יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:43

עטר, קיארטנסון ואצילי בהרכב מכבי ת"א לפיוניק

הצהובים יארחו ב-20:30 את פיוניק במטרה להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית אחרי ה-0:0 בארמניה. גם מיכה, פרץ וברסקי ב-11 של איביץ'

|
אלירן עטר (שחר גרוס)
אלירן עטר (שחר גרוס)

מכבי תל אביב תארח הערב (חמישי, 20:30) את פיוניק הארמנית למשחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בירבאן, הצהובים יודעים כי הם חייבים לנצח על מנת להעפיל לשלב הפלייאוף של המוקדמות, האחרון לפני שלב הבתים. אגב, למשחק הוזמנו 150 משפחות מישובי עוטף עזה.

באימון המסכם צ’יקו אופואדו, דור פרץ ואלירן עטר התאמנו עם חבישות: הניגרי באזור הברך והארבע ראשי, הקשר בכתף והחלוץ עם חבישה מאסיבית על הברך. הראשון נותר מחוץ לסגל של ולדימיר איביץ’, בעוד שני האחרונים נכללים ב-11. לצד עטר, פותח בחלק הקדמי וידאר קיארטנסון, שהועדף על ארון שוינפלד, כשגם עומר אצילי ינסה לסייע במלאכת הכיבוש. רוסלן ברסקי ודור מיכה משלימים את תמונת הקישור.

הרכב מכבי ת”א: פרדראג ראיקוביץ’, אלי דסה, איתן טיבי, ז’איר אמאדור, אנריק סאבוריט, דור מיכה, דור פרץ, רוסלן ברסקי, עומר אצילי, אלירן עטר ו-וידאר קיארטנסון.

הרכב פיוניק: אנדריאה דראוייביץ’, ויאצ’סלאב דימיטרייב, ויטאלי סטז’קו, מקסים ז’סטוקוב, סרוב גריגוריאן, דניס וויונוב, מקסים טרוסביץ’, והאן חיירפטיאן, רומיאן הובספיאן, מוחמד קונאטה ואליק ארקליאן.

איביץ': אני מאמין בשחקנים שלי

אתמול ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק המכריע, בהשתתפות המאמן ולדימיר איביץ’ והקשר רוסלן ברסקי. ברסקי אמר בפתח דבריו במסע”ת: “אנחנו יודעים שהתוצאה במשחק הראשון לא הכי טובה אבל גם לא הכי רעה. נגיע למשחק מהרגע הראשון כדי ללחוץ ולהשיג שער כמה שיותר מהר. העונה האחרונה שלא הייתי פה חישלה אותי ונתנה לי הרבה מאוד. בארמניה הגענו למצבים אבל פשוט לא ניצלנו אותם. אני בטוח שנעשה את זה. אנחנו חייבים לשפר את ניצול המצבים”.

הפנים לדרבי התל אביבי: "אנחנו חושבים קודם כל על המשחק הקרוב. אנחנו רוצים להשתפר ולהראות שאנחנו קבוצה חזקה”.

החזרה הביתה אחרי שג'ורדי קרויף עזב: "זו הרגשה כיפית לחתום במועדון בו גדלת. אני בטוח שכל ילד חולם לחתום במועדון כמו מכבי תל אביב”.

עופר רונן, ולדימיר איביץ' ורוסלן ברסקי (חגי מיכאלי)עופר רונן, ולדימיר איביץ' ורוסלן ברסקי (חגי מיכאלי)

איביץ’: "המטרה שלי הייתה לשפר את הקבוצה במה שצריך. עברנו שישה משחקים והראיתי לשחקנים מה אני צריך מהם. כל אחד היה צריך לשפר משהו אחר וניסינו לשפר דברים כקבוצה. אני מאמין בשחקנים שלי ומקווה שהם ישפרו את הדברים כבר במשחק מחר. מחכה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה שכבר הוכיחה שקשה לשחק מולה".

ניצול מצבים ואיכות השחקנים בחלק הקדמי: "אנחנו עדיין בתחילת העונה, אם הקבוצה מנצלת מצבים זה מעודד, אם לא היינו מייצרים מצבים, הייתי מודאג יותר. זה מראה שהקבוצה עובדת טוב. זו רק תחילת העונה ויש לנו שחקנים איכותיים שאני בטוח שבסופו של דבר ישפרו גם את זה. כל מי ששיחק כדורגל מבין שסיומת זה הכל עניין של גישה ועבודה קשה”.

ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)

כשירות הסגל: “כל השחקנים שלנו כשירים למשחק”.

המצב של וידאר קיארטנסון בקבוצה: "יש לו חוזה במועדון והוא עדיין שחקן שלנו. הוא שחקן טוב והוא שחקן שלנו. במצב נורמלי אני רוצה אותו, כשתצטרכו לדעת משהו תדעו".

טלאלייב: “מכבי עדיפה מבחינת כישרון, אך נפתיע אותם”

יריבתה הארמנית של מכבי ת”א, פיוניק, ערכה גם כן מסיבת עיתונאים לקראת המפגש. המאמן הרוסי של הקבוצה אנדריי טלאלייב מאמין שקבוצתו יכולה להפתיע את הצהובים: ״אני חושב שאנחנו יכולים לעשות פה משהו גדול, בכדורגל המודרני אין יותר הפתעות. למרות שאנחנו קבוצה צעירה שבעונה שעברה בליגה האירופית עפנו בסיבוב הראשון לאחר שהפסדנו 9:1, השנה אנחנו יותר טובים ואנחנו מראים את זה בכך שהגענו לשלב הזה. לשתי הקבוצות היה סיכוי טוב לכבוש במשחק הראשון, עמדנו בצורה טובה מול הצהובים והגבנו טוב לשינויים של המאמן איביץ’, אך מכבי עדיפה עלינו מבחינת הכישרון”.

אנדריי טלאלייב (עמרי שטיין)אנדריי טלאלייב (עמרי שטיין)

עוד הוסיף: “במשחק הראשון השחקנים העדיפו לשחק במערך יותר הגנתי, אבל לאחר המשחק הם אמרו שהם מעדיפים להגיע למשחק הזה ולתקוף. ננסה להראות משהו שמכבי לא ראו במשחק הראשון ולהפתיע אותם, אבל יש לנו המון כבוד למכבי ת״א. אנחנו יודעים הרבה על הצהובים בזכות פרנצווארוש ההונגרית שפגשה את הצהובים בסיבוב הראשון והם אמרו לי שמכבי ת”א יריבה חזקה. אני לא מתעסק בהם, אני אחראי אך ורק לאיך שהקבוצה שלי נראית על המגרש”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */