יום חמישי, 28.03.2024 שעה 21:17

דה חאה יפתח, היירו: שחקן צריך לקבל ביטחון

מאמן ספרד אישר כי השוער, שטעה מול פורטוגל, יעמוד בין הקורות מול איראן: "כבר היה בתקופות רעות בעבר". איסקו: "בלתי אפשרי לשנות את השיטה"

|
דויד דה חאה (רויטרס)
דויד דה חאה (רויטרס)

אחרי ה-3:3 המטורף מול פורטוגל, נבחרת ספרד תנסה לחזור לתלם כאשר תפגוש ביום רביעי את מוליכת בית 2 המפתיעה, איראן, שניצחה את מרוקו במחזור הפתיחה. הספרדים יודעים שניצחון הוא בגדר חובה, שכן איבוד נקודות נוסף עשוי לגרום להם להדחה מוקדמת כבר בשלב הבתים.

מי שעמד באור הזרקורים אחרי התיקו מול פורטוגל היה דויד דה חאה. שוער מנצ’סטר יונייטד טעה בגול השני של כריסטיאנו רונאלדו והיו אוהדים שאף קראו להדחתו מההרכב מול האיראנים. למרות זאת, מאמן הנבחרת פרננדו היירו, חשף במסיבת העיתונאים כי הוא דווקא סומך על השוער: “הוא היה רגוע מאוד באימונים, כמו תמיד. מניסיון, אני יודע שכדורגלנים צריכים ביטחון, לא רק ברגעים היפים. הוא הגיב בצורה טבעית כי הוא עבר כבר תקופות קשות בקריירה שלו. לפעמים צריך לתת את הזמן והמרחב לשחקן”.

“דה חאה בסדר גמור”, אמר איסקו על חברו. “אף אחד לא אוהב להיכשל, אבל הוא אחד השוערים הכי טובים בעולם, אנחנו אוהבים אותו מאוד והוא אופטימי. הדברים שקרו צריכים להישאר מאחור, זה לא עוזר לבכות על זה. אנחנו צריכים להתמקד במשחק הבא”. 

התפקיד בנבחרת: “אני לא חושב שאני הולך להיות היורש של שחקן כזה או אחר, אני רק חושב לתת 100% ואם בסופו של דבר נעשה דברים טובים כקבוצה, כולנו נהיה שמחים. לקבוצה הזאת יש הרבה לב, הרבה גאווה והרבה רצון לעשות דברים טובים”.

איסקו עם הכדור מול שחקני פורטוגל. ספרד חייבת ניצחון (רדאד ג'בארה)איסקו עם הכדור מול שחקני פורטוגל. ספרד חייבת ניצחון (רדאד ג'בארה)

הופעתו המאה של פיקה בנבחרת: “להגיע ל-100 הופעות במדי הנבחרת, זה ממש לא קל. זה אומר שהוא עושה עבודה טובה מאוד, הוא היה אחד הברגים המרכזיים בהצלחה של ספרד בשנים האחרונות. אנחנו מאוד מרוצים מחוליית ההגנה שיש לנו”.

שינוי השיטה: בלתי אפשרי לשנות את השיטה של נבחרת ספרד, זו אותה שיטה שגרמה לנו לזכות בהרבה תארים. זה לא יהיה בסדר אם נשנה”.

היריבה: “איראן תנסה להבקיע בדקה הראשונה, אבל אנחנו חייבים להיות סבלניים ולעשות את המשחק הרגיל שלנו. אם ניקח את זה, אני בטוח שנשיג את המטרה שלנו”.

מינוי ז’ולן לופטגי לריאל מדריד: "באופן אישי, זה חדשות טובות עבורי שהוא המאמן החדש של ריאל מדריד, הוא תמיד סמך עליי, גם כאשר הדברים לא הלכו כל כך טוב בשבילי", סיכם.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */