יום שבת, 20.04.2024 שעה 08:48

קרויטר נפצע ופרש, לנסקי חזרה מחופשת לידה

הקופץ לגובה החליט לפרוש מתחרות ISRAEL JUMP בירושלים לאחר שגבו נתפס, האצנית סיימה ראשונה במקצה 200 מטרים. קנייזבה-מיננקו זכתה בקפיצה המשולשת

|
דימה קרויטר (איציק בלניצקי)
דימה קרויטר (איציק בלניצקי)

תחרות ISRAEL JUMP ה-11 התקיימה היום (רביעי) באצטדיון גבעת רם בירושלים. התחרות אותה מארגן מדי שנה מועדון לידר ירושלים נוסדה על ידי אלוף אירופה בקפיצה במוט לשעבר, אלכס אברבוך, שהינו המנהל המקצועי של המועדון, משכה אליה כמידי שנה אתלטי צמרת מהעולם ובכירי האתלטים בישראל. 

חודשיים לפני אליפות אירופה בברלין, סגנית אלופת אירופה, חנה קנייזבה מיננקו, קפצה לראשונה העונה בארץ. 14.57 מטרים הספיקו לשיאנית ישראל בכדי לזכות במקום הראשון בעוד בשאר חמשת הקפיצות האחרות נפסלה קופצת המשולשת. 

חנה קנייזבה-מיננקו (איציק בלניצקי)חנה קנייזבה-מיננקו (איציק בלניצקי)

הקופצת לגובה, דניאל פרנקל, שממשיכה את הקאמבק הממושך שלה לאחר שתי פציעות קשות מהן סבלה, לא צלחה בניסיון לשיפור השיא העונתי שלה העומד על 1.80 מטרים ונעצרה על 1.78 מטרים. במקום הראשון זכתה המונטנגרית, מריה ווקוביץ’ שצלחה את גובה ה-1.82 מטרים. 

״בכל תחרות שאני לא עושה שיא אישי, אני מצוברחת״, אמרה דניאל פרנקל לאחר התחרות: ״אני מרגישה כך עכשיו כי באמת קפצתי טוב בכל הגבהים הנמוכים אבל כשהעליתי לשיא האישי שלי ברגל ימין לא הצלחתי לשפר אותו. אני מרגישה שזה יותר פסיכולוגי מאשר פיזי אבל צריך לשבור גם את המחסומים האלה, יש לי עוד תחרות ביום שני ואני מקווה לשפר שם. כמובן שהמטרה הסופית היא לעבור את 1.94 ברגל ימין אבל אני לא מצפה שזה יהיה השנה ובסופו של דבר אני צריכה להצליח את הקריטריון האולימפי ב-2020״.

דניאל פרנקל (איציק בלניצקי)דניאל פרנקל (איציק בלניצקי)

בקפיצה לגובה לגברים, האלוף מאשתקד דימה קרויטר החליט לפרוש מהתחרות כבר בגובה 2.05 מטרים לאחר שנפצע בגבו במהלך הקפיצה, ״יש בסיס ממתכת למזרן שברגע שאתה שם אותו אז המזרן עולה בעשרה סנטימטרים לפחות והנחיתה היא יותר קצרה״ הסביר קרויטר לאחר הפרישה והוסיף: ״כשהוא נמוך יותר אתה תופס תאוצה ונופל יותר חזק. אז אני נפלתי חזק ונתפס לי הגב ולכן אני לא רוצה להמשיך. אני מאוכזב כי הייתי מוכן טוב ויכולתי לקפוץ גבוה. אני צריך לראות מה קורה עם הגב ואז להחליט מה המטרה הבאה שלי״. 

בסיס המתכת אותו מזכיר הקופץ לא הונח במקצה הגברים, בשל העובדה כי המזרן הוזז ממקומו הראשוני לאחר מקצה הנשים מכיוון שרוח חזקה הפריעה לקפיצות. צור ליברמן שהמשיך בתחרות לאחר פרישת יריבו, נעצר בגובה של 2.09 מטרים. 

דימה קרויטר (איציק בלניצקי)דימה קרויטר (איציק בלניצקי)

האצנית אולגה לנסקי, שחזרה מחופשת לידה, סיימה במקום הראשון במקצה ה-200 מטרים לאחר שקבעה זמן של 24.33 שניות. הקופצת לרוחק, יפעת זליקוביץ׳, זכתה במקום הראשון לאחר שקפצה למרחק של 5.95 מטרים.

אולגה לנסקי (איציק בלניצקי)אולגה לנסקי (איציק בלניצקי)

במקצה השליחים 100X4 מטר, ניצחו אצני מועדון מכבי תל אביב שגברו על אצני לידר ירושלים כשקבעו תוצאה של 41.00 שניות. הקופץ לגובה הליטאי, קואנדריוס גלבאוסקאס קפץ לגבוה של 2.26 מטרים וקבע את הקריטריון לאליפות אירופה הקרובה שתתקיים בברלין. לאחר הקפיצה אמר הקופץ: ״אני שמח להיות בירושלים, זה מרגש״.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */