יום שישי, 19.04.2024 שעה 00:07

90% מהמנחשים בטוחים: מסי יכבוש לפחות צמד

למרות היכולת החלשה, מהמרי הווינר מאמינים בפרעוש מול ניגריה. 473 איש זכו ב-260 אלף ש"ח בזכות ה-2:2 בין סנגל ליפן וכמה שווה ניצחון של איראן?

|
ליאו מסי. הישראלים מאמינים בו (רויטרס)
ליאו מסי. הישראלים מאמינים בו (רויטרס)

מהמרי ה-WINNER עדיין מאמינים בליאו מסי. למרות היכולת הדלה של כוכב ארגנטינה עד כה, כ-90 אחוז מהמהרים מאמינים כי הפרעוש יכבוש צמד או יותר במשחק המכריע מול ניגריה במחזור הסיום של שלב הבתים, משחק בו ארגנטינה חייבת לנצח כדי להעפיל לשמינית הגמר.

ארגנטינה היא הפייבוריטית המובהקת, למרות היכולת הדלה בטורניר עד כה, ביחס של פי 1.4 לניצחון. ניגריה, שמספיק לה גם תיקו לעלות (ביחס של פי 4.4 – יחס גבוה), וניצחון ביחס של פי 5.4. 

מסי, אגוארו ומסצ'ראנו באימון. יעשו את העבודה? (רויטרס)מסי, אגוארו ומסצ'ראנו באימון. יעשו את העבודה? (רויטרס)

במשחק שנערך אתמול בין פולין לקולומביה 54% מהמנחשים הימרו על ניצחון קולומביאני. 246 איש אף ניחשו את התוצאה המדויקת (0:3) ביחס של פי 15.5 והרוויחו 186 אלף ש”ח. במשחק בין אנגליה לפנמה 87% הימרו על אנגליה. 55% ניחשו שהארי קיין יבקיע 2 שערים ומעלה וצדקו. בעקבות ההצגה שנתן קיין, הוא כבש את טבלת מלך השערים כשהוא מדיח ממנה את רונאלדו, ביחס של פי 2.5.

במשחק בין יפן לסנגל, הנבחרות המפתיעות של בית ח', 29% ניחשו תיקו. 19% ניחשו שיובקעו במשחק ארבעה שערים ומעלה. 473 איש ניחשו את התוצאה המדויקת של המשחק, 2:2 ביחס פי 13 והרוויחו 260,000 ש”ח. 13 מביני עניין ניחשו נכון שסדיו מנה, חלוצה הסנגלי של ליברפול יבקיע ראשון ושהתוצאה המדויקת תהיה 2:2 – בקומבינציה הזאת היחס עמד על פי 40.

סאדיו מאנה. שימח את מהמרי הווינר (רויטרס)סאדיו מאנה. שימח את מהמרי הווינר (רויטרס)

לקראת שמינית הגמר, מומחי הווינר מציגים את מפת העלייה לשמינית הגמר. בגזרת בית א', הקרב הוא על ראשות הבית בין אורוגוואי לרוסיה. למרות שרוסיה מארחת, אורוגואי היא הפייבוריטית לניצחון ביחס של פי 2.45. לרוסיה יספיק גם תיקו כדי לסיים במקום הראשון עם יחס של פי 2.9 לתיקו ו- 2.8 לניצחון. 

בבית ב', ספרד היא המועמדת הראשית לזכות בבית ביחס של פי 1.25. פורטוגל מגיעה אחריה ביחס של פי 1.9 ואיראן, שלה עוד סיכוי לעשות הפתעה בסיבוב השלישי נמצאת ביחס של פי 12. פורטוגל היא הפייבוריטית לניצחון במשחק מול איראן ביחס של פי 1.5, וספרד היא הפייבוריטית לניצחון מול מרוקו ביחס של פי 1.25, שבמקרה זה שתיהן יעלו מהבית. אם אתם מחפשים/מאמינים בהפתעה, לאיראן יש יחס של פי 5.8 לניצחון שיעלה אותה לשמינית על חשבון אלופת אירופה.

בבית ג' צרפת היא הפייבוריטית לניצחון על דנמרק ביחס של פי 2.05, כאשר לדנמרק מספיק תיקו (ביחס של פי 2.5) כדי להבטיח העפלה. אוסטרליה, שחייבת ניצחון מול פרו כדי להישאר בתמונת העלייה, אפילו לא פייבוריטית עם יחס של פי 2.55 לניצחון על פרו (לעומת יחס של פי 2.4 לניצחון של פרו).

נבחרת צרפת. פייבוריטית ברורה (רויטרס)נבחרת צרפת. פייבוריטית ברורה (רויטרס)

בית ה' מוביל את המומחים ללכת עם ברזיל ושווייץ כמי שיעלו לשמינית. הם צופים שברזיל תנצח את סרביה ביחס של פי 1.35 (גם תיקו ביחס של פי 4.25 יספיק לה לעלייה) ושווייץ תנצח את קוסטה ריקה ביחס של פי 1.6, וגם כאן תיקו ביחס של פי 3.15 יספיק לה לעלייה.

בבית ו' הציפייה היא שגרמניה תנצח את דרום קוריאה ביחס של פי 1.1 (היחס של ניצחון קוריאני עומד על פי 15). מקסיקו עם יחס של פי 2.2 לניצחון על שבדיה (יחס של פי 2.9 לניצחון שלה). בבית ז' אנגליה ובלגיה נאבקות ביניהן על המיקום וכאן אין פייבוריטית מובהקת – יחס של פי 2.6 לניצחון אנגלי לעומת יחס של פי 2.55 לניצחון בלגי ותיקו ביחס של פי 3. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */