יום שישי, 29.03.2024 שעה 10:37

חאמס רודריגס מחוץ להרכב קולומביה מול יפן

באופן מפתיע, קשר באיירן לא יפתח מול הנבחרת מהמזרח הרחוק. פלקאו יעלה בהתקפה עם איסיקיירדו, קוודראדו וקווינטרו. אינוי וקגאווה בקישור מנגד

|
חאמס רודריגס (רויטרס)
חאמס רודריגס (רויטרס)

המחזור הראשון של שלב הבתים בגביע העולם יינעל היום (שלישי) כאשר משחקי בית 8 יצאו לדרך. הראשון שביניהם הוא המפגש המסקרן בין נבחרת קולומביה לנבחרת יפן (15:00). המאמן היהודי של קולומביה, חוסה פקרמן, שיהנה מסגל מלא, הפתיע כשהחליט לא להכליל את הכוכב הכי גדול שלו, חאמס רודריגס, בהרכב הפותח.

מי שכן יעלה ב-11 של פקרמן הוא רדאמל פלקאו, שבגיל 32 ירשום הופעת בכורה במונדיאל. מתחת לחלוץ ישחקו חוסה איסיקיירדו, חואן קוודראדו וחואן קווינטרו, כאשר קרלוס סאנצ’ס וג’פרסון לרמה יתחזקו את הקישור האחורי. בהגנה ישתפו פעולה צמד הבלמים דאבינסון סאנצ’ס ואוסקר מורייו, ביחד עם המגנים סנטיאגו אריאס וחוהן מוחיקה.

פלקאו חוגג את המהפך (רויטרס)פלקאו חוגג את המהפך (רויטרס)

פקרמן אמר לשחקניו: “אני רוצה שנתחיל ברגל ימין, ניצחון ייתן לנו דחיפה מורלית גבוהה לקראת השלבים הבאים”. קפטן הנבחרת, חאמס רודריגס, שזכה בנעל הזהב במונדיאל 2014 בברזיל, ינסה להנהיג את הדרום אמריקאיים לעוד טורניר מוצלח כאשר הוא צפוי לשתף פעולה בחוד עם רדאמל פלקאו שיערוך את הופעת הבכורה שלו בגביע העולם לאחר שנעדר מהקודם בעקבות פציעה טרגית. דאבינסון סאנצ’ס, בלמה של טוטנהאם ינסה לשמור על מרכז ההגנה הרך של הקולומביאנים. 

מיוחד: מעקב אחרי רונאלדו באימון פורטוגל

הסמוראים הכחולים, שיפתחו את המונדיאל השישי בתולדותיהם, רוצים לעבור את שלב הבתים כאשר הם הוגרלו לבית שווה כוחות על הנייר. המאמן נישינו דיבר עם שחקניו: “תישארו נאמנים לשיטה ההתקפית שלנו. אנחנו צריכים להיזהר מהכוח המתפרץ של הקולומביאנים”. באימונים האחרונים תירגל המאמן תנועה התקפית וביקש משחקניו לא לפחד לעלות קדימה ולנסות להבקיע. המשחק שלהם בנוי על הקישור בראשותם של קייסוקה הונדה הוותיק ושינג’י קגאווה של בורוסיה דורטמונד.

יפן. רוצים לעבור את שלב הבתים (GettyImages)יפן. רוצים לעבור את שלב הבתים (GettyImages)

המשחק ישוחק באצטדיון מורדוביה ארנה, בעיר סרנסק. באיצטדיון 44,149 מקומות ישיבה והוא נבנה בצורה כזו שלאחר סיום גביע העולם יפורקו היציעים העליונים. כמות הצופים תופחת ל-30,000 ובשטח שיתפנה תבנה במקום טיילת ומרכז מסחרי.

מונדיאל ראשון לסאדיו מאנה, הפולנים רוצים לעלות מהבתים

מיד לאחר סיומו של המשחק בין קולומביה ליפן, המשחק האחרון של המחזור הראשון בבית 8 (18:00) יפגיש את נבחרת פולין ונבחרת סנגל וינעל את הסיבוב בשלב הבתים. הפולנים של אדם נוואלקה, יפתחו את גביע העולם השמיני שלהם בהיסטוריה ויחזרו לבמה הגדולה לאחר שנעדרו משני המונדיאלים הקודמים. סנגל מנגד, מאומנת מאז 2015 על ידי אליו סיסה הסנגלי. זהו טורניר המונדיאל השני בסך הכל לו מעפילים האפריקאים וירצו לשחזר את ההישג המדהים מגביע העולם ב-2002 שם הגיעו עד רבע הגמר.

רוברט לבנדובסקי, רוצה לעבור את שלב הבתים (רויטרס)רוברט לבנדובסקי, רוצה לעבור את שלב הבתים (רויטרס)

“אני בטוח שהאימונים האחרונים שיפרו את הדינמיקה בינינו, באופן אישי התחלתי להתכונן למונדיאל הרבה יותר מוקדם ואגיע מוכן יותר מהיורו האחרון”, אמר קפטן הנבחרת הפולנית, רוברט לבנדובסקי. במחנה הפולני יכולים לשאוב עידוד מכך שהבלם קמיל גליק החלים לגמרי מהפציעה בכתף ויעמוד לרשותו של המאמן. לבלם שמור תפקיד מרכזי במערך הפולני והוא אמור לשמור על כוכב סנגל, סאדיו מאנה, לא יעשה צרות לאדומים לבנים.

הציפיות ממאנה גבוהות במיוחד לאחר שהחלוץ הבקיע העונה 10 שערים בליגה האלופות ורשם התקדמות משמעותית בליברפול. הסנגלים ינסו לשחזר את ההישג המדהים מהמונדיאל בקוריאה/יפן, ומי שיכול לעזור להם בכך הינו מאמנם, שהיה הקפטן של האפריקאים באותה טורניר. “הנבחרת הזו עשתה כבר היסטוריה בעבר, ועכשיו הזמן לשכתב אותה מחדש. אומר סיסה לשחקניו ומוסיף: “יש לנו את כל הביטחון לשחק את הכדורגל שלנו, ולהראות בפני העולם את הכדורגל האפריקאי במיטבו”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */