת הפציעה. בקבוצה מקווים כי לא מדובר בקרע מאחת הרצועות הקדמיות של הברך. אם יתברר שביטון ייעדר תקופה ארוכה, בבאר שבע עשויים להחזיר את מיהאי קורהוט לסגל. 

אורן ביטון. פציעה מדאיגה (מרטין גוטדאמק)אורן ביטון. פציעה מדאיגה (מרטין גוטדאמק)

בחדר ההלבשה של האלופה ישנם לא מעט שחקנים ממורמרים בנוגע למעמדם בקבוצה, על אחת כמה וכמה אחרי ההדחה מאירופה ובימים הקרובים תדלל הנהלת המועדון סופית את הסגל. מוחמד גדיר שגילה יכולת טובה אמש ואף כבש, ישוחרר עוד השבוע, ככל הנראה להפועל חיפה. קורהוט עדיין שוהה בהונגריה כדי לנסות למצוא קבוצה. עדיין אין הסכם עם היווני יאניס אנסטיס ובבאר שבע יעשו מאמצים להגיע להסדר שיביא לשחרורו עד סוף השבוע.

יאניס אנסטיס (מרטין גוטדאמק)יאניס אנסטיס (מרטין גוטדאמק)

"תמיד אנחנו צריכים ניצחון" אמר קפטן הפועל באר שבע שיר צדק לאחר המשחק, "אריאל נתן משחק מצוין. הוא שוער טוב, אני שמח בשבילו שהוא התחיל ברגל ימין ואנחנו מסתכלים כבר למשחק הבא". צדק סיפר על התחושות אחרי ההדחה מאירופה: "הפועל באר שבע קבוצה הישגית, העומדים בראשנה אנשים הישגיים והשחקנים הוכיחו כבר שהם שחקנים הישגיים. לא נעים להיות מודחים מאירופה אבל מתמודדים. בוא לא נשכח עוד לא התחלנו את הליגה, אנחנו קבוצה שעוברת תהליך ואני מקווה שנמשיך להשתפר ולהביא תוצאות טובות עם הזמן".

על ההתקדמות המקצועית שלו אחרי שחזר מההשעיה הארוכה: "אני כל שבוע אומר שאני במסלול שלי. חזרתי אחרי הרבה זמן ואני מרגיש ממשחק למשחק יותר טוב פיזית. אני מתמקד בטווח הרחוק אני חושב שזה המקום הכי טוב בשבילי להיות ואני רוצה להיכנס לענייניים כמה שיותר מהר".

אריאל הרוש. "נתן משחק מצוין" (מרטין גוטדאמק)אריאל הרוש. "נתן משחק מצוין" (מרטין גוטדאמק)

בנוגע למציאת האנרגיות החדשות אחרי ההדחה: "זה התפקיד שלנו. יש לנו שחקנים מנוסים וטובים וגם ברק מרים אותנו כל משחק מחדש. כל משחק חשוב, כל דקה חשובה, זה דבר שאנחנו מאמינים בו באמת. יש בשבת משחק ראשון של העונה, נקווה לפתוח ברגל ימין ולהתקדם".

על כך שירד נגד ניקוסיה לספסל בפעם הראשונה העונה: "אני אומר שוב, אני במסלול שלי, אני לא רוצה להסתכל רק לטווח הקצר אלא לזמן הארוך. אני בא ועושה את העבודה שלי ואני מבין את זה שלא שיחקתי הרבה זמן. אני מרגיש כל משחק יותר טוב ובזה אני מתמקד. יש לי עוד הרבה עבודה".

שיר צדק אחרי השער של סבע (מרטין גוטדאמק)שיר צדק אחרי השער של סבע (מרטין גוטדאמק)

בנוגע לשאלה האם הפועל באר שבע מוכנה למאבק על האליפות: "כמובן שכולם יודעים לאן הפועל באר שבע מכוונת, אבל כרגע המטרה הכי חשובה היא לפתוח ברגל ימין בשבת נגד קריית שמונה".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */