יום שישי, 29.03.2024 שעה 12:35

ניימאר: השופטים צריכים לבצע את העבודה שלהם

כוכב ברזיל, שספג 10 עבירות במהלך ה-1:1 מול שווייץ, היה מתוסכל: "אני רק צריך לשחק כדורגל". בתקשורת תקפו: "לא הופיע". וגם: בהראמי סופג ברשת

|
ניימאר מתוסכל (רויטרס)
ניימאר מתוסכל (רויטרס)

הרבה ציפו מנבחרת ברזיל לתת הצגה אחרי המפלות של נבחרת ארגנטינה וגרמניה, גם השחקנים של צ’יצ’י ציפו מעצמם לרקוד על המגרש, אך נבחרת שווייץ הראתה שיש לקחת אותה בחשבון עם תצוגה נהדרת, שהסתיימה בסופו של דבר ב-1:1 מאכזב עבור הדרום אמריקאים.

כמובן מי שהיה במרכז העניינים לפני המשחק הוא גם זה שתפס את תשומת הלב אחרי המשחק, ניימאר. הכוכב הכי גדול של הסלסאו, אליו נשואות התקוות של מיליוני ברזילאים ומי ששיחק את המשחק הרשמי הראשון שלו מאז הפציעה, לא הופיע למשחק ולא הצליח להביא את היכולות שלו לידי ביטוי. 

תקציר ברזיל

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >

הסופרסטאר של פאריס סן ז’רמן זכה ל”טיפול מיוחד” משחקניו של ולדימיר פטקוביץ’. לא פחות מ-10 עבירות נעשו עליו, כאשר על שאר הנבחרת נעשו 9. הוא הפך לראשון מאז מונדיאל 1998 שסופג 10 עבירות, מאז אלן שירר האנגלי, עליו נעשו 11 עבירות על ידי שחקני נבחרת טוניסיה. 

בברזיל תקפו את השיפוט, גם עקב העבירות על ניימאר וגם בטענה כי נעשתה עבירה על מירנדה במהלך שער השוויון. “אני חושב שהייתה עבירה”, אמר ניימאר. “כשאתה מסתכל על השידור החוזר, בזמן שהם חוגגים, רואים את זה. אבל זה לא התפקיד שלי, יש ארבעה שופטים במגרש, הם פשוט צריכים לבצע את העבודה שלהם”.

ניימאר מתלונן לשופטים (רויטרס)ניימאר מתלונן לשופטים (רויטרס)

“לא הגיע לנו לסיים בתיקו, אבל אנחנו צריכים להשתפר”, הוסיף הברזילאי. “אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב, אבל המשחק הזה הראה לנו שזה לא יהיה קל”. ניימאר גם הגיב למספר העבירות הגבוה שנעשה עליו: “אני פשוט צריך לנסות לשחק כדורגל, אני מניח שזה טבעי שזה יקרה. זה התפקיד של השופט לראות, צריך לשים לב לדברים האלה, אבל זה דבר נורמלי בכדורגל”.

ניימאר מסביר לשופט (רויטרס)ניימאר מסביר לשופט (רויטרס)

גם חברו לנבחרת מרסלו לא היה מרוצה: “בשביל מה יש VAR? השופטים היו צריכים לעשות יותר. אם זה שם אז צריכים להשתמש בזה, זה ברור”. עוד אמר מגן ריאל מדריד: “השופט לא רצה להסתכל במסך, אבל אסור לנו להשתמש בזה כתירוץ לתיקו”. ז’ואאו מירנדה הוסיף: “אולי אם הייתי נופל, אז השופט היה שורק. הנקודה הזו לא תערער אותנו, עוד נבחרות גדולות אחרות התחילו רע, אנחנו רק חושבים ממשחק ממשחק”.

בתקשורת העולמית תקפו את היכולת הדלה של ניימאר. “רונאלדו היה קטלני, מסי החטיא פנדל, אבל ניימאר אפילו לא הופיע”, נכתב ביורוספורט. “הוא לא הצליח להרשים במשחק החזרה שלו במונדיאל מאז 2014. הוא לא הצליח לסחוף אחריו את הנבחרת לניצחון”. באתר Europe1 כתבו: “שוויץ הוציא על ניימאר חוזה”.

ניימאר בפוזה בה בילה רוב המשחק (רויטרס)ניימאר בפוזה בה בילה רוב המשחק (רויטרס)

מי שהיה אמון על המשימה הוא ואלון בהראמי, שתיסכל פעם אחר פעם את ניימאר עם משחק אגרסיבי, יש כאלו שיגידו יותר מדי. לא מעט אוהדי ברזיל ניגשו לחשבון האינטסגרם של הקשר, שם החלו לתקוף אותו. “בעטת בניימאר יותר מאשר בעטת בכדור”, כתבו לו. “אתה מגוחך, פחדן”, “משחק מלוכלך”.

“רק רצינו להוציא אותו מהמשחק”, התגונן מאמן שווייץ ולדימיר פטקוביץ’. “לא צריך להאשים אותנו במשהו אחר, אני חושב שההגנה שיחקה נקי, המאבקים היו נכונים ותמיד היה לנו שחקן על ניימאר, זה היה אחד המפתחות לניטרול ברזיל”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */