יום שבת, 15.06.2024 שעה 05:49
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

בכר: עונה פסיכית, האליפות הכי מתוקה ומיוחדת

מאמן ב"ש חגג את הזכייה באליפות: "הצלחנו להתגבר על הכל בזכות המועדון המדהים הזה". אלונה: "במועדון הזה יש הכל. שנמשיך לעשות דברים מופלאים"

|
שחקני הפועל באר שבע חוגגים אליפות שלישית ברציפות (מרטין גוטדאמק)
שחקני הפועל באר שבע חוגגים אליפות שלישית ברציפות (מרטין גוטדאמק)

שלל אירועים מכוננים עברו הערב (שבת) על הפועל באר שבע. כן, היא אמנם נעצרה בטוטו טרנר אחרי 51 משחקים רצופים ללא הפסד עם 1:0 למכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-34 בפלייאוף העליון של ליגת העל, אבל היא הבטיחה בכל זאת את הזכייה בתואר האליפות בשל ה-3:3 המטורף של בית”ר ירושלים עם בני יהודה מוקדם יותר.

מאמן הקבוצה ברק בכר אמר אחרי הזכייה: “עדיין לא מאמין שעונה כזו נגמרה בצורה כ”כ מתוקה, למרות שהפסדנו היום, זה לא צריך להעכיר את האווירה, צריך לסכם את העונה כעונה מורכבת, מאתגרת, פסיכית, אבל הצלחנו להתעלות, לקראת תחילת הפלייאוף חזרנו להיות הקבוצה שהיינו רגילים להיות, ראינו היום שכולם שמחים ומותשים ואני שמח שזה הסתיים בצורה כזאת”.

ברקת: כברנו עונה קשה, היינו ממוקדי מטרה

“היו לא מעט רגעים קשים השנה. היה משחק אחד בסכנין שניצחנו אבל היינו גרועים, גם אחרי רעננה שניצחנו ואין לי מושג איך. הרגשתי שאני לא מצליח להשפיע על הקבוצה כמו שהרגלתי בשנתיים האחרונו וזה היה מאוד מתסכל. אבל הצלחנו להבין שזאת שנה קשה ובסוף הצלחנו להביא כוחות בזכות כל המערכת הזאת. אני מקבל הרבה מחמאות אבל יש איתי צוות אדיר שתמך בקבוצה בכל השנה הזאת, המועדון התנהל בצורה מדהימה, עברנו עונה מאוד מורכבת והצלחנו להתגבר על הכל בזכות המועדון המדהים הזה”.

על ההשפעה של החיזוק בינואר: “אם לא היה מגיע חנן היה מגיע מישהו אחר. חנן מהרגע הראשון נכנס והשפיע בצורה מאוד משמעותית והוסיף לנו מספרים וכניסות לעומק. אם זה לא היה הוא, זה היה אחרים אבל ברור שהוא הוסיף לנו וגרם גם לאחרים להשתפר. כל השחקנים הצליחו להרים את עצמם בפלייאוף העליון ועשינו פלייאוף מצוין”.

בכר חוגג: עשינו משהו מדהים

על העובדה שהיכולת לא הייתה כל-כך מרשימה לפרקים: “יכול להיות שאם קבוצות אחרות היו יותר טובות, גם אנחנו היינו מצליחים להרים את עצמנו כי אתה מסתכל מי מאחוריך ומי לידך ועושה את ההתאמות. אולי אם קבוצות אחרות היו לוקחות יותר נקודות גם אנחנו היינו עושים את זה”.

חנן ממן עם פרס שחקן העונה (רדאד ג'בארה)חנן ממן עם פרס שחקן העונה (רדאד ג'בארה)

על הדברים שקרו העונה: “קשה לי לדבר על שחקנים שלי לטוב ולרע, זה משהו שאנחנו מדברים עליו בתוך הקבוצה. אין ספק שהיו דברים טובים יותר ופחות, נעשו טעויות, קרו דברים שלא הייתה לנו שליטה עליהם, ברור שגם היום סימל את כל העונה, אנחנו צריכים להתמודד עם כ”כ הרבה דברים תוך כדי תנועה ובזכות הצוות הגדול מצליחים לתפקד. יודעים שאנחנו צריכים לרענן את הקבוצה בצורה משמעותית, עכשיו אפשר להתחיל לעבוד לקראת העונה הבאה ומקווים שנוכל לשדרג את הקבוצה עוד צעד לקראת מוקדמות ליגת האלופות”.

אוהדי הפועל ב"ש פותחים שמפניה (איציק בלניצקי)אוהדי הפועל ב"ש פותחים שמפניה (איציק בלניצקי)

כמה מתוקה האליפות הזאת? האליפות הראשונה היה משהו מאוד בתולי, היה קרב מאוד קשה מול קבוצה אדירה. השנייה הייתה הכי עוצמתית והכי איכותית, לרגע לא חשבנו שנאבד את זה כי היינו מעל הליגה. האליפות השנה היא הכי מתוקה, הכי מיוחדת, בגלל כל הקשיים, דווקא בגלל כל הקשיים ובגלל שלא הייתה אליפות כזאת מבריקה אני חושב שהמועדון הזה יכול להתעצם מהעונה הזאת. טעינו, אבל העונה הזאת לימדה אותנו הרבה דברים שילמדו אותנו קדימה”.

בנוגע לקהל: “הוא הצליח להעיר אותנו בתקופות קשות. להביא 6,000 אוהדים לפתח תקווה ו-9,000 צופים לטדי, הקהל הזה הרים אותנו. אם נודה על האמת לא היו לנו משחקים גדולים השנה אבל מתחילת הפלייאוף הצלחנו להחזיר את הדברים הטבעיים שחסרו לנו מתחילת העונה וזה חשוב”.

אלונה ברקת אמרה אחרי המשחק: “אני רוצה להגיד שלא היו רגעים קלים, אבל אני חושבת שזה הכניס אותנו ליותר דריכות ויותר נחישות. דווקא עם כל האתגרים הצלחנו לבוא, להתעלות, לאגור כוחות ולעשות את זה. זו הייתה אליפות יותר מאתגרת, היו באמת המון אתגרים בדרך, אבל היו לנו אנשים שהמשיכו להאמין. 

אוהדי ב"ש חוגגים את האליפות עם שריקת הסיום במשחק של בית"ר (רדאד ג'בארה)אוהדי ב"ש חוגגים את האליפות עם שריקת הסיום במשחק של בית"ר (רדאד ג'בארה)

“הפועל ב”ש קודם כל זה האנשים המיוחדים שמקיפים את המועדון בראשם בעיני איש שפחות מדברים עליו שזה אסי רחמים, איש רגוע, שקול, עם המון המון חכמה, כמובן הצוות המקצועי המדהים שיש לנו, כמובן השחקנים המופלאים שכל מי שהגיע בא ונתן 100% באמת באופן נפלא”.

על פרשת שיר צדק: “קודם כל התמודדנו עם זה, בדקנו, ראינו מה היה, אמרנו מה שהיה, אבל היו עוד אתגרים. ההפסד במאריבור שהיה הפסד מאוד כואב כשהיינו פסע מלהיכנס לשלב הבתים של הצ’מפיונס, שזה משהו שמאוד רצינו, פציעות לאורך העונה, היו המון אתגרים. אבל כאדם אתה לא יכול להתמודד עם מה שהיה אלא עם מה שיהיה. אז אתה לוקח את האנרגיות ומתעל אותן למקום שאתה יכול להפיק ממנו הלאה וזה מה שעשינו”.

“אני חושבת שלא הסתרנו דברים, היה פה הליך משפטי ואנשים לא הבינו שלא יכולנו לומר דבר כל עוד ההליך מתנהל. ברגע שאמרו לנו שיש הליך משפטי ואסור לנו לדבר לא דיברנו. וברגע שההליך הסתיים אמרנו מה שהיה. זה מה שקרה”.

על מאור בוזגלו, שעזב בתחילת השנה, ועל החוזק של הקבוצה: “לא שיחררנו אותו. הוא רצה ללכת. מאור בוזגלו שחקן פנטסטי, רצינו שיישאר, הוא בחר להמשיך הלאה, אנחנו מכבדים את ההחלטה ומאחלים לו החלמה מהירה. חוסן של קבוצה זה בחירה של שחקנים נכונים אבל יותר מזה לדעת שגם אם דברים הולכים פחות טוב אתה מאמין במה שיש וכל אחד נותן את ה-100% שלו. השנה כל שחקן נתן יותר מה-100% שלו”.

על אליניב ברדה: “אני תמיד אומרת שברדה זה הפועל ב”ש. הוא שותף שלנו לדרך. נראה מה הוא רוצה לעשות, הוא עוד לא הודיע שהוא פורש. נראה מה הוא ירצה לעשות”.

על רוח המועדון: “זה לא שאלה של אג’נדה, זה מה שיפה במועדון שלנו, שיש בו הכל מהכל. יש בו נשים וגברים צעירים ומכל הדתות, יש בו פשוט הכל. זה מופלא בעיניי, ושימשיך ככה ושנמשיך לעשות דברים מופלאים ושנשמח”.

שרת התרבות והספורט מירי רגב התקשרה לבעלים של ב”ש אלונה ברקת ובירכה אותה על האליפות השלישית ברציפות של המועדון: "עשיתם הישג ענק. לזכות בתואר זה קשה מאוד ולשמור עליו קשה שבעתיים - בוודאי לזכות שלוש פעמים ברציפות. אני מקווה ומאמינה שבעזרת השם תעפילו בעונה הבאה לצ'מפיונס ליג ותעשו היסטוריה נוספת במועדון הפועל באר שבע. בשתי העונות האחרונות הייתם קרובים להשיג את המטרה - הפעם אני מאחלת לכם לעמוד ביעד ההיסטורי הזה”. כמו כן, השרה רגב ביקשה מברקת למסור את ברכתה לכל השחקנים ולצוות המקצועי והניהולי של הקבוצה.

אסור לפספס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
נגןניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
ניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */