יום שישי, 19.04.2024 שעה 12:47

כהן גלוסקא: מכוונים להביא הישגים ב-2024

יו"ר איגוד הכדורמים ערכה מסיבת עיתונאים לקראת הופעה היסטורית באליפות אירופה לנשים: "נכוון לשפר מעמדנו". מאמן הנבחרת: "זו רק תחילת הדרך"

|
נבחרת כדורמים בנות (שחר גרוס)
נבחרת כדורמים בנות (שחר גרוס)

איגוד הכדורמים בישראל כינס היום (שלישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת לקראת יציאתה של נבחרת הנשים של ישראל להופעה היסטורית באליפות אירופה לנשים בכדורמים שתהיה בחודש הבא בברצלונה. הנבחרת תצא ביום שלישי הבא למחנה אימונים בהונגריה ומשם תמשיך לתחרות שתיפתח ב-14.7. 

במסיבת העיתונאים נכחו מאמן הנבחרת היווני, דימיטריוס מברוטס, הצוות המקצועי של הנבחרת ושחקניות נבחרת ישראל, יו"ר איגוד הכדורמים, רויטל כהן גלוסקא, מנכ״ל הוועד האולימפי בישראל, גילי לוסטיג, סגן ראש מנהל הספורט, דודו מלכא ומנהל היחידה לספורט הישגי, דני אורן.

שונית: מקווים לסיים במקום 9-10

במהלך האירוע, קיבלו שחקניות הנבחרת הודעה כי השחקנית האמריקאית, מקנזי מונה תקבל מחר בבוקר את תעודת הזהות שתאפשר לה לקחת חלק באליפות ביחד עם חברותיה לנבחרת.

רויטל כהן גלוסקא, יושבת ראש האיגוד, סימנה את המטרות לפני האליפות: “זו נבחרת צעירה שטווח הגילאים נע בין 15 ל-31, אנחנו מאמינים בנבחרת הזאת ומכוונים להביא הישגים בפאריס 2024. אנחנו לקראת אליפות קשה ולא נסתפק בהגעה ל-12 הגדולות אלא נכוון לשפר את מעמדנו ולהגיע הכי גבוה שרק אפשר”.

מאמן הנבחרת, דימיטריוס מברוטס: “עשינו עבודה טובה, זה סימן דרך שחשוב לנו ולכל הכדורמים בישראל אבל כמובן שאנחנו יודעים שזאת רק תחילת הדרך ויש עוד עבודה לפנינו. נעשה הכנה טובה ואני מקווה שנצליח בהמשך”.

רויטל כהן גלוסקא (שחר גרוס)רויטל כהן גלוסקא (שחר גרוס)

“אנחנו הולכות לשם להילחם”, הצהירה קפטנית הנבחרת, שונית סטרוגו והוסיפה: “זה יהיה הישג ענק להגיע לעשר הראשונות גם בגלל שקיבלנו בית מאוד קשה להתמודד בו. אנחנו עובדות מאוד קשה כדי להילחם ולהשיג את המטרות שלנו”.

מנכ״ל הוועד האולימפי בישראל, גילי לוסטיג, התייחס גם הוא לאליפות: “ראו בענף הזה פוטנציאל מאוד גבוה ואתם רואים שיש לזה תוצאות, יש פה בנות שהיו בבאקו והגיעו ל-12 הגדולות וגם שם זה היה לא קל אבל כולנו יודעים שאין קיצורי דרך. עדיין פערי הרמות בינינו לבין הצמרת האירופאית הם פערים גדולים מאוד אבל אנחנו בסך הכל בתחילת הדרך. יש פה ממוצע גילאים צעיר מאוד ואין ספק שזאת תהיה הנבחרת הצעירה ביותר. אנחנו תומכים בכן ונמשיך לתמוך בכן ואנחנו נגיע להישגים ב-2024”.

נבחרת כדורמים בנות (שחר גרוס)נבחרת כדורמים בנות (שחר גרוס)

“אם אני לוקח שש שנים אחורה, לא חשבתי שנגיע למעמד של אליפות אירופה”, אמר דודו מלכא, סגן ראש מנהל הספורט: “הפוטנציאל היחסי היה מאוד גבוה ולכן החלטנו ללכת על כדורמים, ברגע שהבנו שיש סיכוי לא ויתרנו למרות שהשנים הראשונות לא היו קלות ולא נכנענו למרות שאמרו לנו שזה לא יצליח״.

מנהל היחידה לספורט הישגי, דני אורן אמר:״ספורט זה לא תכנית ריאליטי ולוקח לפעמים 12 שנים כשבונים משהו מחדש. יש פה באליפות שש נבחרות שהן מעל כולם וצריך לזכור שזה הענף כדור היחיד שעלה השנה לאליפות אירופה. אנחנו איתכם לא משנה מה תעשו ואנחנו יודעים שהמטרה שלנו הרבה יותר רחוקה עד 2024 להגיע למשחקים האולימפיים״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */