יום שבת, 20.04.2024 שעה 09:54

אינייסטה במכתב פרידה מרגש: הגשמתי חלום

הכוכב הספרדי, שפרש מהלה רוחה לאחר ההדחה הכואבת מול רוסיה, סגר קריירה בינלאומית במכתב שלא ישאיר אתכם אדישים: "אני בר מזל, תודה רבה לאוהדים"

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

עכשיו באמת ניתן לומר שתם עידן בנבחרת ספרד, שהודחה בשלב שמינית גמר המונדיאל בפנדלים מול מארחת הטורניר רוסיה ולא הצליחה לשחזר את ההישג האדיר מגביע העולם בדרום אפריקה, אז הניפה את התואר. מי שהיה אחראי על שער הניצחון באותו גמר דרמטי, אז גברה הלה רוחה 0:1 על הולנד בהארכה, היה אנדס אינייסטה, שניצח על הקישור הספרדי והצטיין גם בזירה האירופית, כשעזר לנבחרתו לזכות פעמיים ביורו.

נבחרת ספרד חוזרת למדריד אחרי ההדחה

אגדת הנבחרת הספרדית החליט לסיים את הקריירה הבינלאומית שלו בתום ההדחה הדרמטית, ולפנות את הבמה לדור צעיר של קשרים ספרדים, ורגע אחרי הפרישה, נפרד בעמוד הטוויטר שלו במכתב תודה מרגש למאמניו, חבריו לקבוצה, האוהדים שלו וכמובן משפחתו.

“שלום לכולם”, התחייל אינייסטה, “לפני 14 שנים לבשתי את מדי הנבחרת לראשונה. לעולם לא אשכח את הרגע הזה, כי זה היה חלום חיי לייצג את ספרד. זה משהו מאוד מיוחד, לא רק פנטזיה אלא גם אחריות גדולה. לאורך כל השנים האלה הבנתי מה זה אומר לתת את הטוב ביותר שלי, ולהיות גאה במה שאני עושה”.

“אני בר מזל לחיות באחד העידנים המוצלחים ביותר של נבחרת ספרד, עם דור נהדר של שחקנים שהיה טוב לאורך כל הדרך. היו לנו הישגים נהדרים והגשמנו חלומות ילדות, אך חווינו גם רגעים קשים ואכזבות. אני רוצה להודות לכל מי שהפך אותי לשחקן טוב יותר, זה היה כבוד גדול עבורי לחלוק את כל השנים האלה אתכם”.

“עכשיו זה הזמן שלי לזוז הצידה, זאת לא החלטה קלה, אך חשבתי עליה בחודשים האחרונים רבות. הרצון להמשיך נמצא שם אך תמיד אמרתי שאעשה את הדבר הטוב ביותר עבור הנבחרת. העתיד נראה טוב עם השחקנים המצוינים שיש עכשיו, ואני אהיה אוהד מושבע של החבורה הזאת. אין לי שום ספק שהם יצליחו לאור האיכויות המדהימות שלהם”.

“אני רוצה להודות להתאחדות הספרדית, לנשיאים ולמאמנים על התמיכה שלהם בי ועל היחס שקיבלתי ב-19 השנים שלי בנבחרת (כולל הצעירה). התמזל מזלי להתאמן תחת מאמנים כאלה. תודה גדולה ללואיס אראגונס שתחתיו עליתי להופעת בכורה באלבסטה, ואיתו גם זכיתי בתואר הראשון שלי בנבחרת. תודה שסמכתם עליי ושיניתם את הכדורגל הספרדי”.

קשר ברצלונה לשעבר סיים את מכתבו בתודה גם לאוהדים ולמשפחתו על כל התמיכה שלהם ואמר: “'אני רוצה להודות גם לאוהדים ולמשפחתי, שתמיד הייתה לצידי. היה לנו חלום והגשמנו אותו, תמיד עם הלה רוחה”!

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */