יום ראשון, 16.06.2024 שעה 23:13
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

כעס ברעננה: לוח המשחקים - חוסר אחריות

האדומים מהשרון מאוכזבים וקושרים את פציעתו של עידו לוי ב-4:2 לבני יהודה, ללו"ז הצפוף של משחקי גביע הטוטו. שוקר: "אנחנו לא צריכים להיראות ככה"

|
עידו לוי אחרי כיבוש השער (חגי מיכאלי)
עידו לוי אחרי כיבוש השער (חגי מיכאלי)

אכזבה גדולה מאוד נרשמה בהפועל רעננה לאחר ה-4:2 שספגה הקבוצה אמש (שבת) מבני יהודה במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו. האכזבה נובעת גם מהתוצאה, אך בעיקר מהיכולת הדלה שהציגה הקבוצה, בייחוד בפן ההגנתי. לאחר שני משחקים בהם הקבוצה אמנם לא הצליחה לנצח, אך עמדה כמו שצריך על המגרש, הפעם החבורה של מנחם קורצקי נראתה רע ולא הצליחה להוות יריב שקול או ראוי לכתומים של יוסי אבוקסיס, שהגיעו בסגל חסר למשחק.

״בוזגלו? יש לנו תחליף״

במועדון מתחו ביקורת קשה על חוליית ההגנה למרות הרוטציה שערך קורצקי, כאשר במוקד עמדו עמנואל אמבולה, נמניה ניקוליץ’, שאיבד את קור הרוח והורחק ואור דסה, שביצע טעות קשה מאוד שגם הובילה לשער השלישי שספגה החבורה מהשרון. אם זה לא מספיק, הבלם עידו לוי נפצע במהלך בו בני יהודה כבשה את השער הרביעי לאחר שניסה להדביק את מאוויס צ׳יבוטה, חש מתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ונאלץ לעצור ולראות את צ׳יבוטה ממשיך כל הדרך עד לשער. במועדון מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית מדי ולוי ככל הנראה יעבור צילום ביום שני בו תתברר חומרת הפציעה.

במועדון מקשרים את פציעתו של לוי לעומס הכבד שהופעל על הקבוצה, ששיחקה שלושה משחקים בשישה ימים בלבד. ״זה פשוט חוסר אחריות״, אמר גורם בכיר במועדון והוסיף: ״לא יכול להיות שישר אחרי החזרה מפגרת הקיץ נותנים לשחקנים, שעוד מנסים להוריד חלודה ולהיכנס לקצב, לשחק כל כך הרבה בפרק זמן קצר כל כך. ברור לחלוטין שהעומס הזה הוא הסיבה לפציעה של עידו״.

מרטין אלאניס, מירקו אורמוש ואור דסה מאוכזבים (חגי מיכאלי)מרטין אלאניס, מירקו אורמוש ואור דסה מאוכזבים (חגי מיכאלי)

הקפטן שניר שוקר, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, סיפר ל-ONE: "הפועל רעננה לא צריכה להיראות ככה, קיבלנו גול מהיר ששינה את המשחק. אנחנו בתקופה מאוד עמוסה של שלושה משחקים בשישה ימים וזה לא אידאלי בכלל, במיוחד לא אחרי פגרה. יש עומס על השחקנים המובילים ופתחנו בגלל זה עם הרכב משני וזה השפיע״.

השער המהיר שספגו: ״האופי של רעננה הוא אופי של קבוצה חזקה וקיבלנו גול מהיר שלא מתאים לאופי הזה, אבל אני סומך על מנחם שיידע מה לעשות כדי להחזיר את הפועל רעננה להיות הקבוצה החזקה והקשוחה מסוף העונה שעברה. זה לא סוד שחסרים לנו חלוצים בקבוצה ואני סומך על מנחם והצוות שידעו לחזק איפה שצריך ולגבש את הסגל שלנו כי באמת שיש לנו קבוצה חזקה וטובה, יש פה שחקנים טובים ולא צריך להילחץ. מול אשדוד והפועל תל אביב וגם מול בני יהודה בחלקים רבים במשחק הראינו עליונות״.

שניר שוקר ואור דסה (חגי מיכאלי)שניר שוקר ואור דסה (חגי מיכאלי)

הפציעה של עידו לוי: ״בשער הרביעי שספגנו עידו נפצע וזו תוצאה ישירה של העומס, הוא שיחק שלושה משחקים בשישה ימים וזה לא דבר ריאלי וזו התוצאה שהוא נפצע. זה לא דבר שצריכים לאפשר, למרות הרצון לסיים עם גביע הטוטו לפני פתיחת הליגה, זה גורם לירידה ביכולת וגם לפעמים, כמו במקרה הזה, לפציעות״.

התקרית האלימה בדקה ה-80: ״הדברים האלה הם חלק מהכדורגל, הרמתי קרן ובן והבה על והיה מגע קטן עם אמיליוס זובאס, אני לא הצלחתי להבין את ההתלהמות של זובאס שדחף את בן ככה וזה לא לעניין. תוך שנייה זה מתלקח עם דחיפות ומריבות וזה קורה בכדורגל. זה חלק מהמשחק וזה לא בלט, אבל טוב שזה נגמר ככה וגם שההרחקה של נמניה ניקוליץ׳ לא תמשיך לליגה״.

נמניה ניקוליץ' ואמיליוס זובאס מתעמתים (חגי מיכאלי)נמניה ניקוליץ' ואמיליוס זובאס מתעמתים (חגי מיכאלי)

הארכת החוזה בהפועל רעננה לשנתיים נוספות: ״קודם כל זה כיף להמשיך במועדון הזה שכבר מזמן הפך לבית בשבילי, אני מרגיש שמעריכים אותי וזה לא סוד שאני רוצה לסיים פה את הקריירה ואני יודע שגם מעריכים ואוהבים אותי אז כנראה שבאמת אני אוכל לסיים כאן את הקריירה שלי״.

המטרות לעונה: ״כמו בכל עונה, גם הפעם יסמנו אותנו כיורדת בטוחה לליגה הלאומית ויגידו שלרעננה אין זכות קיום ואין אוהדים ואין מגרש וכל הדברים הרגילים וגם הפעם ניתן לכולם לאכול את הכובע. למרות שהרבה שחקנים עזבו, אני חושב שאנחנו קבוצה הרבה יותר טובה העונה, החיזוק של מירקו אורמוש, טל איילה ומרטין אלאניס הוא חיזוק מדהים שיוסיף הרבה מאוד להפועל רעננה ועם הבסיס שיש לנו פה זה מתכון להצלחה בקנה מידה של רעננה״.

אסור לפספס
נגןבצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סאורס
בצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סוארס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */