יום רביעי, 17.04.2024 שעה 02:44
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

איביץ' הוצג במכבי ת"א: נוכל להשיג את המטרה

המאמן הסרבי חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת: "רוצים לשחק כדורגל טוב והתקפי". אנגלידיס: "רציני בעבודתו". מנספורד: "ההחלטה התקבלה פה אחד"

|
מנספורד, איביץ' ואנגלידיס (שחר גרוס)
מנספורד, איביץ' ואנגלידיס (שחר גרוס)

מכבי תל אביב יצאה היום (חמישי) רשמית לדרך חדשה. המאמן ולדימיר איביץ’ חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת והחליף את ג’ורדי קרויף שעזב אחרי שש שנים. הוא השתתף במסיבת העיתונאים להצגתו יחד עם המנכ”ל של המועדון בן מנספורד ונציג הבעלים ג’ק אנגלידיס.

איביץ’ אמר בפתח דבריו: “אני מרגיש טוב מאוד, עזבתי את יוון אחרי שנים ארוכות. לקחתי את ההחלטה הזו אחרי סיום העונה בפאוק סלוניקי. לא הייתה לי עבודה מאז, התחלתי לשוחח עם אנשי מכבי ת”א וקיבלתי אישור לעניין שלהם בי. זה דבר טוב מאוד עבורי לשלב הבא בקריירה. הרושם שלי מהמועדון? אני מכיר את המועדון הרבה שנים ויודע שהוא הכי גדול בישראל מבחינת תארים. מודע למטרות של הקבוצה וזה מה שהביא אותי לכאן. בחודשיים האחרונים דיברתי עם אנשי המועדון כמו שאמרתי וצפיתי בהרבה משחקים, קיבלתי אינפורמציה על כל שחקן ועכשיו בתקופה שלפננו נכריע דברים חשובים לעונה הבאה”.

איביץ': "מכבי ת"א תתחרה על כל התארים"

אנשי מקצוע שיביא: “בימים הבאים תקבלו מידע לגבי אנשי הצוות שלי ומי הם. לגבי המאמן הקודם, לא דיברתי איתו, אבל אם אמצא את הזמן להפגש אני וג’ורדי זה יהיה מצוין, כי כשאתה בא למועדון אתה צריך להבין מהמאמן הקודם את הדברים שקרו. אני יודע שהשוער פרדראג ראיקוביץ’ הוא שחקן של המועדון ואני מכיר אותו, ארתן את דעתי עליו והוא כרגע שחקן בסגל שנמצא במשימה עם הנבחרת שלו. הוא יכול להביא לנו הצלחה גדולה ואני מקווה שהוא יישאר. יש לנו הרבה שחקנים מעניינים בסגל ונמצא פיתרון לכל בעיה ונבדוק מי יישאר איתנו”.

ולדימיר איביץ' (שחר גרוס)ולדימיר איביץ' (שחר גרוס)

מה יעשה אחרת מהמאמנים הקודמים: “הדבר הראשון הוא להתכונן לטרום העונה. זה חשוב לי מאוד, בימים אלו עד המשחק הראשון, נצטרך לעבוד ולהתגבש לכדי קבוצה. אם נעשה הכל יחד ונתאחד לטובת המטרה המשותפת, אנחנו נשיג אותה. אני כאן כדי להיות המאמן ולעשות את העבודה הזו, במועדון שכזה שיש לו שאיפות גדולות, הקהל צריך לצפות לכדורגל התקפי מאוד. אני רוצה שיראו פה קבוצה התקפית שמנצחת משחקים. אנחנו רוצים להראות משחק יפה, עם תשוקה וזה מה שנעבוד עליו החל מהיום”.

ולדימיר איביץ' מוצג במכבי ת"א (שחר גרוס)ולדימיר איביץ' מוצג במכבי ת"א (שחר גרוס)

שנותיו כמאמן בסרביה: “אני יודע שמכבי ת”א מחזיקה באקדמיה חזקה והיא זכתה באליפות. אני יודע שיש שחקנים צעירים ששיחקו בליגה הראשונה ועשו עונה יפה. זה מאוד מעניין עבורי לתת הזדמנות לשחקנים האלו. בכדורגל צריך לאזן בין השחקנים עם הניסיון לשחקנים הצעירים. האיכות של השחקנים האלו הראתה לי שלא מעט מהם יכולים להתקדם ולהיות פקטור בקבוצה. עבור המועדון הזה ברורה השאיפה לזכייה בתארים, אנחנו כאן כדי להלחם על הכל. ממה שראיתי בחודשיים האחרונים, אני בטוח שהקבוצה הזו יכולה להשיג יותר”.

ולדימיר איביץ' (שחר גרוס)ולדימיר איביץ' (שחר גרוס)

המנכ”ל בן מנספורד המשיך: “כבוד גדול להציג את הממאמן החדש של מכבי ת”א. בחנו מועמדים לתפקיד, אבל הבנו שהוא המועמד הראוי ביותר באישורו של מיץ’. התייעצנו עם מיץ’ וירדנו לרשימה של שלושה מועמדים, הגענו לשלב הסופי והחלטנו על פיו שוולדה הוא המתאים ביותר, יש לו אמביציה, הוא הוכיח את עצמו ביוון כשזכה בגביע וסיים במקום השני בליגה. אנחנו מאמינים שהאיכויות שלו יביאו הצלחה למכבי ת”א. אנחנו מצפים לעבודה איתו. בכל עונה, המטרה של הקבוצה היא לעבוד קשה ולהתכונן היטב, לעבוד ביחד ולהתמודד על תארים. להיות טובים מאוד ברמה המקומית ולהילחם היטב בזירה האירופית. הזמנים השתנו מאז שמיץ’ וג’ק הגיעו למועדון, מאז הקבוצה התקדמה ובמהלך השנים קידמנו את המועדון”.

בן מנספורד (שחר גרוס)בן מנספורד (שחר גרוס)

עוד הוסיף: “אחרי הפגישה הראשונה איתו (איביץ’) אמרתי לג’ק ‘כמה הוא מרשים’. הוא עשה עבודה פנטסטית בפאוק ובעונה השנייה הביא את המועדון למקום השני. אני התרשמתי מאוד. המסלול שהוא עושה יעזור לו, השיחות היו חיוביות מאוד בימים האחרונים וגם השאיפה של מיץ’ גולדהאר לשפר את הקבוצה ולהתקדם, ביחד עם איביץ’ נביא לקידום של הקבוצה. חשוב לנו מאוד שאנחנו ממשיכים להיות קבוצה תחרותית וכל מועדון צריך להסתכל בכל יום איך הוא משתפר. אני חושב שבעניין של החתמות, צריכים לזכור גם את השחקנים שחוזרים מהשאלה. יש לנו ארבעה שחקני נבחרת, החתמנו כבר את איתי שכטר שכובש הרבה שערים. לא היינו מצליחים כאן אם לא היינו עובדים כקבוצה, אני בטוח שעם איביץ’ נוכל להמשיך להתחבר ואנחנו רואים עתיד טוב איתו ובטוחים בקבוצה. אריאל הרוש? תבדקו באתר של הקבוצה”.

ג'ק אנגלידיס (שחר גרוס)ג'ק אנגלידיס (שחר גרוס)

“כשהייתי בפאוק ראינו את הרצינות שוולדה השקיע בעבודה שלו והייתה לנו מערכת יחסים טובה”, טען נציג הבעלים ג’ק אנגלידיס. “בחרנו בו להגיע וכפי שהוסבר על פי התהליך שציין בן. הוא עשה ראיון טוב מאוד עם מיץ’, יש הרבה דברים חיוביים במחשבה שלו לגבי הפרויקט הזה, אתיקת העבודה שלו והמשמעת. כל הדברים האלו הפכו אותו לנבחר פה אחד לתפקיד”.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */