יום שישי, 29.03.2024 שעה 18:36
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

בב"ש התרגשו: היה קשה לעצור את הדמעות

האלופה סיימה את העונה עם 1:6 ונפרדה מאליניב ברדה, שזכה למחווה מחבריו בחדר ההלבשה. סבע זכה לתשואות מהקהל, שקרא לראדי: "תישאר"

|
אלונה ברקת מברכת את אליניב ברדה (משה חרמון)
אלונה ברקת מברכת את אליניב ברדה (משה חרמון)

הפועל באר שבע נפרדה בסטייל מאגדה. אחרי חגיגות האליפות ברחבת העירייה, האלופה הטרייה חזרה לעצמה בענק, כשהביסה 1:6 (התוצאה הגבוהה ביותר בעידן ברק בכר) בטרנר את מכבי נתניה במחזור הנעילה של עונת 2017/18. בכך, חתמה את העונה עם פלייאוף מטורף בו השיגה 23 נקודות מתוך 30 ו-27 שערים ב-10 משחקים (2.7 שערים בממוצע למשחק). אבל למרות ההופעה של ברק בכר וחניכיו, ההצגה האמיתית הייתה שייכת לקפטן אליניב ברדה, שתלה את הנעליים 19 שנה אחרי הופעת הבכורה שלו במועדון נעוריו.

ברק בכר בסיום ה-1:6 על מכבי נתניה

לא מעט דמעות זלגו באצטדיון טרנר עוד לפני רגע הנאום של ברדה טרם שריקת הפתיחה, ברדה זכה להפתעות שהכינו לו כל חדר ההלבשה של הקבוצה. בנוסף לחולצות מיוחדות שלבשו עם הכיתוב "תודה קפטן" והמספר 10 מאחורה, ההנהלה והצוות המקצועי הכינו קטעי וידאו מיוחדים לרגל פרישתו והציגו זאת בפניו ולעיני שאר השחקנים והאוהדים שהיו נרגשים מאוד. "היה קשה לעצור את הדמעות", אמרו מספר שחקנים. "אליניב עשה כאן משהו גדול, הוא הכי גבר שיש ומודל לכל כדורגלן צעיר שרוצה להגיע רחוק. דאגנו שיהיה אפשר לחגוג לו בכיף ויחד עם התצוגה של הקהל זה התחבר מדהים. הכל מגיע לו".

ברדה עצמו, שקיבל את האישור המיוחד לשחק מספר דקות, היה מאוד נרגש לכל אורך היום. לנוכח ההתרגשות, החלוץ שכח להסיר את הטבעת וללבוש מגיני עצם עם כניסתו בדקה ה-89, עד שהתבקש לעשות כך על ידי השופט רועי ריינשרייבר. בזמן הטקס אפשר היה להבחין באופוריה גדולה אצל ברדה, שעמד על הדשא יחד עם בני משפחתו והבעלים, אלונה ברקת, גם במסיבת העיתונאים לאחר המשחק הוא היה עמוס רגשות.

אליניב ברדה מודה לקהל (משה חרמון)אליניב ברדה מודה לקהל (משה חרמון)

"ברדה היה בהלם לטובה מכל הסיטואציה", אמרו בבאר שבע, "אם הוא לא ישן שבוע, ייקח לו עוד שבוע להתאושש". בסיום, ברדה עלה לבימת האוהדים ביציע הדרומי וביקש מהקהל לשיר לבלם שיר צדק, שנכח במשחק. ביומיים הקרובים, הקפטן הפורש יישב עם הנהלת המועדון כדי לדון בעתידו המקצועי בבירת הנגב, כששני הצדדים יציגו משנתם לשנים הבאות, בהן ברדה ייקח חלק משמעותי בצוות המקצועי.

באשר לתצוגה על כר הדשא, בבאר שבע התמוגגו מהניצחון ובעיקר מהיכולת של השחקנים שבשבוע האחרון עסקו בעיקר בחגיגות האליפות. גיא מלמד, שכבש במחזור הקודם את שער הבכורה בליגה במדי הקבוצה, סחט מחמאות רבות על השלושער שכבש. החלוץ, שהחל לפרוע שטרות רק בשני המחזורים האחרונים, הרשים את בכר ואולי השהה את ההחלטה בנוגע לעתידו בעונה הבאה. מאור מליקסון, שהיה אחראי על 4 שערים (צמד ו-2 בישולים), זכה לשבחים והונף על ידי בכר עם החלפתו במחצית השנייה. "מאור בן 33 ונראה כאילו עכשיו עלה מהנוער. אם הוא ימשיך לשמור על עצמו אנחנו נהנה ממנו עוד הרבה", אמרו בבירת הנגב.

מליקסון חוגג עם ברדה (משה חרמון)מליקסון חוגג עם ברדה (משה חרמון)

בבאר שבע יעשו שינויים רבים בקיץ וכבר החלו את ההכנות לעונה הבאה. היום, החל משעות הבוקר, הנהלת המועדון בנוסף לצוות המקצועי יפתחו בסבב שיחות סיכום עונה ותכנון לעונה הבאה שבפתח. בשל ההשתתפות בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות שיחל ב-10/11 ביולי, האלופה תשוב להתאמן בעוד פחות מחודש. כחלק מחיזוק הסגל, במועדון צפויים להודיע רשמית על צירופו של שמואל שיימן ולסגור עם חן עזרא, שקיבל הצעה כספית והצדדים חיכו לסיום העונה.

קשר מכבי נתניה, דיא סבע, זכה אמש לתשואות רבות מהקהל הבאר שבעי בזמן שהוחלף, חלקן כאות הערכה על עונה גדולה שלו וחלקן כציפייה שאולי ישחק על כר הדשא בטרנר בעונה הבאה. באר שבע כבר הציעה בינואר מיליון יורו על מלך השערים של הליגה, אך אייל סגל הבעלים של נתניה מתעקש לשחררו רק לקבוצה בחו"ל. בסביבתו של סבע טוענים כי ישמח לשחק בהפועל באר שבע, אבל הוא מעדיף להמתין עבור הצעה קוסמת מאירופה.

דיא סבע אחרי הכדור (מרטין גוטדאמק)דיא סבע אחרי הכדור (מרטין גוטדאמק)

החלוץ ההולנדי ממוצא סורינאמי, נייג'ל הסלביינק, חזק על הכוונת, כמו כן אלון תורג'מן, שבוחן קודם לכן הצעה מהליגה האוסטרית. בבאר שבע הגיעו להבנות עם תורג'מן בנוגע לחוזהו וקיים סיכוי שיצטרף לבן שהר, שסיים עונה שנייה ברציפות כמלך השערים של הקבוצה. דודו גורש צפוי לשבת עם הנהלת הקבוצה בנוגע לעתידו, כמו כן מהראן ראדי, שעדיין מתחבט האם להישאר בעונה הבאה שאף קיבל קריאות מהקהל בסיום "תישאר תישאר". בבאר שבע מעוניינים לראות את הקשר בן ה-36 ממשיך, אך מבינים שראדי נחוש להיות שחקן משמעותי יותר גם אם זה יקרה בקבוצה אחרת בליגת העל.

מהראן ראדי (מרטין גוטדאמק)מהראן ראדי (מרטין גוטדאמק)

שלושת הזרים שלא ימשיכו, איסאק קואנקה (לא היה בסגל), מיחאי קורהוט (לא היה בסגל) ותומאש פקהארט, ימריאו למולדתם וינסו למצוא קבוצות לעונה הבאה. לגבי פקהארט, למרות שהוא מקבל הערכה אדירה מבכר והיכולת הטובה שהציג אמש, בבאר שבע ייפרדו בכאב מהחלוץ מאחר ומעוניינים בחלוץ מגוון יותר. יחד עם זאת, העניין לא יהיה קל מאחר ופקהארט וקואנקה מחזיקים בחוזה המוערך בכ-600 אלף יורו לעונה ושניהם מתנגדים בתוקף לעבור לקבוצה אחרת עם בשכר מופחת.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */