יום שישי, 29.03.2024 שעה 03:30

"אספאס חייב לפתוח, פורטוגל זה סיפור אחר"

בספרד לא התרשמו מה-0:1 על טוניסיה במשחק ההכנה האחרון למונדיאל, אבל החמיאו לחלוץ. אכזבה גם בצרפת לאחר ה-1:1 עם ארה"ב: "יש עוד הרבה עבודה"

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

נבחרת ספרד ערכה אתמול (שבת) את משחק ההכנה האחרון שלה לפני המונדיאל, כשניצחה 0:1 את נבחרת טוניסיה. החבורה של ז’ולן לופטגי המשיכה את היכולת החלשה שלה ממשחקי ההכנה, אך למזלה שער של יאגו אספאס שנכנס כמחליף העניק לה את הניצחון. במשחק הפתיחה שלה במונדיאל ביום שישי הקרוב כבר תחכה לה אלופת אירופה פורטוגל.

השער של אספאס פתח שוב את הדיון על מי צריך להיות החלוץ הפותח של הנבחרת. אלברו מוראטה כזכור לא זומן, והמועמדים העיקריים הם דייגו קוסטה ורודריגו מורנו, אך אחרי המשחק אמש, בחלק מעיתוני ספרד מבקשים ואף דורשים שהחלוץ של סלטה ויגו (22 שערי ליגה העונה), יהיה זה שיפתח.

סיבה לדאגה? ספרד מתקשה מול טוניסיה

“אין בכלל ספק – אספאס הוא ה-9 הכי טוב”, כך נכתב הבוקר ב”מארקה” שם הוסיפו: “במשחק מגעיל שהשאיר תחושות רעות, אספאס היה זה שהציל את לופטגי. הוא לא היה צריך הרבה זמן כדי לשבור את התיקו אפס. הכדור עכשו נמצא במגרש של המאמן, אבל נראה שאין על זה ויכוח: אספאס הוא החלוץ שלנו למונדיאל”.

ומה היה לחלוץ סלטה ויגו להגיד בסיום? “לא היינו מספיק סבלניים עם הכדור, אבל הניצחון עוזר לנו לצבור ביטחון ואנחנו כבר מצפים להכנות למשחק הבא. המאמן יצטרך להחליט לגבי הרכב, אני מנסה לנצל את הדקות שהוא נותן ולי ולנצל את ההזדמנויות. הרגשנו יותר טוב לפני משחקי ההכנה, אבל אנחנו לא יכולים לחכות לגביע העולמי”, אמר אספאס.

ז’ולן לופטגי אמר בסיום: “זה היה משחק מאוד קשה, משחק ברמה של מונדיאל. סבלנו במחצית הראשונה אבל בשנייה הצלחנו לצאת יותר קדימה ולהתגבר על הקשיים. החלוצים התחלקו בדקות במשחקים האחרים כי אנחנו רוצים לנצל את הזמן בצורה הכי טובה עבור כולם. יש משחקים שנוכל לשחק בהם עם שני חלוצים גם ועשינו את זה יותר מפעם אחת”.

דידייה דשאן: “אני מצפה ליכולת טובה יותר”

נבחרת נוספת שאכזבה אתמול היא צרפת, לדעת רבים המועמדת המובילה לזכייה בטורניר, לאחר שסיימה ב-1:1 בלבד נגד ארצות הברית בזכות שער של קיליאן אמבפה בדקה ה-80, השער ה-52 שלו ב-119 משחקים (קבוצה ונבחרת), וצריך לזכור שהוא השחקן השני הכי צעיר שיגיע למונדיאל הקרוב.

ב’לאקיפ’ לא התרשמו מהיכולת וכתבו: “יש לצרפת עוד הרבה עבודה. במשחק נגד יריבה דומה לאוסטרליה שתחכה במשחק הפתיחה, החניכים של דשאן נראו לחוצים על המגרש”. בעיתון החמיאו לפוגבה: “לקח אחריות, ניסה לבנות מהלכים ושיחק פשוט”. ג’ירו נבחר למאכזב: “לא עשה שום דבר עד שנפצע והוחלף במחצית השנייה”.

דשאן עצמו אמר בסיום: “אני תמיד מצפה ליותר טוב, אבל נגמר לנו האוויר, עבדנו קשה השבוע. היו לנו הרבה הזדמנויות אבל לא ניצלנו אותן. הייתה חסרה לנו תנועה בהתקפה. אני לא אגיד שהמשחק הזה שימח אותיף אבל זה חלק מתהליך ההכנה. אם מישהו חשב שאנחנו נגיע באופוריה, אז המשחקים האחרונים לימדו אותנו דברים חדשים”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */