יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:24

ישראל המריאה לאליפות אירופה: קשה, אך אפשרי

נבחרת החובבים תנסה להעפיל לרבע גמר יורו מיני-פוטבול (שידורים חיים בערוץ ONE). המאמן לאוטמן: "לא נהיה שק חבטות". כל ההכנות והנתונים בפנים

|
נבחרת כדורגל החובבים של ישראל (רדאד ג'בארה)
נבחרת כדורגל החובבים של ישראל (רדאד ג'בארה)

נבחרת כדורגל החובבים של ישראל נערכת לקראת אליפות אירופה בכדורגל 6×6, "יורו מיני-פוטבול", אשר תצא לדרכה ביום ראשון בקייב שבאוקראינה ותועבר בשידורים ישירים בערוץ ONE. הנבחרת, אשר מורכבת משחקני ארגון "מדינת הכדורגל", קיימה הערב (שלישי) אימון אחרון בארץ במתחם האימונים הסמוך לאצטדיון הברפלד שבראשון לציון רגע לפני ההמראה, בתקווה לשוב ארצה עם הישג מכובד. ישראל תחל את דרכה בשלב הבתים, ממנו תנסה להעפיל לשלבי הנוק-אאוט כשלצדה בבית ב' ישחקו רומניה, ספרד, אנגליה ואוסטריה. 

בניגוד לשנים עברו, הפעם בחרו לגבש את סגל הנבחרת בצורה קצת שונה. קבוצת "המקסיקני" הבאר-שבעית בהדרכתו של גיא לאוטמן, אשר זכתה כמעט בכל טורניר מקומי בשנים האחרונות ואף הגיעה להישג מרשים באליפות אירופה האחרונה לקבוצות חובבניות, תהווה את בסיס סגל הנבחרת, כשגם המאמן לאוטמן יקבל את המושכות להדריך אותה. הרעיון מאחורי המהלך הוא לשחק עם תלכיד שרץ כבר תקופה בקבוצה מצליחה, ויוכל לייצר הישגים מכובדים גם ברמת הנבחרת.

גיא לאוטמן: לא נהיה שק חבטות

בשש האליפויות שנערכו עד כה, ישראל הצליחה להעפיל לשלבי הנוק-אאוט רק פעמיים, כשבשתיהן היה זה יצחק שום שעמד על הקווים. עבור לאוטמן מדובר באתגר לא פשוט: "אני מעריץ את שום ובטוח שמדובר בנעליים גדולות להכנס אליהן. מקווה מאוד לשחזר את ההצלחה. שבעה משחקני הסגל של 'המקסיקני' נמצאים איתי כאן בנבחרת, זה היה חלק מהשיקול למנות אותי למאמן. יש תלכיד טוב וסביבו צירפנו שחקנים טובים מכל הארץ, המרקם מצוין ואני מאמין בחבר'ה האלה. הסיכויים לרעתנו, יש איתנו בבית נבחרות ברמה הגבוהה ביותר. אך לא נהיה שק חבטות ואני מקווה ומאמין שנעלה לשלב הבא".

נבחרת כדורגל החובבים של ישראל (רדאד ג'בארה)נבחרת כדורגל החובבים של ישראל (רדאד ג'בארה)

בין הפרצופים המוכרים באימון ניתן היה לזהות את שרון עדני, אשר משתייך לסגל הנבחרת באליפות אירופה זו השנה השישית ברציפות: "תמיד יש התרגשות לפני טורניר כזה גדול. השנה הסגל רחב ומוכשר מתמיד, ברמה שאי אפשר לדעת מי יפתח בשישייה כי באמת כולם כישרוניים. בשנה שעברה עשינו קצת בושות, אבל למדנו מזה המון. מקווה שהשנה נעשה משהו שעדיין לא הצלחנו לעשות בעבר. עשינו הכנה רצינית מאוד. יש כאן שחקנים פיזיים, שחקנים פעילים, ועל זה נתנו את הדגש השנה. יהיה קשה לעלות לשלב הנוק-אאוט מהבית הזה, אך למרות זאת אני מאמין שאפשר לעשות זאת. עלייה לרבע הגמר משמעותה הבטחת מקום באליפות העולם באוסטרליה, וכדי להגיע לשם החבר'ה יעשו הכל".

אחד הפרצופים החדשים בסגל שייך לאור ברד, בנו של שחקן העבר מאיר ברד, עבורו תהיה זו אליפות ראשונה: "תמיד רציתי לייצג את הנבחרת וזה מאוד מרגש. הדינמיקה ביננו מעולה ואני מרגיש שאני מכיר את כולם כבר הרבה שנים. יצא לי לראות את המשחקים באליפויות האחרונות וזה תמיד קסם לי. שמעתי כמה רומניה נבחרת טובה, אך אני אופטימי לגבי עלייה לשלב הבא".

מורן גרא (רדאד ג'בארה)מורן גרא (רדאד ג'בארה)

מנכ"ל 'מדינת הכדורגל' מורן גרא התייחס לציפיות מהאליפות הנוכחית: "זו תהיה הזדמנות טובה לכל השחקנים להוכיח את עצמם באירופה ובשידורים חיים בטלוויזיה לעיני המשפחה והחברים. זה ללא ספק רגע השיא של כדורגל החובבים בישראל. חווינו כישלונות בשנים האחרונות והשנה ניסינו לשנות את הפורמט בשאיפה לחזור הביתה בראש מורם. אנחנו מקווים שהפרצופים החדשים יוכיחו את עצמם על המגרש".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */