יום שבת, 01.06.2024 שעה 15:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ב"ש וברדה לא הגיעו להסכמות, הסמל עשוי לעזוב

המועדון והקפטן שפרש ערכו מספר פגישות אך לא מצליחים להסכים לגבי חוזהו החדש. צדק, שכבש ב-1:4 בטאלין: "כיף לחזור, חיכיתי לזה והיה מאוד מרגש"

|
אליניב ברדה נפרד מהאוהדים, ברקת לידו (משה חרמון)
אליניב ברדה נפרד מהאוהדים, ברקת לידו (משה חרמון)

הפועל באר שבע פתחה ברגל ימין את עונת 2018/19 אחרי שהביסה אמש (שלישי) 1:4 את אלופת אסטוניה פלורה טאלין במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. בעקבות ארבעת שערי החוץ שכבשה, באר שבע יכולה להביט כבר לעבר היריבה בסיבוב הבא, אלופת קרואטיה דינמו זאגרב.

עם זאת, לא הכל רגוע אצל האלופה, שכן בבירת הנגב עדיין לא הגיעו לעמק השווה עם אליניב ברדה, הקפטן שפרש בסיום העונה שעברה, ואחרי מספר פגישות באר שבע וברדה עדיין לא הצליחו להגיע לידי הסכמות בנוגע לחוזהו החדש לאחר פרישתו.

הצדדים קבעו להיפגש שוב עם חזרת הקבוצה לישראל. לאחר מכן, עשויה ככל הנראה להתקבל החלטה על המשך דרכו של ברדה בבאר שבע כשאם לא יגיעו להסכמות, הסמל הגדול ביותר של המועדון עלול להיפרד ממועדון נעוריו.

ובחזרה למשחק בטאלין, בבאר שבע מרוצים כמובן. "הגישה של השחקנים הייתה טובה מאוד" אמרו במועדון, "הגענו מוכנים ומחויבים, תוכנית המשחק שלנו להבקיע שער מוקדם עבדה וזה הפך את המשחק לקל יותר. יש לנו עוד הרבה מה לשפר ונדאג לעשות זאת עד המשחק הבא" הוסיפו. אחת המטרות של הצוות המקצועי טרם המשחק הבא הייתה להשיג תוצאה שתוריד לחץ וכדי להריץ את שחקני הרכש החדשים, ז’וליין סטו ויאניס אנסטיס שיקבלו דקות בכורה בגומלין שיתקיים ביום שלישי בשבוע הבא.

ברק בכר (שחר גרוס)ברק בכר (שחר גרוס)

חן עזרא, שכבש שער נהדר במשחק הבכורה שלו במדים האדומים, זכה למחמאות מהצוות המקצועי, כמו גם חנן ממן ומאור מליקסון. בקבוצה היו מרוצים משיתוף הפעולה של השניים שהוביל לשער הראשון של בן שהר שפרץ את הסכר. אגב, שהר כבש את שערו הראשון במסגרת החוזה החדש שנכנס לתוקף בשבוע שעבר וכבר פרע שטר ראשון. בבאר שבע שיבחו גם את דודו גורש שעם כל סאגת השוער הראשון גילה יכולת טובה והוכיח שאפשר לסמוך עליו גם כשוער הבכיר של הקבוצה. בבאר שבע היו מעודדים מאוד מחזרתו של הבלם שיר צדק מהשעיה ואף קינח בשער שהחזיר לו את החיוך גם על כר הדשא. "כיף לחזור, חיכיתי לזה הרבה זמן. זה מאוד מרגש" אמר צדק בסיום המשחק. 

חן עזרא. בנגב מרוצים משחקן הרכש החדש (איציק בלניצקי)חן עזרא. בנגב מרוצים משחקן הרכש החדש (איציק בלניצקי)

בבאר שבע ציינו שלמרות רעשי הרקע סביב עזיבתו הצפויה של גיא חיימוב, האווירה באסטוניה הייתה טובה מאוד וניתן לראות שהקבוצה ממשיכה את היכולת מסיום העונה שעברה, חברתית ומקצועית. למרות הניצחון הקליל, במועדון מבינים שהיריבה האסטונית לא קבוצה ברמה גבוהה והיכולת אמש לא בטוח תספיק במשחק החוץ נגד דינמו זאגרב בעוד כשבועיים. שחקני הרכש אנסטיס וסטו מגלים יכולת טובה באימונים הספורים שערכו, אבל בקבוצה טוענים שעדיין חסר להם כושר משחק. לרוע המזל, אחרי מחצית טובה, הקשר מרואן קבהא סיבב את הקרסול והוחלף בפתיחת המחצית השנייה. קבהא ינוח מספר ימים וייבדק כדי לברר את חומרת הנזק.

במקביל, במועדון ינסו לקדם מספר נושאים בוערים הפתוחים ונמצאים על הפרק. גיא חיימוב, מבקש להשתחרר בחינם כדי שיוכל לחתום בקבוצה אחרת, אך בבאר שבע מסרבים בתוקף. המאמצים להגיע להסדר עם מיחאי קורהוט הולכים ומתגברים כשמנסים לשדך אותו לקבוצה מליגת העל ביניהן הפועל חיפה ובני סכנין. גם מעמדו של תומאש פקהארט לא ברור וינסו להשתחרר גם ממנו על מנת לצרף שחקן התקפה זר שיכול לשחק גם בשפיץ וגם בכנף ימין.

גיא חיימוב (איציק קדוש)גיא חיימוב (איציק קדוש)

בכל הקשור לצמד הניגרים, ג'ון אוגו וטוני וואקמה שמסיימים חוזה בקיץ, יש סימן שאלה גדול. וואקמה עדיין סובל מפציעה בקרסול ואפילו לא נרשם לצמד המשחקים נגד פלורה טאלין, אם כי בצוות הרפואי ביצעו מספר בדיקות שהראו כי וואקמה אינו סובל מפציעה ולטענת גורם המקורב למועדון טענותיו על פציעה נובעת כחלק מהלחץ לשדרוג חוזהו. הבעיה היא שוואקמה מאותת לכאורה לבאר שבע להכפיל את שכרו, מה שלא מקובל בהנהלת המועדון. ג'ון אוגו, שעדיין נמצא בחופשה שהתארכה באישור, אמור להצטרף לקבוצה עד יום חמישי, אך גם הוא עושה קולות המרמזים שאינו רוצה להישאר.

אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */