יום שבת, 15.06.2024 שעה 00:57
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

נתניה מלינה על השופט, אופטימיות לגבי סבע

היהלומים טוענים כנגד בן אברהם, לאחר ה-1:1 מול סכנין: "כל פעם יש בלאגן איתו, 3 שנים ברצף". דראפיץ' בונה על הישארות הקפטן, הויבך לקח את הכדור

|
שחקני מכבי נתניה מתווכחים עם השופט (נעם מורנו)
שחקני מכבי נתניה מתווכחים עם השופט (נעם מורנו)

מכבי נתניה נעצרה. אחרי שני קאמבקים מוצלחים מול עירוני קריית שמונה והפועל חדרה, אתמול (ראשון) זה לא הלך. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה השוותה רק בדקה ה-96, אבל לא הספיקה להפוך את התוצאה, לאחר שהפגינה קהות בחלק הקדמי במשך 95 דקות, כאשר סיימה ב-1:1 מול בני סכנין. בשל התוצאה המאכזבת, נתניה לא העפילה לחצי גמר גביע הטוטו ותפגוש את הפועל באר שבע למשחק על המקום החמישי ביום ראשון הבא באצטדיון טוטו טרנר.

דראפיץ: זה חלק מהכדורגל

"הרגשנו בסדר גמור במשחק, אבל הם הסתגרו והתקשינו להבקיע מולם", אמרו שחקנים בקבוצה לאחר המשחק בנתניה. "היינו צריכים ללמוד להסתדר עם זה, לשחק דרך האגפים ולנסות לפרוץ את ההגנה שלהם, אבל סתם הלכנו שוב ושוב דרך האמצע וזה פשוט לא עבד". לאחר המשחק, המאמנים אמרו לשחקנים: "אין מה לעשות, זה קורה והכל בסדר. הכי חשוב שנישאר ביחד".

מלבד האכזבה המקצועית, במכבי נתניה מוחים כנגד השיפוט של השופט שלום בן אברהם, בין היתר בגלל הפנדל המפוקפק שהעניק לסכנין, אותו פיראס מוגרבי תרגם אותו לשער יתרון: "לא היה מופע שיפוט ברמה כזו. כל משחק שלנו עם בן אברהם יש בלגן. כל משחק! כבר שלוש שנים ברצף".

בתוך כך, במכבי נתניה אמורים לקבל החלטה היום האם לפנות להתאחדות בנוגע למקרים המכוערים שהתרחשו אמש במשחק, כאשר שני אנשי צוות של סכנין והקוון משה בוחבוט ביצעו תנועות מגונות כלפי אוהדי הקבוצה, כשאנשי הצוות אף קיללו את אוהדי נתניה. במועדון גינו את ההתנהגות, אולם לא רצו לקבל החלטה אמש מיד לאחר המשחק.

שלום בן אברהם (נעם מורנו)שלום בן אברהם (נעם מורנו)

במועדון הביעו שוב אופטימיות בנוגע לאפשרות שדיא סבע יישאר בקבוצה לפחות עד ינואר, זאת לאחר המשחק הנפלא שלו, כשבקבוצה ציינו גם את גבי קניקובסקי על הופעות בכורה מוצלחת ב-11, התאקלמות מהירה ושיתוף פעולה מצוין עם הקפטן. הצוות המקצועי אפילו כבר מתכנן את העונה הבאה, כשסבע בתוכניות. כזכור, ב-ONE פורסם כי בשבוע הבא תתקיים פגישה בין השחקן ונציגו לבין מכבי נתניה, שרוצה לסגור עמו דד-ליין למעבר, או לחלופין לשדרג את חוזהו לאחר שיוסכם כי לא יעבור לחו"ל בחלון ההעברות הנוכחי כבר בשבוע הבא, הכל בכפוף להחלטות שיתקבלו פגישה.

דיא סבע תופס את הראש (נעם מורנו)דיא סבע תופס את הראש (נעם מורנו)

בצוות המקצועי כבר מתכננים את הקבוצה ביחד עם סבע, כך לפי דראפיץ', שהתייחס בסיום לאפשרות שסבע יישאר: "אם אני בונה על זה? כן. עד שלא אמרו לי אחרת. אנחנו עושים הכל כדי שעד חודש ינואר הוא יהיה שחקן שלנו ואנחנו מתכננים שגם בשבוע הבא דיא ישחק".
מי שיצא מעט יותר מחויך מאשר רוב שחקני מכבי נתניה הוא טים הויבך, שלקח את הכדור הביתה מבלי לכבוש שלושער. הבלם הגרמני קיבל את תואר ה-MVP של המשחק מחבריו לקבוצה, מנהג חדש בעיר היהלומים, כשקיבל מחיאות כפיים בחדר ההלבשה מחבריו וכפרס קיבל כדור ממותג של מכבי נתניה חתום על ידי חבריו לקבוצה.

אסור לפספס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
נגןניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
ניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */