יום שישי, 19.04.2024 שעה 02:39

אחרי הצמד: בארגנטינה מהללים את 'ליונל מוסה'

הניגרי קיבל כבוד אחרי ה-0:2 מול איסלנד, גם אוגו חגג: "בשביל כל הניגרים", הגלרימסון: "מוזר שאנחנו עדיין במרוץ". מאור רחמני, שליח ONE למונדיאל

|
אחמד מוסה חוגג (רדאד ג'בארה)
אחמד מוסה חוגג (רדאד ג'בארה)

הכל הלך היום (שישי) לנבחרת ניגריה מול איסלנד. צמד השערים של אחמד מוסה העניק שלוש נקודות יקרות לסופר איגלס 0:2, כאשר גם פנדל שקיבל גילפי סיגורדסון בעזרת טכנלוגיית ה-VAR לא החזיר את הוויקינגים למשחק. 

אחרי המשחק, מוסה ומאמן ניגריה, גרנוט רוהר, הגיעו לחדר מסיבת העיתונאית ושמחו על הניצחון החשוב ששמר עליהם בתמונת ההעפלה לשמינית גמר מונדיאל 2018. מנגד מאמן איסלנד, היימיר הלגרימסון, דיבר במסע"ת גם הוא והתקשה להסתיר את אכזבתו.

תקציר ניגריה איסלנד

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >

"זה לא קל, אבל אני שמח, תודה לחברים שלי שהאמינו בי על המגרש", אמר מוסה, שהפך לניגרי הראשון שכובש בשני גביעי עולם. "לא שיחקתי תקופה העונה אחרי שעברתי ללסטר סיטי ואז חזרתי לצסק"א מוסקבה. ברוסיה הפכתי לשחקן שאני ואשמח לחזור לשחק בצסק"א. לא תהיה לי בעיה לכבוש מול ארגנטינה. חייבים לנצח אותם".

הכינוי החדש שקיבל כובש הצמד בארגנטינה היה 'ליונל מוסה', על כך הגיב: "נפגשנו בברזיל 2014 כבשתי צמד, במשחק ידידות בין לסטר לברצלונה כבשתי גם צמד, מקווה שגם הפעם אעשה את זה".

אחמד מוסה חוגג בסיום (רדאד גאחמד מוסה חוגג בסיום (רדאד ג'בארה)

גם קשר הפועל ב”ש, ג’ון אוגו, חגג את הניצחון על אף שלא שותף וכתב בחשבון האינסטגרם שלו אחרי המשחק: “הניצחון הזה הוא בשביל כל הניגרים. הפוקוס שלנו עכשיו הוא במשחק נגד ארגנטינה, תודה לכם על תפילותיכם”.

"המחצית השנייה הייתה עניין אחר כי השחקנים הבינו שהם צריכים לשנות את המשחק שלהם", אמר המאמן המנצח גרנוט רוהר. "האיסלנדים היו טובים יותר במחצית הראשונה ולא כבשו, אנחנו היינו טובים יותר במחצית השנייה וכבשנו. שינינו מערך ל-3:5:2, עבדנו קשה מאוד. כולם היו מאוכזבים אחרי קרואטיה, אבל אני הייתי שמח מהמשחק שלנו. העבודה הקשה שלנו השתלמה. מודה לאיסלנד על המשחק שלה, הייתה מלחמה וזו נבחרת מצוינת שראויה לדירוג שלה בפיפ"א". 

על מוסה: "המהירות שלו עשתה את ההבדל. ההתקפות המתפרצות שלנו, המשחק בנגיעה שלנו, לפעמים שתי נגיעות, עבד טוב מולם. אני אוהב את הצניעות והחיבור של השחקנים שלי". 

המשחק המכריע מול ארגנטינה: "זה יהיה משחק על הבית, נצטרך לנצח אותם כדי להעפיל. ניצחנו אותם במשחק ידידות, אבל זה בלי ליאו מסי. זו תהיה אופרה אחרת עכשיו".

שחקני ניגריה חוגגים בטירוף (רויטרס)שחקני ניגריה חוגגים בטירוף (רויטרס)

"אתם אומרים שהיינו כבדים ואיטיים, זה לא היה משחק טוב", אמר הלגרימסון, שפתח את מסיבת העיתונאים. "היה לנו חם, הקצב היה איטי וניגריה שיחקה טוב ונלחמה, הייתה טובה יותר גם באוויר. ציפינו למשחק טוב יותר. טקטית, לא טעינו. היינו קצת שונים מעצמנו בדרך כלל". 

התחושות אחרי ההפסד: "אנחנו לא מופתעים, התכוננו למערכים שלהם, אבל אנחנו עצובים כי נענשנו בגלל המשחק טוב שלהם. הקרדיט למאמן רוהר".

השפעת התיקו מול ארגנטינה: "המשחק ההוא היה קשה מאוד, נתנו בו הכל. היום הגענו מוכנים, 0:0 במחצית היה בסדר וכולם היו בעמדות. מה ששינה את המשחק היה השער שלהם בתחילת המחצית השנייה. הם היו מהירים בחלק הקדמי והצליחו לכבוש שוב".

בירקיר ביארנסון וארון גונארסון מאוכזבים (רדאד גבירקיר ביארנסון וארון גונארסון מאוכזבים (רדאד ג'בארה)

תמונת ההעפלה לשמינית: "זה מוזר שאנחנו עדיין במרוץ, לא חשבנו שנגיע לזה אחרי הפסד. קשה לעכל את זה. עשינו הכל בבמשיק, ניתן הכל גם במשחק מול קרואטיה. שיחקנו מולם פעמיים בשנים האחרונות, אנחנו כמו זוג נשוי שרוצה להתרגש ולא מצליח. המשחקים מולם מלאים בכרטיסים צהובים וגם אדומים ככה שאנחנו יודעים איך להתכונן אליהם. הם עברו הרבה כדי להיות נבחרת מצוינת כמו שהם היום, אבל כן ניצחנו אותם והצלחנו לסיים לפניהם במוקדמות פעם אחת".

ביקורת על היום החופשי שקיבלו השחקנים השבוע: "לא יודע למה יש דיון על זה, דיברנו על זה שהכדורגל לא הכי חשוב בחיים ומגיע גם לנו לראות את הנשים שלנו, הילדים, האחיות, האחים וההורים".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */