יום חמישי, 28.03.2024 שעה 22:38

ישראל פתחה את מוק' אליפות אירופה ברגל ימין

נבחרת הכדורעף של המאמן הפולני ג'גוש ריש ניצחה 0:3 את לטביה בהיכל מטרווסט ברעננה. טמיר הרשקו: "הייתה אווירה מחשמלת, נתכונן טוב לאסטוניה"

|
שחקני נבחרת הכדורעף חוגגים (שחר גרוס)
שחקני נבחרת הכדורעף חוגגים (שחר גרוס)

נבחרת ישראל בכדורעף פתחה הערב (רביעי) את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2019, עם ניצחון גדול 0:3 על נבחרת לטביה, במשחק ביתי שהתקיים בהיכל מטרווסט ברעננה. הנבחרת של המאמן הפולני ג'גוש ריש הציגה יכולת מרשימה לעיניהם של כאלף צופים שתמכו בשחקנים וסיפקו אווירה ביתית מאוד.

פתיחת המשחק הייתה שייכת לאורחים מלטביה, שהובילו 4:6 עם סדרת חסימות נהדרות. הנבחרת הישראלית התקשתה לעמוד בפני החסימות של היריבה, אך סלבה בצ׳קלה הצליח להעביר כדור קשתי מצוין, שהצליח להחזיר את הנבחרת לעניינים. הלטבים שמרו היטב על פער שתי נקודות, אבל גנדי סוקולב, עם הנחתה מרשימה וטמיר הרשקו, עם סרב שנותר ללא מענה, הצליחו להשאיר את הנבחרת במשחק ואף השוו את התוצאה ל-13:13. 

אוהדי נבחרת ישראל (שחר גרוס)אוהדי נבחרת ישראל (שחר גרוס)

המומנטום הישראלי המשיך עם יתרון אודות לאלכס שפרנוביץ', שעלה לחסימה מוצלחת והעלה את המארחים ל-14:15. בזמן שחלף ישראל לקחה את המשחק לידיים שלה והגדילה את היתרון ל-16:18, פער שגם נשמר עד לסוף המערכה, שהסתיימה ב-23:25. את המערכה השנייה פתחו האורחים בסערה עם 1:5 מהיר, שגרם לריש לקחת פסק זמן בניסיון להרגיע את שחקניו ולעצור את המומנטום. נראה כי המאמן הפולני ידע מה להגיד לשחקניו שחזרו למשחק עם 6:6 ואף הגדילו לעשות עם עלייה ליתרון בזכות יכולת טובה של עומרי שוורץ וסוקולוב, שהובילו את חבריהם ל-12:15. הלטבים לא ויתרו בקלות והפעם היה תורם לקחת פסק זמן שהחזיר אותם למשחק והוביל ל-26:26. ישראל הצליחה לשמור על ריכוז בשובר השוויון ולנצח 27:29.

ג'גוש ריש (שחר גרוס)ג'גוש ריש (שחר גרוס)

המערכת השלישית נפתחת טוב, כשישראל עלתה עם ביטחון וליתרון 3:7 עם נקודה חכמה של מיכאל מילשטיין. השליטה המוחלטת של המארחים במערכה זו לא הפסיקה עם כמה חסימות רצופות של הרשקו וטעויות של הלטבים, שהעלו את הנבחרת ליתרון גדול יותר. זו ללא ספק הייתה המערכה של טמיר הרשקו, שהוסיף הנחתות אחת אחרי השנייה והוביל את התוצאה ל-12:20 לזכות ישראל. עד לסוף המשחק שמרה ישראל על השליטה במגרש שהעניקה לה את הניצחון במערכה נוספת ובמשחק כולו, 13:25.

אחד מהבולטים בצד הישראלי, טמיר הרשקו, שמשחק במכללת אירוויין שבארצות הברית, התייחס לניצחון והקהל הישראלי אליו התגעגע: “היה כיף, הרבה זמן לא שיחקתי בארץ מול כל כך הרבה קהל והייתה אווירה מחשמלת. הכי כיף בעולם לשחק מול קהל ביתי שתומך ואוהב. תמיד כיף לנצח, היום נשמח ומחר כבר נמשיך את ההכנות לאסטוניה. הניצחון הוא של הקבוצה, אני נתתי את החלק שלי בדרך לשם. השנה צברתי המון ניסיון, שיחקתי מול שחקנים ברמה יותר גבוהה וזה שיפר אותי בהרבה מובנים, מבחינה מנטלית, ביצוע ופיזית”.

טמיר הרשקו (שחר גרוס)טמיר הרשקו (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */