יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:47

"ניקינו שחקנים בעייתיים, יצרנו כאן דור חדש"

קצין התקשורת של צרפת לקראת המשחק ב-18:00 מול פרו: "כולם היו מבקרים אותנו, עכשיו זה שונה". וגם: פרשיות בנזמה. מאור רחמני, שליח ONE למונדיאל

|
קיליאן אמבפה, אלפונס אראולה, רפאל וראן ובנג'מין מנדי (רדאד ג'בארה)
קיליאן אמבפה, אלפונס אראולה, רפאל וראן ובנג'מין מנדי (רדאד ג'בארה)

נבחרת צרפת תתמודד הערב (חמישי) ב-18:00 מול נבחרת פרו באצטדיון ביקטרינבורג, כשהיא תנסה לעשות עוד צעד בדרך לשמינית גמר מונדיאל 2018. לקראת המשחק של הטריקולור, שוחחנו עם קצין התקשורת של נבחרת צרפת, יאן פרין, שסיפר ל-ONE על השהות של הנבחרת ברוסיה ועל השינויים שנעשו בה בשנים האחרונות.

"ההרגשה של כולם כאן טובה ברוסיה, ניצחנו את המשחק הראשון ועכשיו הכל הרבה יותר קל", אמר פרין ל-ONE. "התנאים מצוינים, המחנה שלנו מעולה ויש לנו כל מה שצריך כדי להתכונן טוב למשחקים מול פרו ודנמרק. נכון, לא נראינו טוב מול אוסטרליה, לא שיחקנו ממש טוב, אנחנו יכולים לשחק יותר טוב, אבל התוצאה היא שלוש נקודות וזה מה שחשוב במשחק הראשון. אם אתה מנצח, אתה יכול להתכונן בשקט למשחק השני ואם לא – יש עליך הרבה לחץ. במיוחד בצרפת, כולם היו מבקרים אותנו, תראה מה קורה לקראת המשחקים השניים של ברזיל וגרמניה. עכשיו הכל שונה והכל בסדר".

האיראני שמוכן לפגוש את ישראל

"פתחנו פרק חדש בנבחרת צרפת אחרי ריימונד דומנק והמינוי של דידייה דשאן, התחלה של הרפתקה חדשה", המשיך פרין על ההבדלים בין המונדיאל הנוכחי לקודמים, בהם סערה אחרי סערה רדפו את הנבחרת. "יש לנו מאמן אחר, מערכת אחרת, חוקים חדשים והוא הראש של הכל. אין מה להשוות בכלל. פעם היה פילוג בנבחרת, אבל מאז ברזיל יש לנו נבחרת מאוחדת. אפילו לפני כן, מאז הפלייאוף מול אוקראינה על העלייה למונדיאל 2014, אז הייתה נקודת המפנה שלנו ויצרנו דור חדש. ביורו 2016 הגענו לגמר עם הדור החדש הזה ועכשיו יש לנו עוד הרבה שחקנים צעירים שהצטרפו אליו”.

"עוד לפני ברזיל ניקינו את השחקנים הבעייתיים מהנבחרת שלנו והדור החדש והמגובש הזה הוא התוצאה של התהליך שעשינו", הוסיף פרין, אבל לא הסכים לענות על שאלות בנוגע לקארים בנזמה למשל ("אלו כבר החלטות של מאמן"), אלא שברקע מרחפות בשנתיים האחרונות הקונספירציות על החלטות פוליטיות שהביאו לכך שחלוץ ריאל מדריד לא בסגל מאז פרשת קלטת הסקס עם מת'יו ולבואנה. "אני מתכוון שזו החלטה של מאמן, אבל לא רק בגלל היכולת המקצועית של בנזמה", שאלתי אותו. "כן, כן, הבנתי אותך, אבל אני לא מתכוון לענות לך על זה, זו בחירה של המאמן", הוא השיב.

בנזמה. אין תגובה (רויטרס)בנזמה. אין תגובה (רויטרס)

אפילו מקורביו של נשיא ההתאחדות הצרפתית, נואל לה גרו, פיליפ ולודיווין ז'בו (אב ובת מפאריס) שחלקו איתנו מונית בדרך למרכז מוסקבה, הסכימו לומר לנו: "זה ברור שקארים צריך להיות בסגל, זה לא רק מקצועי", אבל אז האבא העיר לבתו והם כבר לא הסכימו לענות על השאלה האם חברם, לה גרו, מעורב בהחלטה לגבי בנזמה. עם חלוץ ריאל או בלעדיו, צרפת מרגישה טוב ברוסיה ואחרי "הניקיון", הגלוי והנסתר, היא בטוחה בעצמה לקראת המשך הטורניר.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */