יום שישי, 19.04.2024 שעה 02:48

המפגשים הגדולים שלא קיבלנו במונדיאל 2018

לברזיל לא הייתה הזדמנות לנקום בגרמניה, מסי ורונאלדו לא ייפגשו ולמה ספרד וצרפת היו יכולות לספק קרב ענק? רגע לפני חצי הגמר, המציאות החלופית

|
מרסלו, לואיז ומולר ב-2014. לא הפעם (רויטרס)
מרסלו, לואיז ומולר ב-2014. לא הפעם (רויטרס)

אין ספק שמונדיאל 2018 סיפק עבורנו כמה מהסנסציות הגדולות בהיסטוריה של המשחק, כאלה שלא נשכח לעולם. גרמניה הודחה כבר בשלב הבתים, ספרד קרסה מול רוסיה ואפילו ברזיל כבר בחוץ. ההפתעות אמנם מרעננות ורק מדגישות את צמצום הפערים בכדורגל, אך הן "חסכו" מאתנו משחקים להם כל אחד בוודאי חיכה, לפחות ארבע שנים.

במקום שיחה ארוטית, עודד את נבחרת אנגליה

גרמניה – ברזיל

כולנו זוכרים מה קרה במונדיאל הקודם, שהתרחש על אדמת ברזיל. חצי גמר חד צדדי שהסתיים ב-1:7 למאנשאפט, שהובילו 0:5 כבר בתום 30 דקות. אוהדי הסלסאו היו צמאים לנקמה כבר מאותו היום, וקיבלו רגע מתוק שבו ניימאר כבש פנדל מנצח מול גרמניה באולימפיאדה בדרך לזהב, אך אין ספק שהפצע עדיין שם. אותו ניימאר לא שיחק בחצי הגמר המפורסם וכבר התבטא בעבר בנושא כשאמר: "איתי על המגרש, לא היינו מפסידים בתוצאה הזאת". לצערנו, האמרה שלו לא עמדה בפני מבחן.

ניימאר חוגג. היה מביא את הנקמה לברזיל? (רויטרס)ניימאר חוגג. היה מביא את הנקמה לברזיל? (רויטרס)

ארגנטינה – פורטוגל

אין אדם שלא היה רוצה לראות משחק בין שתי הנבחרות הללו, על אף העובדה שהן לא שתיים מהאטרקטיביות ביותר שיש לעולם להציע. הסיבה לכך פשוטה: ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, שהתמודדו אין ספור פעמים בעבר והשאירו את הדיון על מי טוב יותר חי ובועט. מפגש בין השניים במונדיאל יכול היה להוות פרק זכור ומכריע מאוד בקרבות בין השניים לאורך ההיסטוריה, ואולי אפילו להטות את הכף לטובת המנצח. אגב, כמעט קיבלנו את המשחק הזה ברבע הגמר, אך מסי כשל מול צרפת ורונאלדו הודח נגד אורוגוואי.

צרפת – ספרד

מפגש אדיר בניחוח הליגה הספרדית. ג'רארד פיקה וסרחיו ראמוס מצד אחד, סמואל אומטיטי ורפאל וראן מצד שני. ג'ורדי אלבה מול לוקאס הרננדס, והמאצ' אפ המעניין בחוד: אנטואן גריזמן נגד דייגו קוסטה, החברים הטובים מאתלטיקו מדריד. הלה רוחה אמנם התקשתה לאורך הטורניר, אך מי יודע אילו רגעים גדולים הקרב נגד הטריקולור יכול היה לזמן עם כל הכוכבים הללו. ראוי לציין גם את מרכז השדה, כששתי הנבחרות מחזיקות בקישור הטוב בעולם. האם אנדרס אינייסטה, וסרחיו בוסקטס היו מצליחים לשלוט מול פול פוגבה ואנגולו קאנטה החזקים? כנראה שלא נדע לעולם.

דייגו קוסטה ואנטואן גריזמן חוגגים. לא יפגשו כיריבים בקרוב (רויטרס)דייגו קוסטה ואנטואן גריזמן חוגגים. לא יפגשו כיריבים בקרוב (רויטרס)

ספרד – אנגליה

קרב על טהרת הליגה הטובה בעולם, כשמרבית הכוכבים הספרדים משחקים בליגה המקומית בעוד כל שחקני הבריטים נמצאים בפרמייר ליג. אוהדי הכדורגל לא מפסיקים להתווכח האם לה ליגה טובה מהליגה האנגלית ואין ספק שקרב בין נבחרת שלושת האריות ללה רוחה היה עוזר להכריע את הסוגיה. בליגת האלופות לדוגמה קיבלנו הצגה של ריאל מדריד מול ליברפול בגמר, אך בשלב הבתים הייתה זאת טוטנהאם של הארי קיין שהפתיעה את ריאל במשחק גדול שהסתיים ב-1:3 לאנגלים.

הארי קיין ושחקני טוטנהאם חוגגים מול ריאל מדריד. הליגה הטובה בעולם? (רויטרס)הארי קיין ושחקני טוטנהאם חוגגים מול ריאל מדריד. הליגה הטובה בעולם? (רויטרס)

ברזיל – ארגנטינה

דרום אמריקה הייתה מחסירה פעימה במקרה של משחק בין ענקיות הכדורגל הללו, שתיים מהנבחרות עם הכי הרבה היסטוריה ביניהן בעולם. עד ההפסד המפתיע לבלגיה, ברזיל הפסידה פעם אחת בלבד תחת המאמן צ’יצ’י, במשחק בו מסי וחבריו גברו 0:1 על הסלסאו. אין ספק שהפרעוש מתעלה כשהוא פוגש את הצהובים, כשאחת מההופעות הזכורות בקריירה שלו הגיעה מול ניימאר וחבריו ב-2012, במשחק בו כבש שלושער בדרך ל-3:4 ענק. כעת כל מה שנותר הוא לחלום על הקרב האדיר בקופה אמריקה 2019.

ליאו מסי וניימאר במאבק על הכדור ב-3:4 המפורסם (רויטרס)ליאו מסי וניימאר במאבק על הכדור ב-3:4 המפורסם (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */