יום שבת, 20.04.2024 שעה 08:25

ההתכתבויות והפרטים מפרשת המאמן נחשפים

מעצרו של המאמן בנו ריינהורן, החשוד בעבירות מין בקטינות, הכה בתדהמה. אם לשחקנית קטינה: "בתי קיבלה הודעות בווטסאפ". המשפחה: "אשתו מאמינה בו"

|
ההתכתבויות של בנו ריינהורן (מערכת ONE)
ההתכתבויות של בנו ריינהורן (מערכת ONE)

פרשת הפדופיליה בה חשוד בנו ריינהורן, מאמן בנות הרצליה בכדוריד, מסעירה את ענף הכדוריד הישראלי. המאמן המוערך נעצר בימים האחרונים ובקבוצתו הוכו בהלם בעקבות הפרסום על דבר מעצרו והחשדות שעלו כנגדו, על כך שביצע לכאורה עבירות מין בכ-140 קטינות.

משיחות שקיים עם הקטינות בווטסאפ, עולה כי ריינהורן ביקש מהן תמונות עירום. “למה אני חייבת לצלם לך את זה? אני לא הולכת לדגמן בעירום”, כתבה לו אחת מהמתלוננות, וזה ענה: “אם את לא מרגישה בנוח איתי אז לא משנה. בינתיים את הכי מתאימה שבחנתי”. לאחר מכן הבטיח לה, כביכול בשמה של סוכנת דוגמנות: “מחר אני מסדרת לך בוק והפקות, רק בואי נסיים אנחנו בשלב האחרון”, במטרה לעודד אותה על מנת שהיא תשלח את התמונות בכל זאת.

בנו ריינהורן, המאמן החשוד מהרצליה (פייסבוק)בנו ריינהורן, המאמן החשוד מהרצליה (פייסבוק)

לקטינה אחרת כתב בניסיון לשכנע אותה לשלוח אליו תמונות שלו: “אני קודם כל עושה אודישנים ואם תתאימי נערב את ההורים, אם זה בסדר מבחינתך. מה הכי יפה בך בפנים ובגוף לדעתך? אם תתקבלי נוכל לפרט הכל. אני צריכה ממך חצי שעה ונסיים את האודישן, ועדיף עכשיו כי מחר אני כבר רוצה לתאם לך בוק”.

בעיר הרצליה הנושא הפך לשיחת היום. אמא של אחת מהילדות ששיחקו תחתיו (שמה שמור במערכת) כתבה פוסט בפייסבוק לחברותיה: “לפני שנתיים בערך, כשהבת שלי שיחקה כדוריד בבני הרצליה היא קיבלה הודעה ‘היי’ בווטסאפ מטלפון בארצות הברית. הראתה לי, חסמנו והמשכנו הלאה. חברה אחרת שלה ענתה וקיבלה בדיוק את ההצעות המתוארות בכתבה. אמא שלה עלתה על זה בשלב מסוים ופנתה למשטרה וגם לתקשורת, ואנחנו הבנו שזה הגיע בדיוק מאותו המספר ונשארנו עם תהייה איך הוא הגיע רק לבנות הכי יפות בכיתה. עכשיו, אולי שנתיים אחרי, הבנו. אני יושבת כאן המומה”.

“מעשים שקשה לעכל”

שחקנית בוגרים שהתאמנה תחתיו אמרה ל-ONE: “אני לא יכולה לעכל את זה כי בנו הוא הבנאדם הכי מדהים שפגשתי. בעיניי הוא תמיד היה דמות מחנכת, לא אדם שעושה דברים כאלה. אני לא מאמינה שהוא עשה את זה, בעיקר כי התאמנתי תחתיו ומעולם לא הרגשתי לא בנוח לידו. זה אפילו לא היה בכיוון הזה. כל הסיפור הזה הוא הזוי, משהו שלא נשמע לי הגיוני”.

גורם בכיר בענף הכדוריד אמר: “לרגע אחד לא חשבנו שמדובר בו. זה נשמע כמו סיפור לא פשוט, מעשים שקשה לעכל. בתקופה האחרונה אמרו שהוא חולה ושאי אפשר להגיע לבקר אותו, כך שעכשיו הכל התחבר לנו”.

ההתכתבויות של בנו ריינהורן (מערכת ONE)ההתכתבויות של בנו ריינהורן (מערכת ONE)

משפחתו ביקשה להבהיר לאנשים שעבדו בסביבתו כי “בנו נמצא מאז יום שלישי האחרון בבית המעצר בכלא ניצן שברמלה. בנו כופר בהאשמות ואשתו מאמינה בו ונלחמת על חפותו. ההודעות הקודמות בדבר מצבו הבריאותי יצאו מתוך רצון לשמור על שמו”.

לשחקניות הנבחרת נשלחה הודעה על ידי מנהלת הנבחרת הבוגרת לנשים: “אני כמובן כבר יומיים בהלם ומקווה עדיין שזה לא אמיתי. אם מישהי צריכה משהו אנחנו כאן. דברו, תגידו, תעזרו ותיעזרו. לא להתבייש”.

עופר לוי, ראש רשימת מרצ התנועה הירוקה הרצליה ומאמן כדורגל באזור השרון, מסר: “מדובר בפרשה מזעזעת, לא פחות. אני יודע מה זה מאמן בחיים של ילדים וכמה הילדים סומכים עליו. מי שניצל לכאורה רק לרעה את ההערצה והכבוד של הילדים הוא אדם חולה ומסוכן. אותו המאמן אימן גם את המאמן שלי בעבר והמחשבה על זה לא נותנת לי מנוח. יתרה מכך, מטרידה המחשבה שהוא הצליח לכאורה לפעול במשך זמן ארוך מבלי שאף מפקחת לא שמה לב. הדבר לא דורש רק את חקירתו, אלא פנימית עמוקה”.

בנוסף, דניאל אייזנברג ממרצ מסרה: “לא ייתכן שבנות צעירות יהיו קורבנות בהרצליה. אם החשדות יתבררו כנכונים, פשוט נורא לחשוב מה הן עברו. מעט מאוד נשים פונות לספורט גם כך, ובמקום שנעודד אותן להשקיע ולהתפתח בתחום, נוצר מצב ששוב יש איום עלינו הנשים. אני הולכת לגדל את הילדים שלי בהרצליה ואני לא מוכנה שנחייה בפחד מפני טורפים ברשת. המקרה הזה מראה עד כמה קל לפגוע בילדינו מאחורי מסך המחשב. חייבים להתמודד עם התופעה גם בחינוך מונע לילדים ולא רק באכיפה”.

ריינהורן אימן בעבר גם ילדות ונערות, ובמשטרה חושדים כי הוא פגע בעבר אפילו בשחקניות קטינות שהתאמנו תחתיו. במשטרה ביקשו מהורים שילדיהם הוטרדו לפנות למוקד 100 של המשטרה או למוקד 105 שהוקם במטרה להגן על קטינים מעבירות רשת.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */