יום שבת, 20.04.2024 שעה 05:10
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

בניון בספק בפ"ת, משפתי יפתח בשער אשדוד

הקשר הוותיק לא כשיר במאת האחוזים להתמודדות ב-19:00, בנבנישתי צפוי לפתוח, אלישע לוי נזף בשחקניו. מנגד, מילבסקי יערוך רוטציה, טום בן זקן בספק

|
יוסי בניון. בספק (חגי מיכאלי)
יוסי בניון. בספק (חגי מיכאלי)

עונת 2018/19 תיפתח הערב (רביעי, 19:00) עבור מכבי פתח תקווה, שתארח את מ.ס אשדוד במחזור השני של גביע הטוטו, לאחר שנחה במחזור הראשון, ובכך ייצא לדרך רשמית עידן אלישע לוי באצטדיון המושבה.

זאת, לא לפני אסיפה שקדמה לאימון המסכם, אסיפה בה הבהיר מאמן נבחרת ישראל לשעבר כי לא יעבור בשתיקה על שאירע השבוע במלאבס, כאשר רומאריו פירס ותומאש סיבוק התווכחו ביניהם באחד האימונים ואף לא פסקו כאשר התבקשו לעשות זאת, ונקראו לעזוב את האימון.

אלישע לוי. נזף (חגי מיכאלי)אלישע לוי. נזף (חגי מיכאלי)

"מה שהיה בין רומאריו לסיבוק לא יכול לקרות יותר", הבהיר לוי באסיפה, לפני שפירט על שיטת המשחק והנעת הכדור הרצויה מבחינתו לקראת המשחק, כאשר באצטדיון תיערך לשחקנים אסיפת וידאו שתתמקד באשדוד. "לא צריך שום דם רע בקבוצה, אנחנו צריכים להיות מאוחדים. שניהם ישחקו, אבל צריך לעשות קאט לדברים האלה". גורם בקבוצה הוסיף: "זה לא היה מקרה כזה חריג, לא ביג דיל בשבילנו, אבל שלא יקרה יותר. עכשיו, עם ההרכב שרץ במחנה האימונים פחות או יותר, נקבל אינדיקציה ראשונה על היכולת שלנו".

בפן המקצועי, אלישע לוי עדיין לא יודע אם יוסי בניון עומד לרשותו, כאשר הוא לא כשיר במאת האחוזים ונמצא בספק להרכב הראשון בשל כאבי גב ולא התאמן. גל שיש, דידייה ברוסו ותומר בנבנישתי צפויים לערוך הופעת בכורה רשמית במדי מכבי פ"ת, כאשר מנור סולומון, לידור כהן ותאי בריבו אמורים לפתוח בהתקפה. אם בניון יימצא כשיר ויוכל לפתוח, הוא צפוי לעשות זאת במקום בריבו, כשבמצב כזה כהן יתופקד כחלוץ. מי שייעדרו הם גידי קאניוק, שעדיין לא עבר רשמית לקבוצה וממתין לשחרור, כמו גם יובל שבתאי, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות וכן מוחמד סרסור הפצוע בשרירי הברך.

הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, גל שיש, דידייה ברוסו, רומאריו פירס, תומר בנבנישתי, מנור סולומון, לידור כהן ותאי בריבו (יוסי בניון).

משפתי בשער אשדוד, בן זקן בספק

מן העבר השני ניצבת החבורה של בלגויה מילבסקי, שהשיגה נקודה אחת במחזור הראשון בגביע הטוטו. האשדודים לא הצליחו לתרגם את המצבים שלהם במשחק הקודם, וינסו לעשות זאת מול הקבוצה של אלישע לוי. 

המאמן המקדוני צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב שפתח ביום ראשון בעוד, השוער רועי משפתי יעמוד בין הקורות במקומו של יואב ג’רפי. משפתי, שחוזר מעונת השאלה בהפועל ראשון לציון, מוערך מאוד על ידי מאמניו ועל כן יקבל את הקרדיט. 

מילבסקי: מסופק מאוד מהקבוצה שלי

בנוסף, נראה כי גם צמד הבלמים הצעירים בן אל אדרי וגיל כהן, שגרפו מחמאות, יקבלו מנוחה, בעוד מי שיאיישו את מרכז ההגנה יהיו ניר ברדע ועמית ביטון. האחרון טרם עבר בבקרה, אך נושא זה צפוי להיות מטופל מחר בבוקר ויאפשר לו לשחק. 

מילבסקי לא תרגל הרכב סופי ובדק רוטציות שונות, אך בכל זאת מסתמן כי פיליפ קנזביץ’ יפתח ב-11 לאחר שעלה כמחליף ביום ראשון. טום בן זקן, שנפצע בדקות הסיום מול רעננה, בספק למשחק לאחר שלא השלים אימון מלא, כאשר גם אם יוחלט לשתפו, צפוי הקפטן להמתין להזדמנות על הספסל.

הרכב משוער: רועי משפתי, יצחק אספה, ניר ברדע, עמית ביטון (בן אל אדרי), קרלו ברוצ’יץ’, אביב סולומון (דן ביטון), לאונרד אווסו (רן רובין), יובל יעקובוביץ’, פיליפ קנזביץ’, דור גלילי ומאוריסיו קורדיירו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */