יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:19
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126 מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

יעקב בוזגלו: ההצעה הראשונית הייתה לא מכבדת

אביו של מאור בוזגלו דיבר על המו"מ מול חיפה: "רוצים להישאר, אבל לא ב-50 אחוז מההסכם המקורי", "מאור לא קיבל אגורה מאז הפציעה, מצבו טוב פי 100"

|
יעקב בוזגלו (איתי כהן)
יעקב בוזגלו (איתי כהן)

מאור בוזגלו שעדיין נמצא בשיקום מהפציעה הקשה עדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה. נכון לעכשיו מתנהל מו”מ מול מכבי חיפה בשורותיה שיחק במהלך העונה החולפת והערב (שלישי) ערך אביו, יעקב בוזגלו, מסיבת עיתונאים במטרה לשפוך אור על המגעים מול המועדון הירוק. המסע”ת הועברה בשידור ישיר בערוץ ONE ובאתר.

לאורך כל הדרך בחיפה אמרו שהם רוצים את בוזגלו, אבל בתנאים החדשים שהוצעו לשחקן ובכפוף לשינויים במצב החלמתו. בוזגלו נמצא בתהליך שיקום מתקדם וההערכה היא שהשחקן יחזור השנה לפעילות בצורה הרבה יותר טובה, בעיקר בגלל רמת השיקום והניתוח שהוגדר כמוצלח ביותר. הירוקים הציעו לקשר תוספת של 25 אחוז לשכרו, אך עדיין קיימים פערים בין הצדדים.

LIVE: מסיבת עיתונאים של משפחת בוזגלו

בוזגלו האבא, תפח את דבריו עם עידכון את על מה שעבר בנו בתקופה האחרונה: “לאחר שעבדנו על החוזה קשה, לצערנו מאור נפצע בפעם השנייה לכאורה היות והוא משך את הפציעה הראשונה. מכבי חיפה לקחה על עצמה את השיקום ומימנה את ניתוח. הניתוח הראשון לא צלח והיות שהוא נפצע פעם אחת ונותח פעמיים הדברים יצאו משליטה”.  

“למאור יש חוזה שבנינו במשך 9 חודשים והגענו למצב שבמסגרתו מכבי חיפה לא הפסידה ומאור היה המפסיד העיקרי”, המשיך בוזגלו והסביר: “היה לו את החוזה מספר 1 מבין הישראלים בתנאי שבמידה וישחק הוא היה משתכר. במידה והוא לא ישחק הוא לא ישתכר אפילו באגורה אחת. גם את שכר הדירה הוא מימן בעצמו. השיקום ארוך וכל הסבל שמאור עבר זה משהו שאני לא מאחל לאף שחקן לעולם. כשהגענו למצב שההסכם בוטל מכבי חיפה לקחה על עצמה את השיקום ועל זה מגיע לה כל הכבוד”.

יעקב בוזגלו (איתי כהן)יעקב בוזגלו (איתי כהן)

לאחר שגלל את השתלשלות האירועים, התפנה בוזגלו לדבר על המו”מ הנוכחי: “אני לא אדבר על סכומים כי יותר מדי עוסקים בזה. אני אדבר באחוזים. אחרי ההסכם הראשון קיבלנו הצעה שהיא 25 אחוז ממה שמאור היה אמור להרוויח. כלומר מאור הפסיד את החוזה המקורי שנחתם בעונה שעברה, נאלץ לעבור את הסבל עם השיקום הקשה והכי חשוב הפסיד את היכולת לשחק כדורגל. אחרי כל מה שהוא עבר זה מקומם להציע רק 25 אחוז”.

יעקב בוזגלו במסע"ת (איתי כהן)יעקב בוזגלו במסע"ת (איתי כהן)

“המסר שלי ליענקלה שחר, לעוזי מור ולאסף בן דוב הוא שמאור בוזגלו חולם, חלם ויחלום מכבי חיפה, פנה האב של הקשר לראשי המועדון הירוק והוסיף: “אני בטוח שגם הם רוצים אותנו, אולי פחות מעונה שעברה וזו זכותם. אבל אי אפשר לדכא ילד ולדרוש ממנו מצוינות. בכל העולם מחפשים לשלם על שחקנים כמה שיותר ואצלנו אתה תגיד שני מיליון יורו על שחקן וכל המדינה בסכנת פריקה. המעמד של שחקן נגזר מהתנאים שלו. ברגע שהתנאים הכלכליים לא תואמים גם המעמד יורד לטמיון. אם שחקן משתכר מעט היחס אליו הוא כעוד שחקן סגל. היחס כלפי מאור יותר חשוב מהקטע הכלכלי אבל זה נגזרת אחת של השנייה. אתה רוצה שחקן מוביל זה עולה כסף. אי אפשר לתת למנהל סניף בנק לנקות חלונות”.

ההצעה שקיבל אחרי הפגישה שנערכה עם נציגי המועדון: “היום ישבתי עם מכבי חיפה שוב והיא הבינה שזה לא יכול ללכת ככה והתקרבנו קצת. אני רוצה לומר ליענקלה שחר שאני מכבד אותו ושמאור מאוד רוצה מכבי חיפה. המועדון סוחב הרבה דברים שלדעתי הביאו אותם להגיש לנו הצעה לא מכבדת. ההצעיה השנייה קצת משופרת ונתנה לי תחושה שיש על מה לדבר. אני מקווה שנתקרב להצעה המקורית. כרגע אני מתקרבים ל-50 אחוז מהחוזה המקורי ואני עדיין חושב שזה לא הוגן כי  מצבו של מאור  היום אפילו פי 100 יותר טוב מאשר היה לפני ההסכם הקודם. גם רופא מכבי חיפה שהזהיר את יענקלה בעבר לא להחתים את מאור אמר שהוא יחזור ויותר חזק ממה שהיה. הוא אמור להיות על המגרש בספטמבר ואולי אפילו קצת לפני”.

אסף בן דב (נעם מורנו)אסף בן דב (נעם מורנו)

העתיד והאופציות שעומדות בפני בנו: “אני לא במצב לדבר על אולטימטום. אני רק יכול להגיד שברגע שאודיע שמאור יהיה שחקן חופשי אני אקבל הרבה מאוד פניות. לא הודעתי על כך כי אני רוצה מכבי חיפה ובאותם תנאים בלי שום שיפור. אני מרוצה ממה שמכבי חיפה עושה אבל אסור לשכוח שחובתו של כל מועדון הוא לקבל שחקן בריא ולהחזיר אותו למשפחה בריא. אני משאיר את הדלת למכבי חיפה מבלי לקצוב זמן מהסיבה הפשוטה – אני לא יודע מה יקרה מחר. אני לא רוצה שום מועדון חוץ ממכבי חיפה, לא מכבי ת”א שהציעה לי יותר כסף עונה שעברה ולא בני יהודה”. 

הסטטוס המקצועי של מאור לראות עיניו וסיבה שהוא לא יושב לצידו: “למאור נשארו לפחות 7 שנים ברמות הגבוהות. הוא לא מביא רק יכולת אלא הרבה מעבר. הוא מביא חיבור לשחקנים ולקהל וזה. יש דברים שאני מעדיף לא לערב אותו בהם. אם הייתי שואלת אותו על המסע”ת אז הוא לא היה נותן לי לעשות אותה”. 

יעקב בוזגלו (איתי כהן)יעקב בוזגלו (איתי כהן)

השמועות על מגעים עם בני יהודה: “נפגשתי עם ברק אברמוב בנוגע לאלמוג בכלל. אני גם נפגש עם עוד בעלים כמו אלי טביב ואשר אלון שהם חברים שלי, מה פסול בזה? זה שראו אותי מחבק את אסף בן דוב לא אומר שאני כל היום נפגש איתו. למה לאנשים מוכרים אסור לעשות את מה שלאנשים לא מוכרים מותר לעשות”.

לסיכום חזר בוזגלו: “מכבי חיפה ומאור רוצים אחד את השני אבל אם הם רוצים אז שישלמו ואנחנו נתמודד עם ההסתייגויות. אני יכול לנהל משא ומתן עם כל קבוצה כרגע אבל אני רוצה מכבי חיפה. הכסף זה הדבר הכי חשוב ופה אסור לדבר על כסף. איך אפשר לתת לבן שלי כמה גרושים מתוך תקציב של 100 מיליון? אני לא אנקוב בשמות אבל אחד שיושב ביציע עונה שלמה יקבל פי 10 ממאור?”

יעקב בוזגלו ורועי אלמדאי (נעם מורנו)יעקב בוזגלו ורועי אלמדאי (נעם מורנו)

עו”ד של בוזגלו, רועי אלמדאי דיבר גם הוא: “יש נקודה שחשוב לנו ולמאור בפן האישי להעביר. הרבה פעמים שמעתם שמאור עבר שתי פציעות קשות ולכן אתם לא מרימים גבה לנוכח ההצעה של מכבי חיפה, אבל הוא לא עבר פעמיים פציעה. הוא עבר פציעה אחת בהפועל ב”ש והשנייה לא הייתה, הוא נותח בדרך מסוימת ולא מבצעים אותה בד”כ לכדורגלן. מה שגרם לו לעבור ניתוח נוסף שהדבר לא כל כך היה מוצלח. מאור כבר הציג את הרמות הכי גבוהות גם אחרי הפציעה. במקרה השני שקרה, מאור חש שמשהו לא רגיל ברגל שלו. הוא נאלץ לעבור פה הליך ניתוחי שרק בפעם השנייה היה טוב לכדורגלן ולכן הוא עבר שוב את ההליך הזה. הבחירה פה הייתה לא נכונה וזו הסיבה שנותח שוב. מכבי חיפה תקבל הפעם שחקן הרבה יותר טוב וחזק.

מי צודקים?

 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */