יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:11

מוכנה למונדיאל: צרפת ניצחה 0:2 את אירלנד

ידידות: הצרפתים ניצחו משערים של ז'ירו (40) ופקיר (44). פורטוגל, ללא רונאלדו, סיימה ב-2:2 עם טוניסיה, באלוטלי כבש ב-1:2 של נבחרת איטליה

|
הצרפתים חוגגים (רויטרס)
הצרפתים חוגגים (רויטרס)

רגע לפני משחקי גביע העולם ברוסיה שנפתחים בעוד שבועיים, נערכו הערב (שני) משחקי ידידות, כשבמוקד נבחרת צרפת שגברה 0:2 על נבחרת אירלנד. איטליה, לראשונה עם רוברטו מאנצ’יני על הקווים, ניצחה 1:2 את ערב הסעודית ופורטוגל, ללא כריסטיאנו רונאלדו שקיבל מנוחה, סיימה ב-2:2 עם טוניסיה. במשחק שנערך מוקדם יותר, ניצחה נבחרת טורקיה 1:2 את נבחרת איראן. 

צרפת – אירלנד 0:2

צרפת היא אולי הנבחרת עם הסגל הרחב והמוכשר ביותר על כדור הארץ, על כן הרשה לעצמו דידייה דשאן לעלות עם הרכב משני, שגם הוא, אל תטעו, מלא בכוכבים. הצרפתים שלטו במשחק, אך התקשו לתרגם זאת לשערים. הקרח נשבר בדקה ה-40, כשאוליבייה ז’ירו כבש ראשון. ארבע דקות לאחר מכן, נביל פקיר הכפיל את התוצאה אחרי טעות של קולין דויל, שוער הנבחרת האורחת. עד לסיום לא הצליחו הצרפתים להגדיל את היתרון, אבל אין ספק שכאב ראש לא קטן צפוי למאמן הצרפתי, כשיגיע לרגע בו יחליט מי מכוכביו ישחק ומי יישב על הספסל.  

דקה 40, צרפת עלתה ליתרון 0:1: כדור הוגבה לרחבה מאגף ימין, אוליבייה ז’ירו התרומם נהדר מעל השומר שלו ונגח לכיוון השער, אך השוער האירי הדף את הניסיון של חלוץ צ’לסי. ז’ירו היה הראשון להגיע לכדור החוזר ומקרוב דחק פנימה. 

אוליבייה ז'ירו חוגג (רויטרס)אוליבייה ז'ירו חוגג (רויטרס)

דקה 44, נבחרת צרפת עלתה ליתרון 0:2: נביל פקיר, אחד המלפפונים הלוהטים בקיץ הקרוב, בעט מתוך הרחבה ברגל ימין החלשה שלו, אבל קולין דויל, שוער האירים, הדף לתוך השער שלו. 

קיליאן אמבפה ונביל פקיר חוגגים (רויטרס)קיליאן אמבפה ונביל פקיר חוגגים (רויטרס)

איטליה – ערב הסעודית 1:2

אמנם האיטלקים לא יהיו במונדיאל הקרוב, אבל האזורי יכולים להיות מרוצים מהערב, שכן הם עומדים בפני עידן חדש. רוברטו מאנצ’יני עמד הערב על הקווים של הנבחרת בפעם הראשונה, כשבשער פתח ג’יאנלואיג’י דונארומה, מחליפו של השוער הנצחי, ג’יאנלואיג’י בופון, שפרש מהנבחרת אחרי הפלייאוף נגד שוודיה לגביע העולם הקרוב. מריו באלוטלי שחזר לנבחרת אחרי היעדרות ארוכה פתח ראשון עם שער נהדר (22). אנדראה בלוטי הכפיל (68) ויחיא אל שרי צימק לזכות האורחים. 

רוברטו מאנצ'יני (רויטרס)רוברטו מאנצ'יני (רויטרס)

דקה 22, איטליה עלתה ליתרון 0:1: איזו חזרה של מריו באלוטלי לנבחרת איטליה. החלוץ הסורר היתל בהגנה של ערב הסעודית ומסף הרחבה בעט חזק ומדויק לתוך רשתה של הנבחרת מהממלכה. 

שחקני נבחרית איטליה חוגגים עם מריו באלוטלי (רויטרס)שחקני נבחרית איטליה חוגגים עם מריו באלוטלי (רויטרס)

 

דקה 68, איטליה עלתה ליתרון 0:2: כדור קרן איטלקי הוגבה לרחבה של הסעודים, אנדראה בלוטי הגיע אליו ראשון וניסה לכבוש בנגיחה, השוער הדף את הניסיון של חלוץ טורינו, אבל האחרון הגיע בתזמון מצוין אל הכדור החוזר ומקרוב כבר לא התבלבל וכבש. 

האיטלקים חוגגים (רויטרס)האיטלקים חוגגים (רויטרס)

דקה 72, ערב הסעודית צימקה ל-2:1: הנבחרת האורחת יצאה במהרה להתקפה מתפרצת, כששני שחקנים נשארו מול ג’יאנלואיג’י דונארומה, שוער האיטלקים. יחיא אל שרי עבר את השוער ומול שער חשוף גלגל פנימה. 

יאסר אל שאראני ולורנצו אינסיינה (רויטרס)יאסר אל שאראני ולורנצו אינסיינה (רויטרס)

פורטוגל – טוניסיה 2:2 

זוכת יורו 2016 עלתה למשחק ללא כוכבה הגדול, כריסטיאנו רונאלדו, שזכה בליגת האלופות עם ריאל מדריד לפני יומיים וקיבל מנוחה. המארחים עלו ליתרון כפול במהלך המחצית הראשונה משערים של אנדרה סילבה (22) וז’ואאו מריו (34), אבל לצערם, הטוניסאים לא ויתרו והשיגו את השוויון היוקרתי מרגליהם של אניסה באדרי (39) ופקארדינה בן יוסוף (64). הרבה עבודה מחכה לאלופת אירופה לקראת גביע העולם, שנראה שלא מצליחה להסתדר ללא רונאלדו. 

דקה 22, פורטוגל עלתה ליתרון 0:1: ריקרדו קווארסמה פרץ מאגף ימין והגביה כדור מדויק לרחבה שפגש את ראשו של אנדרה סילבה, שנגח פנימה כדי להעלות את נבחרתו ליתרון ראשון במשחק. 

אנדרה סילבה חוגג את השער (רויטרס)אנדרה סילבה חוגג את השער (רויטרס)

דקה 34, פורטוגל עלתה ליתרון 0:2: הפורטוגלים הרימו כדור קרן, שהורחק על ידי ההגנה הטוניסאית והגיע אל ז’ואאו מריו, שבעט נהדר מחוץ לרחבה והכניע את השוער של האורחים.  

שחקני נבחרת פורטוגל חוגגים (רויטרס)שחקני נבחרת פורטוגל חוגגים (רויטרס)

דקה 39, טוניסיה צימקה ל-2:1: ההתקפה של הנבחרת האורחת ניצלחה חוסר ריכוז ורפיון בהגנה של הפורטוגלים, הכדור הגיע אל אניסה באדרי, שבעט חזק מתוך הרחבה כדור שלאנתוני לופס לא היה סיכוי לעצור. 

אנדרה סילבה וחמדי נגואז (רויטרס)אנדרה סילבה וחמדי נגואז (רויטרס)

דקה 64, נבחרת טוניסיה השוותה ל-2:2: הגנת המארחת לא הצליחה להרחיק את הכדור מהאזור המסוכן שליד השער שלה, הכדור הגיע בסופו של דבר אל פקארדינה בן יוסוף שגלש מקרוב והשווה את התוצאה. 

שחקני טוניסיה חוגגים (רויטרס)שחקני טוניסיה חוגגים (רויטרס)

טורקיה – איראן 1:2

מלבד מונדיאל אחד בו השתתפה, בכל גביעי העולם בהם לקחה חלק נבחרת איראן היא סיימה במקום האחרון בבית. השנה ינסו האיראנים להגיע להשיג קצת יותר מרשים, אבל לפי משחקי הידידות, הם לא צריכים לפתח ציפיות. ג’נק טוסון היה גיבור הערב כשניצח עבור הנבחרת המארחת את המשחק עם צמד שערים (6, 50). אשקאן דיגייה חתם את תוצאת המשחק עם פנדל מוצלח (90+2). 

ג'נק טוסון חוגג את השער הראשון (רויטרס)ג'נק טוסון חוגג את השער הראשון (רויטרס)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */