יום שישי, 19.04.2024 שעה 04:50

מרטינס: לוקאקו לא ישחק נגד נבחרת אנגליה

מאמן נבחרת בלגיה אישר כי החלוץ ייעדר מהמשחק נגד אנגליה ב-21:00 בגלל פציעה. סאות'גייט: "ההדחה של גרמניה מראה שאי אפשר לנוח על זרי הדפנה"

|
רומלו לוקאקו חוגג (רויטרס)
רומלו לוקאקו חוגג (רויטרס)

רוברטו מרטינס תכנן לערוך לא מעט שינויים בהרכב של נבחרת בלגיה לקראת המשחק (חמישי) מול נבחרת אנגליה, בקרב ישיר על המקום הראשון בבית 7, אך בכל זאת אין ספק שרומלו לוקאקו שייעדר מהתמודדות בגלל פציעה זו מכה קשה. שתי הנבחרות הבטיחו את המקום שלהן בשלב שמינית הגמר והן עוד לא יודעות מי היריבה האפשרית שלהן בשלב הבא.

תקציר אנגליה פנמה

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >

החלוץ הבלגי הגדול נהנה מטורניר נהדר עד כה, עם שני צמדים בשני המשחקים הראשונים ומי שצפוי להחליף אותו בחוד של השדים האדומים הוא מיצ’י באטשואי, חלוצה של צ’לסי. מרטינס צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, שכן כאמור, הבלגים הבטיחו את מקומם בשלב הבא, אך הוא לא היה מוכן לחשוף את ה-11 שיפתחו, פרט ללוקאקו הפצוע. 

שחקני נבחרת בלגיה חוגגים עם רומלו לוקאקו (רויטרס)שחקני נבחרת בלגיה חוגגים עם רומלו לוקאקו (רויטרס)

מן העבר השני, גארת’ סאות’גייט, מאמן הנבחרת האנגלית, ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ממש לאחר ההדחה של גרמניה מהטורניר עם הפסד 2:0 לדרום קוריאה מוקדם יותר היום. המאמן האנגלי התייחס להפסד של הגרמנים ולמסקנות שהוא הסיק מההדחה שלהם לקראת ההתמודדות המסקרנת מול אדן הזאר וחבריו. 

“אני מופתע מההפסד של גרמניה, אני לא רגיל לראות אותם מתקשים ככה”, אמר סאות’גייט והמשיך: “זה רק מראה שאין זמן לנוח על זרי הדפנה בטורניר הזה, אתה חייב להמשיך להשתפר. אני חייב להודות שלמדנו הרבה מגרמניה בשנה האחרונה וניסינו ליישם את זה אצלנו. הם זכו בגביע הקונפדרציות בקיץ הקודם עם נבחרת יחסית צעירה ובמקביל הנבחרת עד גיל 21 שלהם זכתה באליפות אירופה, אז זה רק מלמד אותנו שכל נבחרת פגיעה לא משנה כמה טובה היא”.

גארתגארת' סאות'גייט חוגג (רויטרס)

באיזה מקום עדיף לסיים בבית: “אני לא חושב מה עדיף לנו מבחינת היריבות האפשריות בשמינית הגמר. אני רוצה לעלות לכל משחק במטרה לנצח, זאת המנטליות שאני רוצה להחדיר לשחקנים בנבחרת. לא ניצחנו משחק נוק-אאוט מאז 2006, אז אני לא חושב איזו נבחרת עדיף לקבל בשלב הזה”. 

ההרכב הצפוי: “אריק דייר חזר אלינו ויש סיכוי טוב שהוא ישחק. לגבי שאר ההרכב אני לא מוכן לחשוף מי ישחק ומי לא, מה שחשוב זה שהאוהדים שלנו רואים שיש לנו קבוצה שמשחק בתשוקה, שהשחקנים גאים ללבוש את החולצה הלבנה, שהם רוצים להמשיך ולהשתפר. אני סקרן לראות אותנו משחקים”. 

חשש באנגליה: הארי קיין עלול להחמיץ חלק מהמונדיאל  

האם שוב החלומות של נבחרת אנגליה ואוהדיה מתנפצים להם בפנים? ייתכן מאוד שכן. באנגליה מדווחים כי כוכב הנבחרת ומי שכבש עד כה חמישה שערים ב-153 דקות, עלול לחזור למולדת בשל העובדה שאשתו כורעת ללדת.

אשתו של הארי קיין קייטי גודלנד כורעת ללדת בימים אלו והיא צפויה בקרוב ללדת את הילד השני של חלוץ טוטנהאם, כאשר בקרב האוהדים יש חשש מאוד גדול שהוא יחזור למולדת כדי להיות איתה ברגע המרגש ובכך למעשה יעזוב את מחנה הנבחרת ברוסיה.

הארי קיין חוגג (רויטרס)הארי קיין חוגג (רויטרס)

יחד עם זאת, בנבחרת האנגלית ניסו להרגיע את האוהדים והבטיחו כי קיין יישאר עם הנבחרת עד תום הטורניר ושאשתו צפויה ללדת אחרי ה-15 ביולי, אז ייערך גמר המונדיאל במוסקבה.

“בבקשה אל תחזור לאנגליה הארי, אנחנו צריכים אותך”, כתב אחד האוהדים לכוכב נבחרת אנגליה ואחר הוסיף: “אנחנו צריכים עזרה מאמא טבע, בבקשה תתפללו”.

הארי קיין דיבר לאחרונה על הפיכתו לאבא ואמר: “זה דבר שהוא שונה לחלוטין. זה נס, לראות את הדרך שבה הם באים לעלום, זה פשוט מדהים, זה משהו שמשנה את החיים שלך והופכים אותם לטובים יותר”

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */