יום שישי, 19.04.2024 שעה 03:33

זהבי כבש, 1:2 לצ'וונג'יין של סוזה על גוואנגז'ו

מחצית ראשונה נהדרת של החבורה של סוזה הספיקה מול זהבי, שכבש מרחוק ושבר בצורת של שני משחקים. היריבה נותרה בעשרה שחקנים על סף ההפסקה, פאטו להט

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

הליגה הסינית שיצאה לפגרה עקב משחקי המונדיאל, חזרה היום (שלישי) לפעילות, כאשר במסגרת המחזור ה-12 גוואנגז’ו ר.פ וערן זהבי, התארחו למפגש פיקנטי עבור הישראלי נגד טיינג'ין צ'וונג'יין, אותה מאמן פאולו סוזה, מי שהדריך את הקשר במדי מכבי תל אביב בעבר.

שער גדול של זהבי לא הספיק מול פאולו סוזה

למרות מערכת היחסים הקרובה עם המאמן הפורטוגלי, זהבי ידע כי הוא צריך לשים את החברות בצד על מנת לסיים רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עבור קבוצתו, וכדי להתקרב מעט לצמרת ולמאבק על הכרטיסים למפעלים היבשתיים, אך למרות שכבש שער נהדר ושבר בצורת של שני משחקים עם העשירי שלו בליגה, לא הצליח להושיע את קבוצתו מהפסד 1:2 לחבורה של פאולו סוזה.

מן העבר השני, הקבוצה של סוזה לא ניצחה גם היא בשני המחזורים שקדמו לפגרה, והפורטוגלי השיג שלוש נקודות יקרות שהרחיקו אותו באופן משמעותי מהקו האדום, לאחר שכבר בדקה השישית יאנג שו העלה את קבוצתו ליתרון. פאטו הוסיף שער נוסף במהלך אישי אדיר, אך על סף ההפסקה נשארה הקבוצה של המאמן הפורטוגלי בעשרה שחקנים.

פאולו סוזה (רויטרס)פאולו סוזה (רויטרס)

מכאן, רק קבוצה אחת הייתה על המגרש, והאורחים ניסו לאיים, כשלקראת סיום המשחק לא הפסיקו להעביר כדורים ששרקו ליד שערם של המארחים. על סף הדקה ה-90, ערן זהבי קיבל הזדמנות מכדור חופשי ובעט לחומה, אך לאחר מכן השתלט על הריבאונד וירה טיל מהמקום כדי לצמק. לצערו, זה לא הספיק לקבוצתו שלא הצליחה להשוות את התוצאה עד הסיום.

מחצית ראשונה:

דקה 6, צ’וונג’יין עלתה ל-0:1: הגבהה נהדרת של אלשנדרה פאטו בכדור חופשי לרחבה של גוואנגז’ו, קוון קיונג וון הגיע ראשון לכדור ונגח לרוחב תיבת החמש, ישר לראשו של יאנג שו שהמשיך פנימה.

דקה 17, האורחת כמעט חזרה: זהבי הוביל התקפה מתפרצת, מסר את הכדור לרנאטיניו במצב של שניים מול שניים וקיבל בחזרה, אך רגע לפני שגלגל מול שער חשוף בלם היריבה הסיט את הכדור.

דקה 24, צ’וונג’יין עלתה ל-0:2: אלשנדרה פאטו המצוין קיבל כדור נהדר ברחבת גוואנגז’ו, השתלט, הטעה את הבלם וירה כדור חזק שחדר לרשת לאחר שפגע בדרך בשחקן הגנה.

דקה 34, זהבי כמעט כבש: כדור חד הוגבה לישראלי, שהסתנן בין בלמי היריבה ושבר את קו הנבדל, אך משני מטרים נגח בסמוך לקורה הימנית ולא הצליח לעלות על לוח התוצאות.

דקה 45+2, צ’וונג’יין נותרה בעשרה שחקנים: זאהו שורי בעט בברוטאליות בטאנג מיאו, שנשאר לשכב על הדשא ונאנק מכאבים. תחילה השופט לא הוציא כרטיס לקשר, אך מבט ב-VAR עזר לו לקבל את ההחלטה ולשלוף אדום ישיר, שישאיר את סוזה בעשרה שחקנים במחצית השנייה.

מחצית שנייה:

דקה 52, התקפה טובה של גוואנגז’ו: היתרון המספרי בא לידי ביטוי, והאורחים יושבים על השער של צ’וונג’יין, שלא מצליחה להרחיק את הכדור לצידו השני של המגרש. זהבי בעט למסגרת מסף הרחבה, אך הכדור פגע בדרך בבלם היריבה ונעצר.

דקה 76, ניסיון נגיחה נוסף של זהבי: הישראלי כמעט הגיע לנגיחה בכדור שהוגבה לרחבה, אך שוער היריבה יצא והרחיק את האיום.

דקה 80, גוואנגז’ו ממשיכה להתקרב: מהלך מצוין של הכחולים לבנים, זהבי קיבל כדור רוחב לאחר שהתפנה מחוץ לרחבה וניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, אך שוב נבלם על ידי ההגנה. 

דקה 88, זהבי צימק את התוצאה ל-1:2: לאחר שבעט כדור חופשי שלא עבר את החומה, הישראלי השתלט נהדר על הכדור וירה ממרחק. השוער האורח סוף סוף נכנע ומספר 7 שבר בצורת של שני משחקים. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */